ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wiem jak grać na multi
Autor Wiadomość
maniak 
Wędrowiec

Posty: 5
Medale: Brak

Wysłany: 17 Czerwiec 09, 22:50   Nie wiem jak grać na multi

Witam. wiec mam problem ;/ chce pograc sobie w twierdze przez multiplayer ale nie mam pojecia jak to zrobic wchodze w multiplayer i dalej jestem zielony :( ( mam angelska wersje)
gram w twierdze pare ladnych lat ( z przerwami ) i znudzillo mi sie pykanie z kompem heh
mam nadzieje ze ktos mi pomoze i to w miare szybko ;) pzdr
Ostatnio zmieniony przez Kacper 30 Lipiec 11, 14:34, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 18 Czerwiec 09, 12:35   

Gdzie ty wchodzisz w ten multiplayer? W grze jak otworzysz? Czy masz gamespy, hamachi albo gameranger?
 
 
maniak 
Wędrowiec

Posty: 5
Medale: Brak

Wysłany: 18 Czerwiec 09, 14:33   

no jak wlaczam gre to w glownym menu gry wybieram " gra wieloosobowa " czyli " multiplayer " a dalej mam do wyboru " rodzaje polaczen " i tu jestem bez radny jak dziecko ;/ nie wiem co dalej..

[ Dodano: 2009-06-18, 14:35 ]
i zadnego gamespy , hamachi , gameranger nie posiadam ;o ;/ mam tylko non steam ;) heh
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 18 Czerwiec 09, 15:14   

Przez grę nikogo nie znajdziesz - ta opcja jest tylko wtedy, gdy znasz czyjeś IP .
Zainstaluj sobie Gamespy Arcade albo Gameranger - tam są gry online i tam znajdziesz innych graczy do Twierdzy.
Z Gamespy są pewne problemy, ale spróbuj może pójdzie. Gameranger jest raczej bezproblemowy, ale w SH tam prawie nikt nie gra - prawie wszyscy w SHC (Krzyżowca).
 
 
maniak 
Wędrowiec

Posty: 5
Medale: Brak