Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Makao
Wiek: 29 Posty: 183 Skąd: Ostrowiec Św. Medale: Brak
Wysłany: 1 Lipiec 09, 10:40 Ekwipunek i uzbrojenie
Broń
NAZWA/ILU RĘCZNA/ATAK/KOSZT
Kostur/dwuręczny/4/10
Długi Miecz /jednoręczna/6/50
Krótki Miecz /jednoręczna/4/25
Miecz Dwuręczny /dwuręczna/10/75
Młot bojowy/jednoręczna/4/50
Buzdygan/jednoręczny/6/120
Włócznia /dwuręczna/8/60
Krasnoludzki Topór Bojowy (tylko dla krasnoludów) /jednoręczna/6/40
Krótki Łuk /dwuręczna/4/30 (jeden atak na turę)
Długi Łuk /dwuręczna/6/50 (jeden atak na turę)
Kusza/dwuręczna /8/70 (jeden atak na dwie tury)
Ciężka Kusza /dwuręczna/10/120/ (jeden atak na dwie tury)
Puklerz/1/10
Mała tarcza/2/20
Tarża/3/100
Pawęż/4/250
Mikstury
Flakonik lepkiej cieczy - przeciwnik nie może się ruszać przez turę - 50sztuk
Woda święcona - zadaje obrażenia demonom i nieumarłym równe podwojonemu atakowi postaci z broni do walki wręcz. -65sztuk
Mikstura Wytrzymałości - zwiększa obronę postaci przed obrażeniami siecznymi, kłutymi i miażdżącymi o 4 -80sztuk
Mikstura odporności na ogień - bohater otrzymuje tylko 20% obrażeń od czaru opartego na ogniu -40sztuk
Mikstura uzdrowienia - ulecza całkowicie postać z ran i klątw. -40sztuk
Mikstura odporności na ciosy - bohater dostaje tylko połowę obrażeń od przeciwnika, chyba, że obrażenia zadaje zaklęcie -120sztuk
Mikstura szybkości - co 3 tury postać może wykonać 2 ruchy pod rząd -150sztuk
Mikstura odporności - postać otrzymuje tylko połowę obrażeń od zaklęć -120sztuk
Mikstura przywrócenia - oczyszcza bohatera z klątw i trucizn -200sztuk
Mikstura prędkości - po użyciu mikstury postać dwukrotnie atakuje przez trzy tury. -250sztuk
Flakonik oślepiającego dymu - przez 3 tury jeden przeciwnik nie może atakować (ale może rzucać czary) -100sztuk
Flakonik trucizny - pozwala zatruc broń w skutek czego po każej rundzie cel dostaje obrażenia zależne od odporności na trucizny. -60sztuk
Mikstura nieśmiertelności - zabitej postaci pozwala się wskrzesić i oczyścić z wszelkich wpływów (Klątwy, czary wspomagające, efekty innych mikstur itp.) -400sztuk
Mikstura Znachora - Leczy postać z klątw i chorób. -70sztuk
Pokarm
~Żelazne racje - racje żywności starczające na tydzień wędrówki -40złota
~Pokarm podróżnika - fakt że znajdują się tu tylko czerstwe bułki i orzechy rożnego rodzaju. Pokarm ten wystarcza na długie wędrówki - 100złota
I chwila wyjaśnienia. Złodziejaszki mogą używac tylko trzech pierwszych pancerzy, krótkich mieczy oraz łuków. Kapłani i druidzi korzystają ze wszystkich pancerzy oprócz płytowych, lecz etos klasowy zabrania im korzystania z łuków, kusz, toporów. Mag używa tylko kosturów i szat magicznych. Tak samo belladona. Natomiast Kensai nie może używac żadnych pancerzy ani tarcz. Na początku możecie wydac aż 1000sztuk złota. Czary nie występują na zwojach magicznych!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum