ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[kampania] Walka O Tron
Autor Wiadomość
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 22 Lipiec 11, 17:31   [kampania] Walka O Tron

[size=30]Kampania : Walka O Tron[/size]


Rok 1193.Armie Pomarańczowych Krzyżów wciąż rosną.Bandyci wykorzystują chaos dzięki czemu też rosną w siłę.Wiele innych Lordów również gromadzi swe armie.Korona nalezy się tylko Tobie, ponieważ król napisał werdykt, w kótrym pisało wyraźnie, że Ty masz dostać koronę.Czy zdołasz nad tym wszystkim zapanować ?

Czerwony - William (Ty)
Pomarańczowy - Pomarańczowe Krzyże
Fioletowy - Bandyci
Żółty - Diuk Benguard Morthel IV
Niebieski - Olaf
Czarny - Wolphe
Zielony - Leśni Ludzie
Akwamaryna - Aqero

Ode mnie:

Kampania będzie się składała z 2 aktów.Będzie to walka o tron(tak jak ten serial Game Of Trones).

AKT 1 - WALKA O KORONĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 1 - Oblężenie Fortecy

Zacznijmy robić postępy.Diuk Benguard Morthel IV siedzi w swojej fortecy.Naszym zadaniem będzie zabicie go i przejęcie zamku.To będzie nasza nowa forteca.

Zwycięstwo:Zabij wrogiego władcę
Przegrana:Twoja armia nie żyje

Porady:

-użyj machin oblężniczych nie tylko w celu zniszczenia bramy
-posuwaj się ostrożnie aby jak najmniej stracić jednostek



KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 2 - Niespokojna Noc

Ostatniej nocy pewien wieśniak przybiegł do naszej fortecy i opowiedział nam, że bandyci napadają ich wioskę.Teraz szykują armię w pobliskim grodzie.Pomarańczowe Krzyże wysłali zwiad do tamtej wioski.Musimy zając się tamtymi problemami.

Zwycięstwo:Bandyci wyeliminowani
Przegrana:William nie żyje

Porady:

-im szybciej rozprawisz się z bandytami to nie będziesz musiał się męczyć z Pomarańczowymi Krzyżami.



KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 3 - Cypr

Według zapisków króla na Cyprze znajduje się zamek, w którym znajduje się pierścień króla.Ostatnio napadli na ten zamek bandyci.Musimy go zdobyć.

Zwycięstwo:Bandyci zabici
Przegrana:Twoja armia nie żyje



KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 4 - Walka na Cyprze

Po zdobyciu pierścienia armie Pomarańczowych Krzyżów wyruszyły na Cypr.Musimy przetrwać.

Zwycięstwo:Armie Pomarańczowych Krzyżów wyeliminowane
Przegrana:William nie zyje




KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 5 - Sokola Twierdza

Po udanym odparciu Pomarańczowych Krzyżów, czym prędzej wynieśliśmy się z Cypru. Niedaleko stąd jest sokola forteca od Olafa. Na szczęście go nie ma i pozostawił trochę swoich wojsk.

Zwycięstwo:Przejmij Sokolą Fortecę
Przegrana:Siły oblężnicze nie żyją




KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 6 - Walka o Życie

Po przejęciu sokolej Twierdzy musimy obronić się przed krucjatą Pomarańczowych Krzyżów. Olaf na pewno będzie chciał odbić ten zamek. Do broni ...

Zwycięstwo:Obroń Sokolą Twierdzę
Przegrana:William nie żyje




KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

TUTAJ OLAF ATAKUJE JAKO KOLOR ŻÓŁTY

------------------------------------------------------------------------

Misja 7 - Skowyt Olafa

Ledwo uszliśmy życiem z Sokolej Twierdzy. Cały czas ściga nas Olaf. Musimy rozbić obóz i przygotować się do obrony.

Zwycięstwo:Inwazja przetrwana
Przegrana:William nie żyje




KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 8 - Uskok

W końcu nasi szpiedzy znaleźli obóz barbarzyńców i ich przywódcę GeRak'a. To nasza dobra szansa aby raz na zawsze go pokonać.l Będziemy musieli uważać, gdy jego sojusznicy nas będą atakować.

Zwycięstwo:Zabij GeRak'a
Przegrana:William nie żyje




KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------

Misja 9 - Schronienie

Mamy cały czas szczęście... Jednak musimy znaleźć nowy byt i się w nim osiedlić. Przy okazji zniszczymy naszego wroga Wolphe.

Zwycięstwo:Zabij Wolphe
Przegrana:Armia Williama nie żyje




KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ

------------------------------------------------------------------------


Wkrótce 2 finalne misje i pojawi się przeciwnik Aquero !

_________________
Prawda jest tylko jedna.
Ostatnio zmieniony przez Zohan 11 Styczeń 13, 06:38, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
mroczny38 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1, Crusader i Minecraft
Wiek: 25
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 23 Lipiec 11, 10:38   

Nie jestem specem ale ocenie:
1 misja- Krajobraz bardzo ładny. Jeszcze nie ściągnąłem mapki. Ale na minimapce wygląda to bardzo ładnie.
2 misja- Wygląda na trudną misje. Krajobraz ładny.
Ps. Co było na miejscu fosy ;)
_________________
Me Gusta koty :D
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 10:59   

Dziękuję za ocenę liczę że zagrasz w misje i kolejne które zrobię również ci się spodobają ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
mroczny38 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1, Crusader i Minecraft
Wiek: 25
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 23 Lipiec 11, 11:20   

Nie moge się doczekać :D
_________________
Me Gusta koty :D
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 11:38   

Kolejna misja wystawiona ! :D
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
mroczny38 
Burżuj


Gra w: Stronghold 1, Crusader i Minecraft
Wiek: 25
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 23 Lipiec 11, 13:45   

Już oceniam.
1 misja- Poziom trudoności: łatwy. Krajobraz: Bardzo ładny. Widać że dużo nad tą Misją pracowałeś ;) . Najbardziej podobają mi się te górki ,które zajmują 3/4 planszy :D . Ogólnie mapka 9/10 i jest bardzo fajna.
Teraz 2 misja :D - Poziom trudności: średni. Krajobraz: ładny. 1/4 planszy zajmuje fosa :D . Najlepszy zameczek ;) . Ogólnie misja 8,5/10.
3 misja- Poziom trudności: średni. Krajobraz ładny. Morze z zamkiem ładnie wygląda. Ogólnie 9/10.
4 misja- Poziom trudności: baaaaaaaardzo trudny. Krajobraz: poprzednia misja. Ogólnie 8.5/10.
Jak wystawisz kolejne mapki to ja je ocenie :-P
_________________
Me Gusta koty :D
Ostatnio zmieniony przez mroczny38 23 Lipiec 11, 19:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 14:23   

Oceń jeszcze 2 i 3 ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 15:03   

1 misja - bardzo ładna, idealny poziom trudności
krajobraz : 8,5-10 - górki ładne, lecz drzewa oliwne troche zakrywają - rozumiem ze to oaza ale przydałaby się różnorodność :) krzywa rzeka która nienaturalnie sie zweza i rozszerza. :) i te bodajże 2 chwytliwe brody rzeczne :) tak proste ;D
grywalność: 8-10 - musiałem zrobić siedzibe w edytorze aby mógłbym wykorzystać pieniądze przeznaczone na oblężenie - i zdobylem ten zamek bez wysilku - bowiem przeszedlem przez podzamcze murem - przez wieze na zachodzie - zszedlem schodkami pod siedzibe i zaciachalem lorda
specyfika zamku: 7,5-10 - powiem prawde: nie postarałeś się(taki przeciętny :) ), a ze wcześniejszych mapek to zamki były ładne - poza tym podzamcze jest połączone z zamkiem poprzez wieżę na zachodnim murze wiec nie trzeba się wysilić aby pokonać wroga :)

całokształt: 7,5 - mapa do poprawki, poza tym niezła :)

2 misja - ładna, aczkolwiek ''inna'' :)
łatwa :) troszke za łatwa...
krajobraz: 8,5-10 - nie zwracałem uwagi na fosę :) wzgórze niezłe ;P reszta bez zastrzeżen
grywalnośc: 7-10 - troszke za łatwa :) mogłem powystrzelać nieprzyjaciół jak kaczki ;) kupka łuczników i idziemy :) no i tam dla wsparcia grupa mieczników
w koszarach jest możliwość rekrutacji kusznikow -> jest też w warsztacie kusza -> warsztat garbarski -> ale nie ma krówek ;P no i te zakopywanie fosy :) irytujące, lecz wciągające - oddział który zakopie kilka tam kroków, potem następny, następny :)
specyfika zamku: 7,5-10 - taki przeciętny, śmierdzi sułtanem ;D ale nie spodziewałbym się nigdy tam smoły - to mnie zaskoczyło ;D
całokształt: 8-10 - fajna, prosta i łatwa mapa :)

3 misja - naprawdę ładna, grywalna - ale tu też nie obeszło się bez błędów
krajobraz: 8-10 - przemyślana, ładny efekt: im bliżej morza, tym więcej trawy :)
takie placki żelaza średnio wyglądają :) wybrzeże klifowe takie sobie, przeciętne - ja bym wymagał od ciebie czegoś więcej :) ale poza tym krajobraz: wspaniały :)
grywalność: 8,5 - 10 - NIE MA ZACHODNIO-POŁUDNIOWEJ BASZTY! (myślałem że to tak ma być: była walka, bandyci wygrali, burząc basztę- ale nie doszukalem się ruin) po dorobieniu itd zauważyłem kolejny błąd - zbudowałeś zamek który już należy do atakujących ( czyli do nas:) ) możesz nim kontrolować - otwierać brame itd - to jest wielki minus - jak już coś to niech zamek należy do bandytów w fioletowych fartuszkach :) albo niech to już będą ruiny - to też byłoby nieźle :)
specyfika zamku: 9-10 - przemyślany, fajny zamek :) najlepsza jest ta wieża obserwacyjna - wziąłem ją za latarnie morską :)
całokształt: 9-10
mapa też do poprawki - baszta i przynależność zamku - ale poza tym świetna :)

ps. przepraszam za moją krytyke - nie jestem doświadczonym mapmakerem więc wręcz nie mógłbym oceniać twoich map :)
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 23 Lipiec 11, 20:33, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 15:05   

Dziękuję za ocenę liczę że następne będą lepsze .

[ Dodano: 23 Lipiec 11, 18:35 ]
zamek miał być nasz - była to forteca króla.
a baszta rozwalona aby móc wejść do zamku

Oceń jeszcze 4 jakbyś mógł ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 23 Lipiec 11, 19:44   

Misja 4
9 lat przygotowań, aż w końcu przywita cię swym żelaznym uściskiem dłoni miecznik... masa mieczników... chmara mieczników... gdy spojrzysz prosto/za siebie/w lewo/w prawo i widzisz miecznika - masz przekichane
grywalność 8,5/10 - nudno przez te 9 lat
krajobraz - to samo co misja 3
specyfika zamku - to samo co misja 3 - wróć..... BASZTA WRÓCIŁA! ;D
* okazało się po rozmowie z autorem (Zohanem) że podczas oblężenia bandyci zniszczyli wieżę :) i tak im zostało...
ogółem - mocne 9 :)
 
 
 
Rahnen 
Burżuj

Wiek: 28
Posty: 220
Skąd: Małopolska
Medale: Brak

Wysłany: 24 Lipiec 11, 20:50   

Jeszcze kampanii nie przetestowałem ale po minimapkach widać że zapowiada się na ciekawą grę:)
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 25 Lipiec 11, 07:52   

STRONGer,

Myślę, że jak najszybciej zagrasz w moją kampanię i ją ocenisz ;)
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Rahnen 
Burżuj

Wiek: 28
Posty: 220
Skąd: Małopolska
Medale: Brak

Wysłany: 25 Lipiec 11, 15:16   

Misja 1

Krajobraz 10/10 - Bardzo dobrze wykonana i przejrzysta mapa.
Grywalność 8/10 - ogólnie dobra :-)

Średnia ocena 9/10 - Z pewnością dużo nad nią pracowałeś, tylko nie zauważyłes że nie masz złota na początku do budowania machin oblężniczych :-/ Najbardziej co mi sie na tej mapie podoba to krajobraz. Jesteś doświadczonym mapmarkerem :-)

Misja 2

Krajobraz 8/10 - To trochę nierealne żeby rzeka była połączona z fosą nieprawdaż;-)?
Grywalność 7/10 - trochę nudna i łatwa ale może być :-)

Średnia ocena 7,5/10 - Misja nienajgorsza, mogłeś tylko dać więcej inwazji z silniejszym wojskiem.

Misję 3 i 4 ocenię w najbliższym czasie.
 
 
Zohan 
Burżuj


Gra w: ALL
Wiek: 50
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 19 Luty 12, 13:37   

Odnowiłem linki i dodałem kolejną misję.
Zapraszam do oceniania !
_________________
Prawda jest tylko jedna.
 
 
Krzyzak 
Osadnik


Wiek: 29
Posty: 44
Skąd: Przasnysz
Medale: Brak

Wysłany: 14 Marzec 12, 19:54   

Witam wszystkich po dłuuugiej przerwie :)

"Misja 5 - Sokola Twierdza

Po udanym odparciu Pomarańczowych Krzyżów, czym prędzej wynieśliśmy się z Cypru. Niedaleko stąd jest sokola forteca od Olafa. Na szczęście go nie ma i pozostawił trochę swoich wojsk."

Fabuła szczerze -> nie wyjaśnia kilku kwestii że czemu mamy zaatakować Sokolą Fortecę :) ale to nie fabułą żyjemy lecz grywalnością :)

Krajobraz (nie patrzyłem na zamek itp!) - ładny, realistyczny :) - 8,5/10 -- pagórki itp trochę na szybkiego :) co? :)

zamek - no tu szczerze się zawiodłem - patrzyłem nie tylko na mury itd lecz na otoczenie zamku itp
Zohan, zamek misji 3 i 4 - genialne, ale tutaj... no za przeproszeniem lipa :) nie jest tragicznie ale mogło być lepiej :) bo od kiedy to mury zewnętrzne są "wyższe" od zamku głównego, broniącego siedzibę możnowładcy? :) zamek główny powinien mieć podkreśloną swoją pozycję :) skromniutko, oj skromniutko...
Jeszcze te mury zewnętrzne - od kiedy to mury są wznoszone na "pagórku"? niee, może inaczej... chodzi mi o to że stronę zewnętrzną murów rozumiem - doły, rozpadliska, skały nie do przejścia itd... ale czemu w takim razie od środka są też niedostępne dla żołnierzy? za mało schodów umożliwiających na wejście na mury :) i czy nie wiem... czy "góra'' została wykopana aby można było wybudować podzamcze i zamek główny? jakoś nie spotkałem się z taką koncepcją, dosyć ciekawe ale... nierealistyczne :) i utrudniające obronę zamku :) mógłbym tak w nieskończoność: chaotyczne ułożenie murów, wież i ta smoła w środku - SKĄD ONA TAM SIĘ WZIEŁA!! :P 5/10 - przepraszam, ale stawiam duży nacisk na realizm zamków itd i to mnie peszy... :)

Grywalność - tu niestety też się zawiodłem - może wcześniej nie zwracałem na to uwagi itp... ale teraz po wyczerpującej lekturze - nasze siły... dosyć nieproporcjonalne... bo żołnierze sami sobie załatwiali oprzyrządowanie - sami sobie kupowali zbroje itp - to okazuje się że jesteśmy naprawdę szlachtą, bo mamy więcej ciężkiej piechoty od lekkiej. :) za łatwo :)
po godzinie walk, wycierania potu itd :P załatwiłem ostatniego żołnierza - i nic, żadnego zwycięstwa, nic!! o co kaman - nie ma warunku zwycięstwa, nie ma zwycięstwa :) - ogółem 6

ogólnie - 7 bo krajobraz naprawdę robi wrażenie :)

[ Dodano: 14 Marzec 12, 21:13 ]
Misja 6 - Walka o Życie

Po przejęciu sokolej Twierdzy musimy obronić się przed krucjatą Pomarańczowych Krzyżów. Olaf na pewno będzie chciał odbić ten zamek. Do broni ...

Do broni... jakoś niepewnie to mówimy :D

krajobraz - brak zmian :) jest świetny - 8,5
zamek - brak zmian, tylko zmieniony lekko układ obrony przy oazie :) - 5/10
grywalność - 6,5 - czemu tak nisko? hmmm... za łatwo - gospodarkę już mamy załatwioną, nic nie musimy naprawiać a po ''ciężkim'' oblężeniu powinny być jakieś tam uszkodzenia, braki - chyba że tak szybko naprawiliśmy to ok :) daalej... wojska które nas atakują.. chyba zapomniały machin oblężniczych bo jakichkolwiek nie zauważyłem :) super byłoby gdyby np. grad kamieni zasypały zamek doszczętnie a potem resztkami sił bronił się w głównej siedzibie, jak to historycznie ''kiedyś'' było miejsce...

ogółem - słabe 6,5

zawiodłem się... :) ale i tak uważam że robisz świetne mapy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz