Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 17 Październik 09, 12:32 Co byście chcieli od Stronghold Kingdoms?
Ja osobiście bym chciał tak:
-Więcej rodzajów żywności, oraz farmy przynoszące więcej niż jeden gatunek żywności, np. Ogród Warzywny, gdzie Ogrodnik przynosiłby marchewki i kalafior.
-Więcej broni np. topór, oraz możliwość mieszania jednostek ze zbrojami, np. Kusznik w Zbroi czy np. Miecznik bez zbroi, oraz - jak w SH2 - robienie Rycerzy, a następnie wsiadanie nimi na konie.
-Bonusy zależące od danego kraju, np. Niemcy by szybciej robili Wekiery i Włócznie, a ich Włócznicy i Pałkarze mieliby bonus do ataku, a Wikingowie by mieli lepszych Toporników, Berserkerów i Miotaczy Toporów, oraz bonus do walki na statkach i na wybrzeżach.
-Statki
-Coś jak łuki z kamienia, że jak ma się przerwę między murami, to można zamiast bramy postawić taki łuk.
-Mosty Zwodzone bez fosy.
-Możliwość gry normalnej, nie MMO.
-Więcej zwierząt.
-Wybór wyglądu swojego wladcy (Np. 5 różnych lordów do wyboru)
-Podział na drewniane koszary i zbrojownię itp.
-Wioski możnaby był wspierać, ale głównie żyłyby własnym życiem i robiły własne jednostki.
-Podobnie jak w SH2 zrobić Jarmark, Turniej Rycerski, Teatr i różne takie wspomagacze popularności.
-Takie "Wyjątkowe" zdarzenia mogłyby się zdarzać i bez specjalnych ustawień, np. Zaraza, choroba jabłoni czy ślub.
-Powrót do rzeczy upiększających i przygnębiających, ale by np. na pniu katowskim pojawiał się co jakiś czas chłop, czy na madejowym łożu czasami kogośtam dręczą, a dyby czasem by były puste, by nie było, że dzień i noc chłop w klatce siedzi, a kat czeka przy madejowym łożu. Tak samo z tańczącym niedźwiedziem, czy np. mogliby zrobić taką małą scenę, na której by ktośtam coś robił.
-Zrobienie trochę elementów ze światopoglądu średniowiecznego, tzn. jak w twierdzy były czarownice i duchy, to tutaj też mogłyby od jakiegoś czasu tak o chodzić po lesie rusałki czy driady.
-Zjawiska pogodowe
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
-Podpinam się pod mieszanie jednostek
-Leczenie jednostek (czasowo)
-Odkrywanie technologii np. na samym początku tylko włócznie potem wynajduje się łuki, wydobycie żelaza
-Kończenie się strzał żołnierzom (musieliby wracać do fletchera po nowe a i można by było ustawiać że domek produkowałby strzały)
- Budowa balist (inżynierowie właziliby na wieże i budowali sami balisty z drewna/żelaza
- Pułapki z SH 2
- Przenośne Mangonele (oczywiście zasięg byłby o wiele mniejszy niż np. katapulty ale pułap pocisków wysoki dzięki czemu można by było "zaspamować" przeciwnika kamieniami. Obrażenia z nich były by o połowę większe od tych zadawanych od slingera ale pocisków było by też więcej.
- Podkopy dzięki którym jednostki mogłyby by przechodzić do zamku
- Skrytobójcy (jeżeli ktoś grał powiedzmy w Mediavala to wie o co chodzi
- Ustawianie formacji wojskowych
- Otwarte bitwy
- żebyśmy mogli szkolić robotników, a oni z kolei by budowali budynki, mury itp
-więceeeeeej broni i jednostek bitewnych
-więceeeeej rodzajów żywności.
-ogromna mapa europy i Azji Mniejszej(A super by było gdyby zrobili mapę świata) . Gdzie każdy wybierałby sobie kim chce być i jakie jednostki miały być lepsze od pozostałych.
- Stawianie Zamków gdyby było tak jak powyżej.
-Możliwość robienia wypraw, gdzie byśmy zaznaczali wybraną ilość kmieci i jednostek.
-Zajmowanie terenów wroga.
-Statki
-wojny na morzu.
-poznawanie nowych cywilizacji.
-Wybór lorda (Z toporem, Włócznią,mieczem, Kuszą), czy lord ma być arabem, wikingiem, europejczykiem, ruskim, chińczykiem czy murzynem.
- żeby łucznicy nie atakowali bez naszego rozkazu.
-śnieg, deszcz, słońce itp
-wolniejszy czas gry. żeby rok w grze trwałby jedną godzinę. Tak to byśmy zaczęli sobie załóżmy podbicie Francji, Niemiec i Polski.
-
Gra w: we wrzystkie
Wiek: 29 Posty: 25 Skąd: Z odległej Galaktyki Medale: Brak
Wysłany: 9 Listopad 09, 19:33
qba124 napisał/a:
chińczykiem czy murzynem.
ciekawe xD
- Na przykład możliwość rekrutowania najemników arabskich tak jak w Krzyżowcu i tak jak w Twierdzy2 wikingów
- Możliwość leczenia jednostek np. przez szpital polowy.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 27 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 10 Listopad 09, 09:05
-Statki
-Zróżnicowane nacje (żeby nie było tak jak w krzyżowcu, gdzie można arabami kościoły stawiać i mają takie same budynki)
-Coś jakby działanie z mapą, czyli na przykład jak kampania w jedynce, ale sami decydujemy, gdzie atakujemy
-Większe ilości jednostek, ale nie na taki sposób jak w extreme!
-Wyższe mury
-Żeby trzeba było się bardziej martwić wojną niż gospodarką (coś jak w Legends)
-Edytor
-Możliwość gry na jednego.
Co ja chcę... A tak już wiem!
-200 misji w kampanii
-żeby można było grać z więcej iż 8 przeciwnikami
-żeby wszystkie jednostki z każdej serii były dostępne
-żeby były nacje np.
-arabowie
-wikingowie
-europejczycy
-grenadyjczycy
itp.
-żeby jeden gracz mógł zrobić max 3000 jednostek (nawet jeśli gra ze 100 przeciwnikami)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Nie wiem co dalej wymyślić ale jak na coś wpadnę to dopiszę!
Fajnie by bylo gdyby w MMOwskim strongoldzie moznabybylo samemu dowodzic podczas bitwy np. armia jest wysylana i jesli sie nie wlaczy gry w tym czasie gdy ona przyjdzie przegrywa sie walkowerem i wojo wraca....
|lub zeby moznabybylo dowodzic czyims wsparciem
(wpadlem na ten pomysl kiedy gralem w crska, mialem dost duzy zamek i atakowalo mnie sporo wojsk wroga, poprosilem Ryśka o pomoc i wszystko mi przyszlo na warownie) ;p
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 29 Posty: 331 Medale: Brak
Wysłany: 2 Styczeń 10, 19:07
Ja tak samo jak użytkownik Kokoju chciałbym charakterystycznych cech dla konkretnych państw. Myślę, że to by był świetny pomysł. Specjalne jednostki, budowle, taktyki, jakieś bonusy...
Podobnie jak koledzy wyżej chciałbym nacji. Dla mnie najważniejsze to:
- Anglia
- Francja
- Niemcy
- Plemiona skandynawskie
Dzięki temu można by stworzyć świetne kampanie historyczne. Do tego jednak potrzebna by była możliwość Single Player. Szczególnie zależałoby mi na stworzeniu w SH:Kingdoms Bitwy pod Hastings (1066), której skutki odbiły się bardzo na późniejszej historii Anglii .
-Statki
-Zróżnicowane nacje
-Działanie z mapą tylko ale sami decydujemy, gdzie atakujemy
-Większe ilości jednostek
-Wyższe mury
-Więcej rodzajów żywności
-Więcej broni np. topór a także możliwość mieszania jednostek ze zbrojami taki na przykład Miecznik bez zbroi, oraz - jak w SH:L - robienie Rycerzy, a następnie wsiadanie nimi na konie.
-Statki
-Mosty Zwodzone bez fosy
-Więcej zwierząt
-Wybór wyglądu swojego władcy
-Podział na drewniane koszary, zbrojownię itp.
-Wioski można by wspierać, ale głównie żyłyby własnym życiem i robiły własne jednostki
-Podobnie jak w SH2 zrobić Jarmark, Turniej Rycerski, Teatr itp.
-Zrobienie trochę elementów ze światopoglądu średniowiecznego, tzn. jak w twierdzy były czarownice i duchy, to tutaj też mogłyby od jakiegoś czasu tak o chodzić po lesie rusałki czy driady.
-Zjawiska pogodowe
-Pory roku
-Więcej jednostek
_________________ One more block...
One more block...
One more block...
One more block...
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 29 Posty: 331 Medale: Brak
Wysłany: 18 Styczeń 10, 20:37
Mam nadzieję, że można będzie nawiązywać sojusze, ale w odpowiednich granicach, żeby nie było zbytnich plemion.pl. Wówczas można by było zrobić np. wojnę angielsko-francuską, niemiecko-szwedzką lub wojnę domową w Anglii. I wszystko w multiplayer! Och, jakby tak było, to już mi więcej nie potrzeba .
Gra w: Strongold Crusader, Stronghold Legends
Posty: 103 Medale: Brak
Wysłany: 21 Styczeń 10, 08:54
A ja nie chcę nic nadzwyczajnego. Wystarczy mi jeden mały szczegół - kupowanie towarów w różnych ilościach. W starszych Strongholdach można było kupić po 5 sztuk danego towaru. Nieraz zdarzało mi się, że potrzebowałem np. 100 kamienia. Wtedy musiałem 20 razy kliknąć przycisk kupna. Tak poza tym to przydałyby się zjawiska pogodowe, statki, więcej towarów: broni, żywności itd. oraz przede wszystkim wyższe mury.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum