ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[przeciwnicy] Ukryci przeciwnicy...

Którego z wycofanych przeciwników chciałbyś ujrzeć w Twierdzy Krzyżowiec, lub którego zobaczenie było najprawdopodobniejsze?
Zakapturzony Wieprz
7%
 7%  [ 2 ]
Błękitny Saladyn
7%
 7%  [ 2 ]
Szpitalnik
32%
 32%  [ 9 ]
Krzyżak
7%
 7%  [ 2 ]
Lord Krzyżowiec
7%
 7%  [ 2 ]
Lord Arab
3%
 3%  [ 1 ]
Lord Wełnowór
35%
 35%  [ 10 ]
Głosowań: 28
Wszystkich Głosów: 28

Autor Wiadomość
Mauricius 
Wędrowiec


Gra w: Twierdza Deluxe, Twierdza Warchest.
Wiek: 99
Posty: 18
Skąd: Cezarea
Medale: Brak

  Wysłany: 12 Luty 10, 17:49   [przeciwnicy] Ukryci przeciwnicy...

Witam! Temat ten zainspirowany jest głównie tym wątkiem, na temat "ukrytych" przeciwników w Twierdzy Legendy (którzy jak się później okazało, występują w grze, ale w kampaniach). W przeciwieństwie do Twierdzy Legendy jednak, Twierdza Krzyżowiec/Warchest/Krzyżowiec Extreme POSIADA kilku ukrytych, niedopuszczonych do gry, lub po prostu zastąpionych przeciwników i ten temat mija się z prawdą ;-) . Ci, którzy mieli okazję zagrać w wersję demonstracyjną gry, przed jej ukazaniem się, bądź sami dłubali w plikach gry, czy też widzieli ten wątek (niestety mało precyzyjny, więc pozwoliłem sobie założyć nowy) zapewne się ze mną zgodzą...

:arrow: Szczur/Wąż/Wieprz/Wilk z Twierdzy
Miniatury napisał/a:
Ścieżka - /gm/:
enemy_faces.gm1

Pozostałości po Twierdzy (w sumie pod względem plikowym, to Twierdza Krucjata taką właśnie nakładką na Twierdzę jest), nie wykorzystywane w grze, trzeci Wieprz to ciekawa rzecz, w demie Twierdzy jest tylko jeden bink z tą wycofaną animacją:

Dźwięki napisał/a:
Ścieżka - /fx/speech/:
General_Message4.wav
General_Message5.wav
General_Message6.wav
General_Message7.wav
General_Message39.wav
General_Message40.wav
General_Message41.wav
General_Message42.wav
General_Message43.wav
Pig_Attack.wav
Pig_Defeat.wav
Rat_Attack.wav
Rat_Defeat.wav
Snake_Attack.wav
Snake_Defeat.wav
Wolf_Attack.wav
Wolf_Defeat.wav

4, 5, 6 i 7 to dostanie wiadomości z Twierdzy (pozostałość, 8, i 9 usunięte z Krzyżowca, to była wiadomość od Długorękiego/Marszałka i Wełnowora), ciekawa sprawa, że Twierdza Krzyżowiec ma innego lektora. 39, 40, 41, 42, 43 to chyba nieużywane komunikaty w Krzyżowcu, zaczynają się po 38 (Opacie), są to różne tytuły przeciwników z podstawowej czwórki, chcieli tego użyć w kampanii, czy może pomnożyć ilość przeciwników (nie słyszałem użycia tego w kampanii, ale mogę nie pamiętać)? Chociaż naprawdę wątpię, by Dzik, Gronostaj, Wydra, czy Fretka, były planowanymi postaciami.
??? napisał/a:
Ścieżka - /gfx/:
pig.tgx
rat.tgx
snake.tgx
wolf.tgx

Szczerze pisząc nie mam pojęcia co to ma być, zapewne placeholder. W Twierdzy istniało jeszcze jester.tgx, king.tgx, longarm.tgx i woolsack.tgx (ostatnie też w Krzyżowcu). Przedostatni co ciekawe, jakby bardziej zbielały, zapewne beta, jak u Wieprza. Tak się zastanawiam... Może przygotowywali tryb Skirmish w Stronghold :-o ?

:arrow: Błękitny Saladyn/Saladyn z Dema
Miniatura z Demo napisał/a:
Ścieżka - /gfx/:
opp2.tgx

Pewnie Saladyn z czasów bety, nie znalazłem żadnych binków z jego użyciem w demie, a tylko tam pokazywana jest ta ilustracja, podczas wyjścia z gry i prezentacji przeciwników w pełnej wersji gry (wraz z wycofanym Sługą, z czego częściowo też tych przeciwników, którzy doszli dopiero w patchu Bonus Characters i w dodatku Warchest).

:arrow: Szpitalnik/Sługa (all)
Miniatura z Demo napisał/a:
Ścieżka - /gfx/:
opp3.tgx

Tak, Sługa Szczura, Węża, Wieprza i Wilka, lub, jak ja go nazywam - Szpitalnik, to jedyna postać, której wycofania możemy być pewni, ze względu na jego łudząco podobne do innych postaci pliki dźwiękowe i zapowiedź w demie.
Dźwięki napisał/a:
Ścieżka - /fx/speech/:
all_add_player_01.wav
all_ally_death_01.wav
all_anger_01.wav
all_anger_02.wav
all_boast_01.wav
all_congrats_01.wav
all_extra_01.wav
all_help_01.wav
all_helpsent_01.wav
all_kick_player_01.wav
all_nervous_01.wav
all_nervous_02.wav
all_noattack_01.wav
all_noattack_02.wav
all_nohelp_01.wav
all_nohelp_02.wav
all_notsent_01.wav
all_plead_01.wav
all_req_01.wav
all_sent_01.wav
all_siege_01.wav
all_taunt_01.wav
all_taunt_02.wav
all_taunt_03.wav
all_taunt_04.wav
all_team_losing_01.wav
all_team_winning_01.wav
all_thanks_01.wav
all_vict_01.wav
all_vict_02.wav
all_vict_03.wav
all_vict_04.wav
all_willattack_01.wav

Nazwa all odpowiada pewnie temu, że jest on wykorzystywany jako sojusznik podczas przymierza z każdym z podstawowej czwórki z Twierdzy. Kursywą zaznaczyłem wykorzystywane wtedy dźwięki, polecam przesłuchać te nieużywane ;-) .
Animacje napisał/a:
Ścieżka - /binks/:
bad_soldier_nevous.bik
bad_soldier_taunt.bik

Niestety posiada tylko dwie animacje, które są niezbędne, do bycia sprzymierzeńcem. W demie brak jakichkolwiek śladów. Co ciekawe jak można zauważyć, pliki te nazywają się nie all_, ale bad_s..., co odpowiada już prędzej Lordowi Krzyżowcowi, o którym piszę parę linijek niżej.

:arrow: Krzyżak
Miniatury napisał/a:
Ścieżka - /gm/:
interface_icons2.gm1

Hmm... Ta postać, to prawdziwa zagadka, a Krzyżak to tylko moja nazwa. W plikach po prawdopodobnej (?) ikonce Lorda Krzyżowca i Lorda Araba (tarcze gracza Europejskiego i Azjatyckiego) figuruje wolne miejsce wielkości ikonek, a po nim ta postać pięciokrotnie, nie posiada ona jednak miniaturki. Widujemy tego Krzyżaka chociażby w menu głównym gry. Jeśli jednak przyjąć, że to placeholder - planowane mogło być dodatkowe 5 postaci (plus jedno puste miejsce i te dwie tarcze - całe 8 nowych postaci? to zapełniłoby całą trzecią kolumnę :!: ).
??? napisał/a:
Ścieżka - /gm/:
richard_ambient.bik
richard_swordswing.bik

To ten model. Oparty o niego jest Cesarz Fryderyk i (jak widać z plików) Król Lwie Serce.

:arrow: Lord Krzyżowiec (bads - bad soldier?)
Miniatury? napisał/a:
Ścieżka - /gm/:
interface_icons2.gm1

No, nazwa Zły Żołnierz jest dosyć mętna, wiec zainspirowałem się tą, którą gracz dostaje na początku gry. Z wyjątkiem niepewnych ikonek (i co ciekawe miniaturek i nieużywanej ich wersji, czego u Krzyżaka nie ma), można natknąć się także na bardziej pewne dla istnienia postaci dźwięki.
Dźwięki napisał/a:
Ścieżka - /fx/speech/:
bads_anger_01.wav
bads_anger_02.wav
bads_plead_01.wav
bads_plead_02.wav
bads_plead_03.wav
bads_taunt_01.wav
bads_taunt_02.wav
bads_taunt_03.wav
bads_taunt_04.wav
bads_vict_01.wav
bads_vict_02.wav
bads_vict_03.wav

Dźwięki, ułożone trochę inaczej (ale jak u Lorda Araba), niż u innych postaci... Dlatego, gdy je pierwszy raz usłyszałem (i biorąc pod uwagę te ikony, jak u gracza), pomyślałem, że gracz atakowany na multiplayerze dostaje takie wiadomości od - zależnie kto jego przeciwnikiem jest, jednak gdy dostałem internet, okazało się jak głupia teoria to była.
Animacje? napisał/a:
Ścieżka - /binks/:
bad_soldier_nevous.bik
bad_soldier_taunt.bik

Przypisana do jego dźwięków animacja odpowiada Szpitalnikowi oraz Szczurowi, Wężowi, Wieprzowi i Wilkowi, gdy jest się z nimi w sojuszu. Gdyby ktoś chciał komuś przypisać te dźwięki w swoim modzie, doradziłbym użycie Joannity/Halabardnika z Kampanii (good_soldier_nervous.bik i good_soldier_taunt.bik).

:arrow: Lord Arab (bada - bad arab?)
Miniatury? napisał/a:
Ścieżka - /gm/:
interface_icons2.gm1

Lord Arab (no, właściwie to Zły Arab), podobnie jak Lord Krzyżowiec, prawdopodobnie posiada ikonki jak gracz. Już sam nie wiem, może mieli on i Lord Krzyżowiec wystąpić epizodycznie w Kampanii?
Dźwięki napisał/a:
Ścieżka - /fx/speech/:
bada_anger_01.wav
bada_anger_02.wav
bada_anger_03.wav
bada_anger_04.wav
bada_plead_01.wav
bada_plead_02.wav
bada_plead_03.wav
bada_taunt_01.wav
bada_taunt_02.wav
bada_taunt_03.wav
bada_taunt_04.wav
bada_vict_01.wav
bada_vict_02.wav
bada_vict_03.wav

Dźwięki ułożone jak u Lorda Krzyżowca i równie jak u niego unikalne.
Animacje? napisał/a:
Ścieżka - /binks/:
bad_arab_anger.bik
bad_arab_natural.bik
bad_arab_nervous.bik
bad_arab_taunt.bik

To jest dla mnie prawdziwa zagadka, bo animacja przypisana do Lorda Araba to Kalif (wykorzystuje go też Kampania, jako wodza najemników). I dlatego, podobnie jak animacji Sługi u Lorda Krzyżowca, nie można chyba brać jej całkiem na poważnie... Gdyby ktoś chciał dodać postać w swoim modzie, proponowałbym przekolorowanego Saladyna na błękit, jak w becie.

:arrow: Lord Wełnowór
??? napisał/a:
Ścieżka - /gfx/:
woolsack.tgx

Odkryłem to właściwie dzisiaj i szczerze wątpię, by brano tę postać pod uwagę... Z drugiej jednak strony, nie mamy tam innych podobnych plików z Twierdzy (jester.tgx, king.tgx), a poza podstawową czwórką Sir Długoręki - jako Marszałek, do gry się dostał, a sam Wełnowór (jak i Skryba) posiada cztery, czyli idealną ilość binków (jak inne postacie w Twierdzy Krzyżowiec), więc kto wie... Gdyby ktoś chciał użyć postaci:


Jeśli ktoś posiada więcej informacji, zaciekawił go wątek, lub zna inne postacie, niech napisze! Temat zaciekawił mnie, odkąd zobaczyłem dziwne postacie w demie (Filipa, Fryderyka i Szpitalnika, których w Krzyżowcu nie było) i nieużywane dźwięki w Krzyżowcu (też i te z Warchesta) i jak dotąd nie miałem komu zaprezentować moich skromnych poszukiwań, a o ile pamiętam podobny temat był kiedyś poruszany na starym forum.
 
 
davis140 
Mieszczanin


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 28
Posty: 127
Skąd: Jaświly
Medale: Brak

Wysłany: 13 Luty 10, 09:30   

Ciekawe, ale myślę, że Saladyn po prostu w początkowej wersji miał mieć niebieski ubiór, ale później go zmieniono. I mam pytanie: czy ten plik z zakapturzonym Wieprzem to filmik? Jeśli tak, to czym można go odtworzyć?
 
 
 
ponceriusz 
Dzielny wojak

Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26
Posty: 615
Skąd: Poznań
Medale: Brak

Wysłany: 13 Luty 10, 09:44   

Bardzo ciekawy temat założyłeś. Jeszcze możliwe, że chcieli zrobić przeciwnika "good soldier" z kampanii. Błękitny Saladyn, to wg. mnie zmiana z dema, bo uważali, że jakoś błękitny nie pasuje... :mrgreen:
Jednak zakapturzony wieprz z jedynki to zagadka. Możliwe, że chodzi o to samo co z Saladynem, ale po co by to robili?
Bad Soldier i Bad Arab stworzyli bez wątpienia tylko do kampanii. Ale Szpitalnik, możliwe, że został najpierw stworzony jako zwykły przeciwnik, ale potem z powodu braku dźwięków dla szczura, węża, wieprza i wilka został ich sługą. Ja bym jednak wolał szpitalnika.
Krzyżak został stworzony bez wątpienia tylko dla menu. Ale możliwe, że potem zainspirowani nim twórcy oparli o niego Fryderyka, ale raczej nie Ryszarda, nazwy po prostu pewnie nie mieli jakiej dać, gdy nie było przeciwników z warchesta.
Lorda Wełnowora pewnie chcieli zrobić od pomysłu zrobienia marszałka, lub wcześniej.
Może nie zdążyli :mrgreen: . Szkoda. :-/ .
Interesujący jest też plik demo_assassin.bik .

Może jeśli jakiś fan twierdzy, który zna się na programowaniu, zaszczyci nas niedługo nowymi przeciwnikami?
_________________
Good night white pride
 
 
Fryzjer 
Szlachcic


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader, SC Extreme
Wiek: 28
Posty: 331
Medale: Brak

Wysłany: 13 Luty 10, 09:57   

To już kolejna gra, w którą szpilam, a gdzie autorzy zostawili nam trochę plików, których nie użyli w grze. :) Zapewne część tych grafik pochodzi, jak już mówiliście, z v. beta. A z niektórych się wycofano lub użyto do innych celów ;].

Salek w niebieskim niezbyt pasuje. Najbardziej za to ciekawiłaby mnie obecność Lorda Wełny w grze :) . Jest to pomysł na kolejne SI kompa, co bardzo uatrakcyjniłoby grę, a sam Wełnowór zawsze mnie bardzo ciekawił...

Krzyżak i Szpitalnik to także fajna sprawa by była. Myślę, że wprowadzenie mistrzów zakonów to ciekawa sprawa. W końcu kto jak kto, ale oni bardzo pasują do klimatu tej gry :) (zakony stworzono po I krucjacie).

Temat ten był naprawdę celnie trafiony - może zainspiruje kogoś do stworzenia dodatku z tymi właśnie przeciwnikami :) :) :) .
 
 
 
Alexander I 
Wolny chłop


Gra w: SH1, SHC, SH2
Wiek: 30
Posty: 85
Skąd: Z Polski
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 15:29   

Co trzeba zrobić z plikiem Wełnowora jak się ściągnie????
_________________
Kliknijcie w to:

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=59587

Wy nic nie stracicie ja trochę zyskam
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 23
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 16:17   

Musisz mieć program RAD Video Tools. Temat bardzo ciekawy i fajny. Poza tym w Stronghold i Stronghold Crusader są też rózne dziwne obrazki ( Patrz wyżej mój avatar:P ) .
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Alexander I 
Wolny chłop


Gra w: SH1, SHC, SH2
Wiek: 30
Posty: 85
Skąd: Z Polski
Medale: Brak

Wysłany: 26 Luty 10, 19:03   

A co to takiego i jak to działa???
_________________
Kliknijcie w to:

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=59587

Wy nic nie stracicie ja trochę zyskam
 
 
gign2 
Mieszczanin


Gra w: Stronghold , SC .
Wiek: 30
Posty: 120
Skąd: Ciechocinek
Medale: Brak

Wysłany: 6 Maj 10, 21:31   

pamietam ,,przez mgłe" ze ten twoj krzyzak to Fryderyk w demo SC jest pokazane jak Fryderyk Sciąga taki helm jak twoj krzyzak. Wydaje mi sie ze w v.beta tak mial wyglądac Fryderyk. Lord Wełnowór by mnie bardzo zadziwil w SC gdyż to byla postac bardziej przejsciowa i zginął z rąk Wieprza. Pominąłes natomiast jedna skrócona animacje Szczurka. w sh1 demo v1.3 ukazana jest animacja szczurka ,,Angry" u nas na polski np ,, niech to.. ci idioci nie potrafia ... nie chca agrhh.. ci idioci [...]" i jak ten helm spada mu na glowe w SC animacja sie konczy, natomiast w demo sh1 spada mu ten hełm i sie odwraca do nas plecami ;) . Mi szczerze pierwsza wersja Saladyna bardziej sie podoba. Jakim programem odtowrze pliki bik ? z góry dziekuje za odpowiedz
_________________
Ale Urwał!!!

chcesz mi pomóc ? Wejdz, to cie nic nie kosztuje :P
http://s1.battleknight.pl...ef=MTQzNTQ2NA==
 
 
ziomek123417 
Wędrowiec

Gra w: SH1, SHC, SH:L, SH2
Wiek: 24
Posty: 14
Medale: Brak

Wysłany: 1 Listopad 14, 10:39   

Jako iż pogrzebałem ostatniego czasu w necie na angielskich forach (kuzyn z Anglii do mnie przyjechał :) ) znalazłem kilka tematów, w których ludzie stworzyli Szpitalnika. Poprostu, zamienili go ze Szczurem, lecz przypisali mu jego własny zamek i wojska. Nie udało im się skleić wszystkich głosów Szpitalnika, lecz kiedy to przeczytałem, pomyślałem że to nie prawda. Kuzyn z Anglii, był ze swoim tatą na jakichś targach elektronicznych w Anglii, gdzie swoje stoisko miało Firefly Studios (ta starsza ekipa, która prawdopodobnie mogła tworzyć pierwszego Crusadera). Kuzyn spytał się o Szpitalnika (sam jest zainteresowany tym tematem), lecz odpowiedzi mu nie udzielono. Moim zdaniem, Szpitalnik miał być Sługą, jednego z przeciwników. Jako iż panom z TakeTwo/Firefly prawdopodobnie nie chciało się robić kolejnej postaci, a ponieważ że mieli już teksty i animowane wypowiedzi Sługi, postanowili wrzucić go do gry. Lecz postać była niezbalansowana, trudno/łatwo (niepotrzebne skreślić) było ją pokonać, więc usunęli biedne pliki AI Szpitalnika, i jego filmik i audio wrzucili do 4 z twierdzy. Coś mniej więcej.

P.S
Znalazłem na Steamie jednego z twórców SHC 1. Udało mi się go dodać do listy znajomych. W najbliższym czasie postaram się go wyhaczyć kiedy będzie Online, oraz spytam go o kilka rzeczy.

P.S 2
Uważam, że Szpitalnik jest zagadką nie kończącą się, ponieważ gdyby wyszedł, próbowali byśmy znaleźć odpowiedź kim jest jego pan, za to kiedy dowiedzielibyśmy się dlaczego zatuszowali jego pana Szpitalnikiem, zaczęlibyśmy szukać odpowiedzi czy da się przywrócić jego pana do gry. Bez sens.

P.S 3
Przepraszam za odkop, ale od kilku lat korci mnie aby napisać swoją własną teorię.
_________________
"Lepiej często spoglądaj za siebie, pewnego dnia poczujesz jak potrafię gryźć" - Wilk, Diuk Volpe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz