Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Jaaa... Niemożliwe, że ktoś ocenił . Żeby się na Sb dopominac, kurde co jest grane ;].
W kazdym razie dzieki za opinię. Tez ta pustka mnie teoche po oczach bije, ale nie wiedziałem co mam tam wymyslic, a juz nie chcialem kolejnej oazy pchac... Ale chyba tragedii nie ma. Co do rycerzy, to ja ich zdążyłem zrobic przed 2gim atakiem ze 3 chyba .
P.S. Zastanawialem sie czy nie zrobic do Sh, ale nie mialem z bardzo pomyslu na jakakolwiek fabule, a ze juz zaczalem robic jakies ruiny w SH C to zrobilem w SH C
P.S II: Sorki za okonki, ale z laptopa pisze i inaczej troche ustawione klawisze (krotsza spacja) i nie moge w alta trafic
[ Dodano: 29 Sierpień 10, 01:26 ]
Od jakichś chyba dwóch tygodni pracowałem nad nową mapką (w tym 6 dni byłem poza domem, i nie codziennie się nią zajmowałem). Tak długo ze względu na chyba najtrudniejszą, przynajmniej dla mnie rzecz w inwazjach - dostosować siłę ataków. Ciągle było, albo za łatwo, albo za cięzko . W końcu stwierdziłem, że jako twórca mapy mam w pewnym sensie łatwiej i postawiłem na jakby łatwiejsze ataki. Po przetestowaniu dla mnie były banalne, więc jeszcze nieco przyspieszyłem ataki (o rok). Liczę na komentarze . Mam nadzieję, że się nie przeliczę, jak ostatnio...
Rozkaz z dowództwa brzmi: "Załóż niewielki zamek w okolicy hrabstwa Trypolis. Musisz zebrać wystarczającą ilość kamienia, aby odbudować leżącą nieopodal latarnię morską. Planujemy atak na stolicę tego hrabstwa - zamek Trypolis - i potrzebujemy posiłków, które przypłyną morzem, a wybrzeże tam jest skaliste. Zwiadowcy z pewnością szybko doniosą tutejszemu Wezyrowi o Twojej obecności, więc musisz być przygotowany do obrony. Statki są już w drodze, dlatego nie masz zbyt wiele czasu."
PS. Za ocenę poprzedniej (Rocheux) się nie obrazę... Taka dyskretna sugestia .
PS.2 Zrobiłem jak Kacper radził...
EDIT 5 stycznia 2011:
Aktualizacja minimapy i linku do pobrania
Ostatnio zmieniony przez Siwy 5 Styczeń 11, 21:09, w całości zmieniany 2 razy
Po minimapie to żadna ocena ;]. Często minimapa wygląda słabo, a krajobraz moze być, a często odwrotnie. Po minimapie nie ocenisz poziomu trudności (na czym mi zależy); nie ocenisz grywalności... Czy tak cięzko ściagnąc i poświęcić choćby 20 min na ocenę ? Skoro po minimapie już widzisz, że mapa nie jest zła, to chyba gra nie byłaby nieprzyjamna ?
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 26 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 30 Sierpień 10, 09:13
Trypolis
Ciekawa misja, dobrze ustawione zdarzenia. Z powodu tego, że mamy uzbieać kamień, zrobiłem tylko pojedyńczą warstwę muru i jedną basztę kawadratową od strony atakujących wrogów. Z pirwszą inwazją łatwo sobie poradziłem, wysłałem knightsów do rozwalenia namiotów, więc wróg nie miał już broni oblężniczej. A że na baszcie miałem full łuczników, szybko sobie oradziłem z wrogami. Dla większej ochrony wykopałem fosę, więc mogłem lać na asasynów. Gorzej było w 2gim ataku. Nie udało mi się zniszczyć namiotów, więc wróg obsypał mnie kamieniami. Dzięki fosie żaden wróg nie dotarł do zamku, lecz porządnie zniszczył mi eko poza zamkiem. Musiałem dobrze maneweować ocalałymi łucznikami, ponieważ wróg zniszczył mi basztę i nie miałem dobrego punktu strzelniczego. Czas do porażki dodatkowo pzkreślił moje szanse. Cóż, po przeanalizowaniu misji wymyśliłem taktykę, ktora mogłaby się sprawdzić. Co do krajobrazu, jest ładnie zrobiony, ale w miejsca tych pustek mogłeś dać jakieś krzaczki, kaktusy itp.
Dzięki za ocenę, włąśnie o to mi chodziło - jak z poziomem trudności . Ja np. robiąc kuszników i rycerzy (przed 3cim atakiem, albo po drugim miałem 22 rycerzy ) łatwo sobie poradziłem, choć nie wykopałem fosy. Co do muru, też zrobiłem tylko jedną warstwę i nawet żadnej wieży - strzelałem z bramy... W pierwszym planie były kaktusy w tym pustym miejscu koło siedziby, ale nie wiem dlaczego moim zdaniem lepiej już wyglądała ta pustka bez niczego... W kazdym razie wielkie dzięki za opinię .
Gra w: Crusader - Crusader Extreme
Wiek: 33 Posty: 22 Skąd: Kozienice Medale: Brak
Wysłany: 1 Wrzesień 10, 23:05
Jesli chodzi o mapkę zachodnia zatoka to ściągnąłem i pograłem i bez wahania mogę powiedzieć że jest super. Masz talent do robienia mapek. Piękny krajobraz ciekawie rozmieszczone surowce które powodują ciągły konflikt z przeciwnikiem walcząc o surowce. Ciekawie zrobione oazy. Ja tak mapek robić nie umiem i jak spojrzałem na twoje mapki a potem na swoje to jak je tu wstawię to się spalę ze wstydu. Ale co tam Sciągnołem mapkę nierówne szansę o której opinie wystawię później tym czasem co do --->zachodniej zatoki<--- jak dla mnie 10/10
---->Edit<---
Pograłem na mapce --->Nierówne Szanse<--- i ocena podobna do poprzedniej mapka super wykonana jak dla mnie super oazy fajnie wykonane roślinność ładnie pomieszana razem tworzy to ciekawą całość polecam twoje mapki naprawdę spoko
_________________ Nie mam pomysłu na ciekawy PODPIS więc niech będzie o taki xD
[i:c4d745ce12][ [b:c4d745ce12]Napisano:[/b:c4d745ce12] 2 Września 2010 ][/i:c4d745ce12]
Dzięki, miło jest czytać takie przychylne opinie ;].
[quote:c4d745ce12]Ja tak mapek robić nie umiem i jak spojrzałem na twoje mapki a potem na swoje to jak je tu wstawię to się spalę ze wstydu.[/quote:c4d745ce12]
E tam nie umiesz . Może po prostu za mało ich zrobiłeś. Jak nie wstawisz na forum to nie dowiesz się co poprawić, jak mozna coś lepiej zrobić itd. Zanim zrobiłem mapy, które tutaj umieściłem zrobiłem wiele innych, które były duuużo gorsze .
[i:c4d745ce12][ [b:c4d745ce12]Dodano:[/b:c4d745ce12] 5 Stycznia 2011, 21:45 ][/i:c4d745ce12]
Zrobiłem mały porządek w temacie - zaktualizowałem wszystkie minimapy i linki download oraz w pierwszym poście stworzyłem swego rodzaju spis treści z mapkami .
PS. Tym postem chciałem nieco "podbić" temat, bo zakopał sie gdzies na drugiej stronie działu... Chyba się nie obrazicie ? ;P
__________________________________________________________________
[i:c4d745ce12][ [b:c4d745ce12]Dodano:[/b:c4d745ce12] 31 maja 2011, 18:30 ][/i:c4d745ce12]
Nooo wreszcie skończyłęm następną mapkę . Pracowałęm nad nią od początku maja, oczywiście z przerwami. Jeszcze chyba nigdy tak długo nie robiłem mapy, chociaż oczywiście najdłużej zeszło z dostosowywaniem inwazji . Dobra, no to jedziem:
[i:c4d745ce12]Twoim zadaniem jest zdobycie pobliskiego miasta, które jest ostatnią prowincją diuka de Volpe. Gdy je już zajmiesz, wyprodukuj odpowiednią ilość broni potrzebną do ataku na ostatni przyczółek Wilka, znajdujący się już za Twoją armią. Oblężenie powinno być łatwe i krótkie, ponieważ wróg nie spodziewa się tego ataku.
De Puce i diuk Beauregard byli dotychczas neutralni w naszej wojnie z Wilkiem, jednak nikt nie wie, jak zachowają się tym razem. Twierdza ta musi zostać w naszych rękach za wszelką cenę.[/i:c4d745ce12]
Krajobraz - jak wszystkie twoje mapki (10/10). Co do reszty, to chwilowo nie mogę zagrać, ze względu na zrycie kompa (post z komórki).
_________________ I'm Richard the Undead Warlock, Master of Magma, Chief Warlock of the Broders of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of Bones, Master of Fire, Emporor of the Black, Lord of the Undead and the Mayor of the little village up the coast.
Mapa jest nawet ok, ma parę wad. Krajobraz jest dobry, lecz miejscami lekko pustawy. Zamek natomiast jest trochę prymitywny, mało pomysłowy, złożony z kilku prostych ścian i wież, dobre jest jego umiejscowienie. Oblężenie było trochę trudne, ale za którymś razem w końcu się udało. Po przejęciu fortecy zacząłem rekrutować wojsko, oczywiście po tym jak zatrudniono nowych robotników. Wszystko było ok, gdyby nie nagły atak, który przebił się przez obronę i spotkał niewielki opór łuczników i kuszników na murach. Drugi raz nie chce mi się już grać. Do tej misji zdecydowanie brakuje strategi i porad z twojej strony.
- Dobrze umiejscowiony zamek (+)
- W miarę dobry krajobraz (+)
- Prosty i kwadratowy zamek (-)
- Nagły, duży i niespodziewany atak po chwili gry, który skutecznie powoduje porażkę (-)
- Brak jakichkolwiek porad do mapy (-)
Opis mapy jest ubogi i przypomina fabułę kampanii, brak w nim jakichś porad (5/10). Krajobraz jest ok, choć miejscami pustawy(8/10). W mapę gra się fajnie, choć powinna być łatwiejsza, pierwszy atak powinien być później i być mniejszy(6/10).
Generalnie uważam dawanie porad za troche bezsensowne, ale mogę dać.
- do oblężenia użyj wieży oblężniczej i wyczyść mury pałkarzami, albo zniszcz trebuszem południową wieżę (tą najbliżej wojsk) i to samo - pałkarze
- do obrony używaj rycerzy, którzy zniszczą sprzęt oblężniczy wroga
- warto dobudować koło północnej bramy jeszcze jedną basztę
- oszczędzaj kuszników przy szturmie
Może zamek faktycznie nie jest najbardziej rozbudowany, ale niestety nie umiem robić takich nieprzeciętnych zamków. Co do opisu - ma przypominać fabułę kampanii, aby było ciekawiej IMO... Jak ktoś jeszcze zwróci uwagę, że za duże ataki to je zmniejszę - naprawdę cięzko jest je dostosować jak się gra 10 razy tą samą mapę (często wychodzą za trudne, bo twórca wie kiedy co i jak).
Postanowiłem się jeszcze sprawdzić i zagrałem w Twoją mapkę .
Krajobraz jest zrobiony bardzo dobrze, do zamku można mieć zastrzeżenia, że jest "zwykły", ale nie mi oceniać - ja tam na budowaniu zamków się nie znam .
Co do samego zadania - przyznam szczerze, że przy tak ograniczonym miejscu w tym małym zamku jest dosyć trudno uzbierać broń na Bardzo trudnym - bez bonusu do produkcji jest to wręcz niemożliwe. Dzieje się tak dlatego, że o ile na Łatwym i Normalnym da się spokojnie wygrać, to na Bardzo Trudnym (na Trudnym nie grałem) chyba nie obejdzie się bez pikinierów. (Na tym poziomie jeszcze nie udało mi się wygrać - pierwszy atak jest do odparcia, drugi po prostu "miażdży" zamek )
Samo oblężenie jest bardzo łatwe do przeprowadzenia - wystarczy zniszczyć mur katapultami i pałkarzami wszystkich pozabijać.
Ogólnie bardzo fajna mapa, jak dla mnie to 10/10.
Mnie osobiście nie podobają się trochę te kwadratowe góry nad zamkiem, a poza tym wszystko ok ;] Siwy jak zwykle mapki dobre ;] Pamiętam jak w niektóre robione przez Ciebie grałem i testowałem ;p
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Dzięki za odpowiedzi, szczególnie dzięki Lutelowi, za bardziej szczegółowe testy na różnych poziomach trudności . Nasz szturm ma być banalny, natomiast ataki Wężą chciałem aby były bardzo wymagające... Jankes - grałeś, czy tylko zerknąłeś na krajobraz (chodzi mi o poziom trudności, czy dałeś radę, bo Lutel to dość... dobry gracz ;])?
Ogólnie dzięki wszystkim za ocenki, licze, że może jeszcze ktoś oceni .
Niestety nie grałem, bo nie mam żadnego Stronga zainstalowanego. Spojrzałem tylko na screeny ;p
_________________ Wiesz, że 99,9% ludzi cierpi na chorobę, której objawem jest czytanie postów na forum trzymając rękę na myszce? Nie ściągaj ręki, teraz jest już za późno. Wiem, że Ty też na to cierpisz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum