ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Szczyt Górski
Autor Wiadomość
Lord Rahl 
Wędrowiec

Gra w: Twierdza Krzyżowiec, Twierdza 2, Twierdza
Posty: 1
Medale: Brak

Wysłany: 10 Wrzesień 13, 18:48   Szczyt Górski

Witam. Jestem dość nowy w grę SK i zastanawiam się nad założeniem nowej wioski. Na wikipedi do SK jest napisane że Szczyt Górski daje nam bonus do obrony. Otóż ciekawi mnie jaki to bonus. Czy jest to tylko tych kilka skałek umieszczonych za białą linią, a jeśli tak to co one mi dadzą ? Wróg nie będzie mógł przez nie przejść czy spowolni go a może są inne bonusy ?


Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Możliwe że to moja wina. W razie czego proszę raportować, ostrzegać, usuwać tylko pomóżcie.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 10 Wrzesień 13, 20:17   

Chodzi właśnie o te skały. Jednostki wroga nie mogą się po nich poruszać, ale oczywiście przy dobrze zgranym ataku(czyli np. 15 fal w ciągu 10 sekund) nie robi to aż tak dużej różnicy, żeby rezygnować z nizin na rzecz szczytu(chyba, że masz w tym jakiś bardziej konkretny cel).

Nie jestem jedynie pewien, czy skały zapewniają jakiś bonus do obrony przed katapultami. Z jednej strony, ludzie często budują za nimi koszary, ale z drugiej widziałem, jak właśnie w ten sposób ukryte budynki były niszczone. Może jest tu ktoś lepiej doświadczony, kto wie konkretnie, co i jak.

A poza tym to czasami w sprawie nowej wioski dobrze zapytać kogoś z frakcji(jeśli jesteś członkiem jakiejś) - kiedy grałem i byłem oficerem, rozdawaliśmy na prawo i lewo w pełni rozbudowane wioski z całymi zamkami, ale nikt nie brał, gdyż każdy wolał sam założyć wioskę i potem żmudnie rozbudowywać ją przez kolejny miesiąc.