ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[pomysły] Nowe zamki AI(Szeryfa) + kilka fotek
Autor Wiadomość
Honqua 
Wędrowiec

Posty: 4
Medale: Brak

  Wysłany: 2 Lipiec 13, 17:38   [pomysły] Nowe zamki AI(Szeryfa) + kilka fotek

Chciałbym podzielić się moimi zamkami dla Szeryfa. Poprzednie były za duże lub tak drogie, że AI nie nadążało za innymi. Nowe trochę zmniejszyłem albo tak zmieniłem, aby mieściły się na mapie. Teraz Szeryf może mieć nawet 180 wojowników(tyle zaobserwowałem), szybciej
rozbudowuje.

http://imageshack.us/phot.../gg9r.png/?sa=0
http://imageshack.us/phot...9/4io.png/?sa=0
http://imageshack.us/phot.../hy9i.png/?sa=0
http://imageshack.us/phot.../txfw.png/?sa=0

Każdy zamek jest inny, dostępne są warianty złego, neutralnego a nawet dobrego Szeryfa.
Mam nadzieje, że się spodobają.

Poniżej paczka 8 nowych zamków do sciągnięcia.

Edit1: coś mi się nie pokazują fotki, ale można przejść prawym i wziąść "otworz grafike ..."
Jeśli jakiś moderator może to naprawić byłbym wdzięczny.

Zamki Szeryfa.rar
Pobierz Plik ściągnięto 336 raz(y) 391,74 KB

Ostatnio zmieniony przez Bordinio 2 Lipiec 13, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 13, 21:48   

Wyglądają na trochę niedbałe, ale nie będą się tak łatwo palić, jak podstawowe, więc warto spróbować.

Jeśli przyjdzie mi ochota na SHC, to na pewno ściągnę i zobaczę w akcji.
 
 
Honqua 
Wędrowiec

Posty: 4
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 13, 19:57   

W niektóre włożyłem trochę mniej serca, ale na pewno są lepsze od podstawowych.
Może jakieś pomysły macie co do tego jak można je ulepszyć.

Jeśli te się spodobają to następny będzie marszałek.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 5 Lipiec 13, 22:40   

O, marszałek ma niezły potencjał. Jego zwykły zamek też staje w płomieniach przy pierwszym ataku podpalaczami, więc zwróć uwagę na to, żeby go od tego ocalić.
 
 
Honqua 
Wędrowiec

Posty: 4
Medale: Brak

Wysłany: 6 Lipiec 13, 20:19   

Lordzie Smerfie spróbuj podpalić szeryfa, uda Ci się nie wątpię, ale będziesz musiał to co raz powtarzać. Jeszcze zmodyfikuję trochę te zamki i dorzucę parę zdjęć.

Mam mały problem co ustawić aby było budowane jako pierwsze a co jako kolejne. Komputer nie zawsze przestrzega tego co ma wybudować, a niektóre pomija i stawia w póżniejszej fazie gry.

W każdym razie sprawdzcie bo na pewno są lepsze od podstawowych.
 
 
Lord Smerf 
Skryba

Gra w: grę
Wiek: 27
Posty: 1208
Medale: Brak

Wysłany: 6 Lipiec 13, 20:30   

Jak wynika z poradnika twórców, kolejność budowania jest taka sama, jak w czasie tworzenia zamku w edytorze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz