ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bordinio
30 Sierpień 11, 13:59
Oblężenie by Koleś GiT (SHC)
Autor Wiadomość
kolesgit 
Wolny chłop


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 31
Posty: 50
Skąd: Leżajsk
Medale: Brak

Wysłany: 25 Luty 10, 17:49   Oblężenie by Koleś GiT (SHC)

Witam. Przedstawiam wam moją nową mapkę do Stronghold Crusader "Oblężenie by Koleś GiT". Naszym celem jest zabicie wrogiego lorda, który jest osadzony w bardzo dobrze ufortyfikowanym zamku. Ta misja nie należy do najłatwiejszych, ale gdy dobrze zarządzisz swoimi oddziałami na pewno Ci się to uda.

Oto ss z mapką:



Link z mapką:

Oblężenie by Koleś GiT

Kilka porad dotyczących misji:

- na początku rozwalaj swoim trebuszem wspomaganym tarczami wieże wroga
- gdy skończą ci się fundusze, swoimi łucznikami staraj się zdejmować wrogich łuczników i kuszników, a przede wszystkim balisty (nie zapomnij wysłać ruchomych tarcz, które będą osłaniały twoich łuczników)
- uważaj na smolne rowy, można w łatwy sposób domyśleć się gdzie one są :P

Reszta należy do was. Ja osobiście przeszedłem misję za drugim razem, zostało mi dosyć dużo wojska. Początkujacy mogą mieć problem z tą misją, ale zaawansowani na pewno nie.

Proszę o ocenianie i komentowanie :)
 
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 15:01   

Wiesz co? Inwazja a Oblężenie to coś zupełnie innego...
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
kolesgit 
Wolny chłop


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 31
Posty: 50
Skąd: Leżajsk
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 15:46   

Tylko w tym przypadku oba określenia tu pasują..
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 28 Luty 10, 18:26   

Ja zagrałem. Według mnie zbyt trudne, prawie niemożliwe. Ledwo przerwałem pierwszą warstwę murów. Proponuję zrobić w mapie jedną rzecz: zamknąć bramę w ostatniej warstwie murów, żeby rycerze nie "uciekali" do walki z graczem.

6/10
_________________
Good night white pride
 
 
kolesgit 
Wolny chłop


Gra w: SH1,SHC
Wiek: 31
Posty: 50
Skąd: Leżajsk
Medale: Brak

Wysłany: 28 Luty 10, 19:09   

Co do rycerzy, oni mają na początku Cie zaskoczyć, zniszczyć machiny oblężnicze, jeśli będą przed bramą spalą się jeśli tam wkroczysz. A misja ma być trudna, ale jest jak najbardziej do przejścia. Mi jakoś nie stworzyła problemów. Na początku weź kilka tarcz i postaw trebusze kawałeczek za rzeką, balisty będą ładowały w tarcze, ale wieże rozwalisz. Na początku zniszcz wieże po prawej stronie, potem spróbuj te po lewej. Weź tarcze i łuczników, postaw ich pod płaskowyżem i zdejmuj wrogie jednostki. Gdy zdejmiesz większą część łuczników i kuszników no to już nic prostszego. Wyślij "przynęte" aby wrodzy łucznicy podpalili smolne rowy, następnie ustaw wieże przy głównym zamku i pałkarzami zdejmij łuczników i kuszników na wieżach no i zabij lorda. Mi zostało ok. 50 pałkarzy i wszyscy zbrojni.
 
 
 
Szeryf99 
Szlachcic


Gra w: wszystko i nic
Wiek: 30
Posty: 324
Skąd: Stąd
Medale: Brak

Wysłany: 18 Marzec 10, 20:50   

CO do Krajobrazu To jest Brzydki 10/10 za chęci (-8 za wykonanie) czyli 2/10
Inwazja taka sobie (8/10) czyli jakoś dałbym z 5/10
_________________
Zapraszam na mój kanał yt, a tam filmiki także z serii Stronghold:
https://www.youtube.com/c...-3K5fx9QHHVmdpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz