Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 30 Listopad 09, 19:31
pracuję teraz nad Nekropolis
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 1 Grudzień 09, 17:52
Wyniszczenie Traków nie jest za bardzo trudna, tylko ostatnia duża inwazja przysporzyła mi troche problemów , bo mi mur przebili ale miałem w zamku tylu pik że nie dali mi rady. Oblężenia trudne, mało wojsk.
Zgadzam się w pełni, po za tym, dlaczego to się nazywa Wyniszczanie Traków a atakują nas Trakowie?
Do misji "Opór Milet" nie mam zastrzeżeń, tylko usuń ten żałosny płaskowyż na którym są tarcze, pikinierzy, zbrojni, łucznicy i kusznicy, jak oni tam weszli? Lepiej zrób taki posterunek z murów. W "Atak na Halikarnas" jeszcze nie zagrałem.
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 2 Grudzień 09, 18:48
No cóż, jestem ZuY i paskudny, więc wypiszę błędy
Bitwa pod Granikiem
-Troszeczkę krajobraz
-Czemu u Persów służą euro? Wiem, że Dariusz wynajął greckich najemników do tego, ale byli to jedynie hoplici (Czyli tutaj: pikmeni i włóczniarze. )
Tyry (Oba)
-Kształt wyspy (W sensie: Wyspa nie zmieściłaby się na jednej mapie, a niektóre elementy jej są ogromne w porównaniu do reszty wyspy)
-Tyr był ogromną fortecą, że nawet Aleksander miał problemy z jej zdobyciem, więc nie był to standardowy zameczek z akropolem.
-A wię tak: w pierwszej części zdobywamy zamek. Następnie budujemy kładkę, by nasze wojska lądowe przyszły, a w tym czasie Fenicjanie odbudowali całość? Coś tu się nie zgadza.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 3 Grudzień 09, 14:28
Kokoju napisał/a:
Czemu u Persów służą euro?
Trochę nie wiedziałem jakich im dać.
Kokoju napisał/a:
a w tym czasie Fenicjanie odbudowali całość?
My mamy w pierwszej misji za zadanie opanować pierwszą warstwę murów. Zrobiłbym to inaczej, tylko, że jak robie Alt+, i zmieniam na 400x400, to jakoś mapa się psuje, sam zobacz.
Dobra, z oblężeniem Tyru już wymiękłem, lepsze jest to Kokoju, ale Bitwę nad Granikiem mogę poprawić, tzn. dać im inne wojska. Tam mieli najemnikami być ci błękitni, co przychodzą dopiero w inwazji. A dałem czas do porażki, bo tak to by można wszystko balistą zrobić i tak jest go dużo.
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 3 Grudzień 09, 15:08
ponceriusz napisał/a:
My mamy w pierwszej misji za zadanie opanować pierwszą warstwę murów. Zrobiłbym to inaczej, tylko, że jak robie Alt+, i zmieniam na 400x400, to jakoś mapa się psuje, sam zobacz.
Nom, wtedy się takie dziwne robi. Wtedy trzeba włączyć scenariusz, zapisać, standardowo wkleić potem do katalogu map itp, i się wtedy naprawia.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Jest taki jeden proglem. A mianowicie chodzi o takie coś że nie mamy opisu oraz porady do przejścia jak w innym. Trochę czasu to zajmie ale jak chcesz to pomóż.
O to rzeczy które mamy:
MiniMapa- MaxMacior
Opis - Brak rzeczy
Porady - Brak rzeczy
Gra w: Stronghold & Stronghold Crusader
Wiek: 25 Posty: 799 Skąd: Z forum. Medale: Brak
Wysłany: 10 Grudzień 09, 13:15
Tu masz porady do Wyniszczania Traków:
-koło góry z ruinami, jest niewielki odstęp od murów, gdy tam się zablokuje mały przesmyk, wrodzy pałkarze będą obiegać cały zamek, aby w końcu dopaść kamieniołomy, a twoje sady na tym nie ucierpią
-buduj dużo pikinierów, gdyż mogą ci się przydać do walki na terenach zamku
-dobuduj i obsadź kilka wież, lecz nie zmieniaj struktury zamku
[ Dodano: 12 Grudzień 09, 09:28 ]
Bitwa pod Granikiem Ponceriusza jest trudna, lecz ciekawa. Krajobrazik wpożo. Tylko nie wiem po co mi koszary arabskie, gdy nie mogę rekrutować woja? Troche chłopów koło obozu przydałoby się. Ogółem to 7\10.
-koło góry z ruinami, jest niewielki odstęp od murów, gdy tam się zablokuje mały przesmyk, wrodzy pałkarze będą obiegać cały zamek, aby w końcu dopaść kamieniołomy, a twoje sady na tym nie ucierpią
-buduj dużo pikinierów, gdyż mogą ci się przydać do walki na terenach zamku
-dobuduj i obsadź kilka wież, lecz nie zmieniaj struktury zamku
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 13 Grudzień 09, 18:45
wojownik123 napisał/a:
Tylko nie wiem po co mi koszary arabskie, gdy nie mogę rekrutować woja?
Chciałem żeby wyglądały jak jakiś obóz wojskowy, ale jak widać nie wyszło.
wojownik123 napisał/a:
Troche chłopów koło obozu przydałoby się.
Żeby zrobić obozowisko muszę mieć siedzibę, a tego nie chciałem, bo wtedy wrogowie bez żadnej formacji pędzą na lorda. Najlepiej by było gdybym umiał zrobić obozowisko bez siedziby.
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 13 Grudzień 09, 20:39
Jak chcesz to mogę nieco "poprawić" mapkę i wpakować ją.
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum