Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Twierdza, twierdza krzyżowiec
Wiek: 30 Posty: 84 Skąd: Lublin Medale: Brak
Wysłany: 15 Kwiecień 10, 18:04 Sposób na asasynów !
Może być SHC oraz SHCE Warchest Crusader.
Dziś odkryłem coś śmiesznego. Chcę postawić np. bramę lub dużą wieże, a tu się nie da. Tak jakby coś było w tym obszarze, ale jakby oni stali to bym pomyślał, że to jest po prostu zły teren na budowanie. Po prostu zrobili sobie patrol.
Ja myślę że to bug lub ułatwienie w grze . Spotkaliście się kiedyś z tym ?
To było w edytorze Map - Nowa Mapa Krzyżowca 400x400x.
p.s, czy to jest bug. ?
Postaram się następnym razem.
Spróbuj ubierać posty w znaki interpunkcyjne bo na razie to strasznie trudno czyta się Twoje wypowiedzi. To jest tak jakby czytać chaotyczny strumień myśli.
- Bordinio
_________________ Późno już Ser, nie jesteś zmęczony?
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 15 Kwiecień 10, 18:57, w całości zmieniany 3 razy
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 15 Kwiecień 10, 18:56
Dość znana sztuczka. Ja znam sztuczkę z "antyasassynowymi" murami. Po prostu dajemy dwie warstwy blanek, zamiast jednej i asassyn nie wejdzie! To samo z drabiniarzami i wieżą oblężniczą.
Gra w: Twierdza, twierdza krzyżowiec
Wiek: 30 Posty: 84 Skąd: Lublin Medale: Brak
Wysłany: 15 Kwiecień 10, 19:12
Testowałem swoja grę, ale zawierała jeszcze mnóstwo błędów, więc jeszcze bym jej tu nie dał.
Zrobiłem dwie warstwy blanek, lecz nie wiedziałem jeszcze o tej sztuczce...
Wcale nie była taka trudna, bo było to przypadkowe ułatwienie, ale oczywiście usunąłem tą druga warstwę, bo by była za łatwa. Przyznam się że nie wiedziałem o tym "antyasassynowym" murze.
p.s Dzięki
_________________ Późno już Ser, nie jesteś zmęczony?
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 29 Posty: 127 Skąd: Jaświly Medale: Brak
Wysłany: 16 Kwiecień 10, 13:07
Te sposoby ja też stosuję na Nizara, jednak z dwóch stron:
- wykrywanie assasynów
- wykrywanie licznych wilczych dołów wokół zamku (?) Nizara.
Dzięki temu można też się dowiedzieć jak najlepiej poprowadzić wojska poprzez wilcze doły. Zastosowałem to też w misji w SH "Oczy Węża". Polecam tą szutczkę
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 16 Kwiecień 10, 18:25
Znam także dobry sposób na smolne rowy kalifa (właśnie robię "Czerwony Dziób" i pomysłów na oszustwo nie brakuje). Działa tylko jak ma jakąś balistę ogniową obok murów (po zewnętrznej stronie). Po prostu budujemy chatkę/i drwala tam gdzie podejrzewamy, że są smolne rowy. Kalif spala je balistą i smolnych rowów nie ma.
Z jednej strony, dobrze - to pomocne, wiedzieć gdzie są assasyni czy pozbawić Kalifa smolnych rowów (bez nich jego umiejętności zatrzymania ataku spadają znacznie, tym bardziej, że nie zauważyłem u niego stacjonarnych machin oblężniczych). Jednak tak na dobrą sprawę, kto nie lubi tego dreszczyku emocji i pytania samego siebie, podczas nerwowego przeglądania własnych murów; "gdzie są ci cholerni assasyni"? Cała zabawa polega na tym by przechytrzyć przeciwnika, jednak co w tym trudnego, skoro używasz do tego sztuczek, a przeciwnik używa dość skąpego SI?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum