ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bordinio
23 Lipiec 11, 11:40
Twierdza Krzyżowiec Multiplayer - POMOC - Początkujący
Autor Wiadomość
Bernkow 
Wolny chłop


Gra w: Twierdza Krzyżowiec i Twierdza Deluxe
Wiek: 27
Posty: 53
Skąd: Kołobrzeg
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 23 Lipiec 11, 10:28   Twierdza Krzyżowiec Multiplayer - POMOC - Początkujący

Witam,
Otóz jestem bardzo zielony w grze mp. Tzn. nigdy nie gralem w twierdze krzyzowiec przez internet, a bardzo bym chcial.
A więc posiadam oryginalną wersję gry - tzn. Twierdze Warchest gdzie znajdują się dwie wersje gry :
- Stronghold
- i Stronghold Crusader
Mam zainstalowaną ją, wchodze w mp, i nie wyskakuja mi zandne ,,pokoje,, do ktorego , bym mial dolaczyc.
I wlasnie czy moze ktos mi wytlumaczyć krok po kroku , jak zagrac sobie w mp ?, wiem , ze trzeba jakiego GamerSpy, - lub GamerRnger, ale nie umiem sie nimi posluygiwac, tzn. nie wiem jak wyszukac serwery z twierdzy krzyzowiec.
Liczę na Waszą pomoc, - Pozdrawiam - Bernkow
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 11:08   

Nie będzie ci to potrzebne.
Możesz zagrać na jakimś serwerze Hamachi lub na dedyku.

1.)Uruchom Stronghold Crusader
2.)Kliknij multiplayer
3.)Klikasz połączenie internetowe TCP/IP
4.)Wyszukujesz lub sam zakładasz serwer Hamachi lub No Hamachi
5.)Wpisujesz ip , nie musisz portu
6.)Jeżeli jest to twój serwer klikasz utwórz jeżeli nie to dołącz
7.)Grasz ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
DonKamillo 
Dzielny wojak

Posty: 640
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 11:51