Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 3 Czerwiec 10, 08:50
intel005, to jest temat o Twierdzy 1.
Więc do obrony, to najlepiej kuszników, albo masę łuczników. Choć najlepiej mieszankę. Do obrony pikinierów i pałkarzy w zamku na postawie agresywnej, a na siedzibie zbrojnych. Ewentualnie kilku rycerzy obok siedziby, żeby np. trochę spowolnili wchodzenie wrogich wojsk na siedzibę. Oczywiście bardzo dobry w obronie jest ogień.
A w ataku przede wszystkim trzeba dobrze dobrać sprzęt oblężniczy. Jeśli mur jest cienki i jednowarstwowy, użyj katapulty lub trebuszy, a jeśli zamek jest kilkuczłonowy, użyj taranów i wież oblężniczych. Na mniejsze zamki zawsze można użyć drabiniarzy.
Gra w: sstronghold i SCE
Posty: 5 Skąd: Z Domu Medale: Brak
Wysłany: 9 Lipiec 10, 07:04
zbrojni na siedzibie i kusznicy rycerze brzy bramie mangonele łucznicy pikinierzy obrona mangonel i balist pałkarze najlepiej przy królu i bramie z zewnątrz włócznicy do odpychania drabin gdzieniegdzie tarcze mY śle że pomogłem
Jeśli chodzi o swobodną budowe, to szkolę:
- kuszników i łuczników w podobnej liczbie
- pikinierów do spowalniania przeciwnika
- zbrojnych do ochrony lorda
- rycerzy do wypadów z zamku
- inżynierów z olejem, balisty, czasami mangonele
_________________ "Co cię nie zabije to może cię pokaleczyć"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum