ZalogujRejestracjaSzukaj Użytkownicy MedaleZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
SHC II - Dyskusja i opinie
Autor Wiadomość
Adams69 
Wędrowiec

Posty: 6
Medale: Brak

Wysłany: 28 Wrzesień 14, 16:15   

No przy wiekszej ilosci wojska optymalizacja sie przyda naa moim kompie nie powinno być nawet pół laga a sa :(
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 22
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 29 Wrzesień 14, 18:27   

Jest edytor map, tylko trzeba dobrze poszukać ;)
 
 
Erek 
Dzielny wojak

Wiek: 18
Posty: 600
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 29 Wrzesień 14, 20:06   

R1koTV odsyłam do instrukcji włączenia edytora map http://forum.stronghold.n...opic.php?t=3508 ;) Wystarczy poszukać. Temat jest podpięty, więc można go bez problemu zauważyć w dziale. :)
_________________
"O gustach się nie dyskutuje, ale twój gust Erek mnie zadziwia :O" - Hunter
 
 
Centurionix 
Osadnik

Gra w: SH1,SHC,SHC2
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 29 Wrzesień 14, 20:25   

Kurde, ale mi dzisiaj zaczęło lagować po godzinnej grze z 5 botami...


Jak tego nie naprawią to się ostro wkurzę, no bo jak to jest że bf4 działa mi na ultra bez przycinania, a krzyżowiec 2 klatkuje po godzinie gry na wysokich >.<
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 22
Posty: 1458
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 30 Wrzesień 14, 16:55   

To jest naprawdę lipa z tym przycinaniem się... Zwykły RTS a muli tak, że nie da się grać nawet na najniższych detalach, gdy jest więcej graczy na mapie, a mam nie najgorszy sprzęt.. a przynajmniej taką grę powinien lajtowo ciągnąć, a już na pewno na minimalnych detalach...
 
 
Erek 
Dzielny wojak

Wiek: 18
Posty: 600
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 30 Wrzesień 14, 18:34   

Mam nadzieję, że Firefly szybko coś z tym zrobi, jeżeli chce, żeby ludzie nie odeszli od gry.
_________________
"O gustach się nie dyskutuje, ale twój gust Erek mnie zadziwia :O" - Hunter
 
 
Szyszek 
Wolny chłop

Gra w: SHC , SHC:E
Wiek: 17
Posty: 57
Skąd: Bolesławiec
Medale: Brak

Wysłany: 1 Październik 14, 19:09   

Czas na moją ocenę :)
Grę oceniam dobrze. Nie wiem czy jest warta swojej (steamowej) ceny ale gra się dobrze. Grafika w porządkuu mnie na low zdarzają się lekkie przycinki, ale niewiele razy. Jeśli chodzi o samą rozgrywkę to jest bardzo dobra, trzeba działać w tempo i to mi się podoba. Podsumowując Gra jest dobra, ale wymaga optymalizacji czyli takie 7/10.
 
 
Centurionix 
Osadnik

Gra w: SH1,SHC,SHC2
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 14, 16:20   

Wie ktoś jak przejść tą cholerną misję ze szlaku potyczek o nazwie "rajska wyspa"? Ogólnie to walczymy na niej przeciwko sprzymierzonym pięciu przeciwnikom (trzem szczurom i dwóm sułtanom) a ja, po jakichś 10 próbach dalej nie umiem jej przejść i jestem coraz bardziej sfrustrowany.

W grze jest bardzo krótki peace time, podczas którego nawet nie zdążymy zrobić porządnej ekonomii. Mamy na starcie co prawda 4000 złota, ale w zasadzie nie idzie z tego wystawić żadnej armii. Łańcucha piwnego też nie da się przeprowadzić, bo i tak zaraz nam zniszczą wszystkie farmy chmielu (zaraz po zakończeniu peace time'u atakują razem około 150 jednostkami, podczas gdy największa armia jaką udało mi się zrobić do tego czasu to było 55 żołnierzy). Budowanie murów nie ma sensu, bo przeciwnicy na starcie budują sporo katapult i jedynym sposobem jest zniszczenie ich zanim dotrą do celu.

Pomoże ktoś? Macie jakieś pomysły, jak przejść tą misję?
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 22
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 14, 17:26   

Pamiętam tę misję. Przeszedłem ją chyba za drugim podejściem. Sprzedałem wszystko co jest na starcie, kupiłem uzbrojenie i zrobiłem chyba z 20 templariuszy i 5 sierżantów sztabowych. Wziąłem lorda ze sobą, olałem zamek i rozwaliłem wszystkich wrogów po kolei, ale nie było to łatwe, musiałem odpowiednio operować jednostkami. Najpierw rozwaliłem tego szczura u góry, później 2 szachów i na końcu kolejnych szczurów.
Jak np. bijesz mur szacha i podchodzą od tyłu wojska szczura, to nie pozwól aby walczyły z 3-4 templariuszami, tylko przestań na chwilę bić mur i rusz całym wojskiem, nawet jeśli to tylko 15 włóczników. Lorda często używałem do rozwalania łuczników, którzy strzelali do templariuszy. No i trzeba uważać na sierżantów, bo szybko padają w porównaniu do templariuszy. Pokombinuj trochę, a na pewno Ci się uda ;) .
PS. nie sprawdzałem tej taktyki ze zbrojnymi, może będzie nawet lepiej.
 
 
Centurionix 
Osadnik

Gra w: SH1,SHC,SHC2
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 3 Październik 14, 18:33   

Dobra, poradziłem już sobie sam :P

Najpierw zbudowałem mały zamek i ekonomię, później szkoliłem głównie samych łuczników arabskich i poszerzałem mury zamku. Zauważyłem, że bardzo przydatni są lekarze - wystarczy kilku na murach, żeby znacząco zredukować straty. W pewnym momencie już mnie prawie zniszczyli, ale jakoś się odbudowałem i zniszczyłem szczura u góry dwoma katapultami i grupką arabskich zbrojnych.

Potem ataki się nasiliły, więc musiałem usprawnić obronę dodając pułapki i większą ilość jednostek. Rozbudowa była bardzo trudna, jako że żywność musiałem kupować (bo tereny zielone były praktycznie cały czas atakowane) a drewna w sumie też nie mogłem zdobywać, bo było daleko od zamku. Tak więc na sprzedaży kamienia i świec oraz podatkach (kościół wybudowałem na samym początku i miałem ustawiony na maksa) zdołałem wybudować armię, którą po kolei zniszczyłem pozostałych przeciwników.

Gra zajęła mi chyba z 2 godziny, no ale się udało :P Macie tutaj screena: http://zapodaj.net/54362f22c6705.png.html
 
 
Raider555 
Wędrowiec

Posty: 2
Medale: Brak

Wysłany: 4 Październik 14, 14:09   

ja obrałem nieco inny motyw na początku 4 wieże blisko zamku każda w innym kącie oczywiście wybudowałem zbrojownie i koszary. Następnie po 5 kuszników na każdej wieży no może nieco więcej tak do 10 maks na tej wieży która jest na przeciwko szczura i na wieży osadzonej obok trawy gdzie w późniejszym czasie będą nasze zbiory następnie na każdej wieży po 10-15 arabskich łuczników koksownik i nikt nas nie przejdzie. Później dopiero zabrałem się za ekonomię będąc pewny, że nikt mi nie zagrozi. Aha, oczywiście koksownik i 2 uzdrowicieli na każdej wieży. Później zrobiłem 30 arabskich zbrojnych 60 arabskich konnych łuczników 4 katapulty i też zaczynałem od Szczura. :)
Godzinka gry, GG, zwycięstwo. :D


Dlaczego kusznicy?
Według mnie to najlepsza obrona przeciwko arabskim zbrojnym którzy są wysyłani przez Szacha i mogą bardzo pokrzyżować plany.
 
 
Centurionix 
Osadnik

Gra w: SH1,SHC,SHC2
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 4 Październik 14, 20:23   

Raider555 napisał/a:
ja obrałem nieco inny motyw na początku 4 wieże blisko zamku każda w innym kącie oczywiście wybudowałem zbrojownie i koszary. Następnie po 5 kuszników na każdej wieży no może nieco więcej tak do 10 maks na tej wieży która jest na przeciwko szczura i na wieży osadzonej obok trawy gdzie w późniejszym czasie będą nasze zbiory następnie na każdej wieży po 10-15 arabskich łuczników koksownik i nikt nas nie przejdzie. Później dopiero zabrałem się za ekonomię będąc pewny, że nikt mi nie zagrozi. Aha, oczywiście koksownik i 2 uzdrowicieli na każdej wieży. Później zrobiłem 30 arabskich zbrojnych 60 arabskich konnych łuczników 4 katapulty i też zaczynałem od Szczura. :)
Godzinka gry, GG, zwycięstwo. :D


Dlaczego kusznicy?
Według mnie to najlepsza obrona przeciwko arabskim zbrojnym którzy są wysyłani przez Szacha i mogą bardzo pokrzyżować plany.


Wszystko fajnie, tylko po co ci koksowniki? One nie dają żadnej premii do siły ostrzału, a nie sądzę aby używanie smolnych rowów w tej misji miało jakikolwiek sens.
 
 
Erek 
Dzielny wojak

Wiek: 18
Posty: 600
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 4 Październik 14, 21:59   

Centurionix napisał/a:
po co ci koksowniki? One nie dają żadnej premii do siły ostrzału


Na pewno? W jedynce poprawiały obrażenia, usunęli to?
_________________
"O gustach się nie dyskutuje, ale twój gust Erek mnie zadziwia :O" - Hunter
 
 
Centurionix 
Osadnik

Gra w: SH1,SHC,SHC2
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 5 Październik 14, 00:36   

Co wy, koksowniki nigdy nie poprawiały obrażeń, to tylko wymysł niektórych graczy :)

Kiedyś na YouTube był chyba o tym nawet film, łucznik z koksownikiem potrzebował tyle samo strzałów co łucznik bez, żeby zabić zbrojnego.
 
 
Maciek 
Paladyn


Wiek: 18
Posty: 1098
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 5 Październik 14, 11:46   

Tutaj muszę się zgodzić z Centurionixem, koksowniki nigdy nie poprawiały wydajności łuczników ;)
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz