ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Odyn
19 Listopad 10, 13:24
Stronghold 3 - co byście chcieli?
Autor Wiadomość
Lord Twierdza 
Osadnik


Gra w: Stronghold Kingdoms, Twierdza 2
Wiek: 30
Posty: 46
Skąd: Męcina
Medale: Brak

Wysłany: 29 Sierpień 10, 18:31   

Mają być zmienne warunki pogodowe (deszcz, burza itp)
_________________
W życiu łap szczęśliwe chwile, inaczej zostaniesz debilem.
 
 
 
grotnik 
Wędrowiec


Gra w: w stronghold,stronghold crusader,stronghold 2
Wiek: 25
Posty: 16
Skąd: O co chodz?
Medale: Brak

Wysłany: 30 Sierpień 10, 13:31   

Chciałbym:
1.Żeby zachowano taką opcję,że pociski z balisty,trebusza i katapulty unosiły kilku
żołnierzy(nie ma znaczenia którą).
2.Edytor w którym jednostki mogą chodzić i walczyć(jak w 1 i crusader. :mrgreen:
EDIT:Poprawione.
Ostatnio zmieniony przez grotnik 30 Sierpień 10, 15:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 28
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 30 Sierpień 10, 14:50   

Trebeusz, nie Trebuszet :P
 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 24
Posty: 359
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 30 Sierpień 10, 15:40   

Kiedyś też mieliśmy kłótnie na forum jak się mówi czy Trebusz czy Trebuszet i wyszło że obie są poprawne a dodatkowo jest jescze kilka innych nazw, może troszkę rożniących się wyglądem maszyn oblężniczych.

Żeby nie było Off topicu:

Chciałbym żeby gra była taka jąką ją zapowiada firefly
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
krzysiu1505 
Wędrowiec

Gra w: stronghold v1.2 z exalibur pack, Crusader 1.2
Posty: 22
Skąd: z Odległej Galaktyki
Medale: Brak

Wysłany: 30 Listopad 10, 15:21   

Statki, które byłyby produkowane przez inżynierów w portach(jak w sh2 maszyny w obozach)
nieuzbrojone, do przewozu żołnierzy i niezależne od gracza kupieckie które działałyby jak wóz w sh2(przewoziły by morzem towary). I funkcja abordażu przez wojsko z tych pierwszych też mile widziana ;-)


Bordinio
Ostatnio zmieniony przez Odyn 8 Styczeń 11, 22:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 12 Grudzień 10, 19:18   

Ja bym chciał wiele nowych jednostek... i ulepszania ich.
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 12 Grudzień 10, 19:26   

Ja chetnie bym widzial pare nowych jednostek, statki, cos do picia w spichlezu(nie tylko jedzenie), oraz jeszcze lepszy edytor jak w SH.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
adi142 
Wolny chłop


Wiek: 25
Posty: 69
Skąd: z nikąd
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 12:02   

A ja chciałbym żeby było dużo zróżnicowanych jednostek,nie tak jak w poprzednich Twierdzach że miecz może mieć tylko knecht i rycerz.Mogłoby być tak że wybieramy dla żołnierza broń i zbroję(np.Zbroja skórzana+Długi miecz i okrągła tarcza.Wtedy jednostka miała by średnią prędkość i dobre obrażenia).Żeby można było tworzyć gotowe schematy naszych wojaków i zapisywać je.Oczekuję dobrego silnika graficznego(żeby nie był ani taki jak z SHL ani taki z Cruska).Obowiązkowo muszą dodać obóz najemników,z jakimiś ciekawymi jednostkami!
_________________
\m/
 
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 12:07   

adi142 napisał/a:
Mogłoby być tak że wybieramy dla żołnierza broń i zbroję(np.Zbroja skórzana+Długi miecz i okrągła tarcza.Wtedy jednostka miała by średnią prędkość i dobre obrażenia).


Takie cos bylo w The Golden Horde, okazalo sie swietnym pomyslem, uwielbialem tworzyc mongolskich kopijnikow badz ruskich zasuwajacych z flanbergiem. :P W twierdzy takie cos byloby zbyt skomplikowane, poniewaz armie w twierdzy sa spore(do bodajze 1000 luda), a w The Golden Horde armie liczyly co najwyzej 30 ludzi.
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
krzysiu1505 
Wędrowiec

Gra w: stronghold v1.2 z exalibur pack, Crusader 1.2
Posty: 22
Skąd: z Odległej Galaktyki
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 18:13   

Od SH2 nie ma limitów, w odnowionym SHC też, a takie robienie jednostek byłoby niewypałem. Lepiej by było, jak by wprowadzono medyka- żołnierza leczącego jednostki w swoim zasięgu
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 8 Styczeń 11, 22:33   

W średniowieczu? Wydaje mi się, że nie było medyków.

Ja od gry oczekuje tego żeby nie było, że jedna deska ze składu zapasów = palisada.
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
Lowcakur 
Szlachcic


Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29
Posty: 259
Skąd: Rumia
Medale: Brak

Wysłany: 9 Styczeń 11, 16:08   

Artut97 napisał/a:
medyków


Medycy byli, tak samo jak cyrulicy jako "pielegniarze" i kowale jako "dentysci". :D
_________________
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 9 Styczeń 11, 20:17   

Artut97 napisał/a:
Ja od gry oczekuje tego żeby nie było, że jedna deska ze składu zapasów = palisada.


Przecież to tylko symboliczne, nie chodzi o to , aby wizualnie to było widać. Możnaby się od razu kłócić, że drewno w składzie ma inny kolor niż palisada ;/
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Xzarn500 
Wędrowiec

Wiek: 29
Posty: 4
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 11 Styczeń 11, 07:33   

Dokładnie to jest tylko symbolika. Taki sam przykład jest z drwalem. Jak niesie drzewo to ma chyba 3 deski, a jak zaniesie do składu to jest ich 12.
 
 
Artut97 
Burżuj

Gra w: Żadne
Wiek: 27
Posty: 244
Skąd: Zd-Wola
Medale: Brak

Wysłany: 11 Styczeń 11, 07:49   

Xzarn500, zrozumiałem już to jak powiedział mi Tay, ale z drwalem to akurat trudno nie zrobić, aby zanosił tylko 3 deski zamiast 12/18.

Przypomniało mi się, że mogły być rózne nacje, a nie, że dzieje się np. tylko Anglii. Każda frakcja miałaby inne jednostki budynki formacje, podobne coś z TW.
Jeszcze fajnie by było, jakby lata mijały o wiele dłużej, aby było tak 16 stycznia 1066 i by to wolno mijało, a nie styczeń 1066 i tu zaraz 1067. Jeszcze, aby drzewa, pszenica dojrzewały zgodnie z miesiącami ( mniej więcej ), a nie styczeń, a tu żniwa. Podział na dzień/noc, zmienne warunki pogodowe. W kampanii ciekawe przerywniki filmowe.
Nom to chyba tyle co teraz mi się przypomniało.
_________________
W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz