Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Sh 1 deluxe i Shc
Wiek: 25 Posty: 35 Medale: Brak
Wysłany: 29 Marzec 10, 17:55
No niby tak ale patrzcie:
Sama animacja była by bardzoooo trudna bo ruch statku i kołysanie fal? Leo why?!
Pozatym trza by było zrobić oddzielne statki itp.
Zepsuło by to klimat serii.
P.S: A co jeśli SHK będzie płatne ??
A dlaczego ? Fajnie by było prowadzić bitwy na morzu, przewozić jednostki. Nie chodzi nam tutaj o wprowadzenie takich statków z ee, aoe, które mogą atakować budynki. Średniowieczne porty z prawdziwymi statkami prezentowałyby się o wiele lepiej niż te budowane z murów, nieprawdaż? A jeżeli chodzi o dodanie floty do Twierdzy typu Kingdoms to raczej to jest podstawa takich gier.
Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29 Posty: 157 Medale: Brak
Wysłany: 29 Kwiecień 10, 13:55
Armaty w bitwie pod Grunwaldem mieli Krzyżacy już, tyle że tylko raz ja odpalili i nie wyrządziło większych szkód. Jeśli chodzi o morze to w sumie się nam rozwija wiele rzeczy:
Rozwinięcie handlu
Bitwy Morskie ( choć jeśli dodadzą statki to wątpie aby bitwy morskie mogły być rozgrywane, przynajmniej na początku (
No i przewożenie wojska, samej Anglii raczej nie będzie.
Na ale Stronghold głównie siedzi w czasach 900 - 1100
Gra w: Twierdza Deluxe, Twierdza Krzyżowiec
Wiek: 27 Posty: 50 Skąd: Z Polski Medale: Brak
Wysłany: 8 Maj 10, 16:24
Pomysł dobry. Może być. - tak zagłosowałem. Można pomyśleć o takim modzie do T deluxe. Choć nie wiem czy nie popsuło by to zabawy. I czy to potrzebne (zbudujemy wielki okręt wojenny by przepłynąć rzeczkę o szerokości 1m)
_________________ Kontakt: e-mail: usio@poczta.onet.pl Skype:Usiek01 Komórka:[T A J N E]
fax: się zgubił
Nie sądzę, aby stworzenie takiego moda na tą chwilę było możliwe. Potrzebne byłyby liczne, trudne w wykonaniu zmiany, natomiast jak widać, nawet(nie sądzę, że projekt SHWA był prosty w wykonaniu - to porównanie do tego opisanego przez McGregor'a) prace nad Stronghold Winter Age(przypomnę - podmienienie tekstur, dźwięków, map i przeciwników) zostały zatrzymane. Nie, obecnie to niemożliwe.
Gra w: Crusader, Jedynka sporadycznie.
Wiek: 29 Posty: 23 Skąd: Garwolin Medale: Brak
Wysłany: 8 Październik 10, 15:16
"Ogniste statki" - Kto oglądał Trzy Królestwa Johna Woo, wie o co chodzi.
_________________ Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem wygrał, znać, że rozważał długo. Jeśli ktoś dokonał rozważań przed bitwą a potem przegrał, znać, że rozważał krótko. Długie rozważania oznaczają wygraną, krótkie rozważania to przegrana. -Sun Tzu
W strongholdzie nie widzę miejsca dla statków - ani w SK, ani w S3. Wprawdzie lubiłem w AoE3 atakowac flotą(główne siły), to jednak budowa takich statków była by niepraktyczna, bo trwała by kilkanaście godzin czasu rzeczywistego, w porównaniu do czasu produkcji broni, np.: łuków, kusz, pik itp.
Gra w: stronghold v1.2 z exalibur pack, Crusader 1.2
Posty: 22 Skąd: z Odległej Galaktyki Medale: Brak
Wysłany: 30 Listopad 10, 15:15
Statki by się sprzydały np.rybackie- budujesz port rybaka a ten plywa lowi ryby, a potem zanosi je do spichlerza, kupieckie- możesz przewozić towary jak wozem w SH2, tylko że rzekami i morzem, desantowe- wprowadzasz na nie wojsko jak na mury, dajesz inzynierow do obsługi i sterujesz jak machiną oblężniczą. takie statki powinny wyplywac tylko z portu, ale powinny móc dobic do brzegu wszedzie. Abitwy morskie tylko na zasadzie abordażu- statki desantowe powinny mieć możliwosc abordazu drugich desantowych(bitwy beda się odbywać pomiędzy armiami ze statków) i handlowych- będą rabować dobra- takie piractwo;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum