Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: w stronghold,stronghold crusader,stronghold 2
Wiek: 25 Posty: 16 Skąd: O co chodz? Medale: Brak
Wysłany: 30 Sierpień 10, 13:31
Chciałbym:
1.Żeby zachowano taką opcję,że pociski z balisty,trebusza i katapulty unosiły kilku
żołnierzy(nie ma znaczenia którą).
2.Edytor w którym jednostki mogą chodzić i walczyć(jak w 1 i crusader.
EDIT:Poprawione.
Ostatnio zmieniony przez grotnik 30 Sierpień 10, 15:25, w całości zmieniany 2 razy
Kiedyś też mieliśmy kłótnie na forum jak się mówi czy Trebusz czy Trebuszet i wyszło że obie są poprawne a dodatkowo jest jescze kilka innych nazw, może troszkę rożniących się wyglądem maszyn oblężniczych.
Żeby nie było Off topicu:
Chciałbym żeby gra była taka jąką ją zapowiada firefly
_________________ Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
Gra w: stronghold v1.2 z exalibur pack, Crusader 1.2
Posty: 22 Skąd: z Odległej Galaktyki Medale: Brak
Wysłany: 30 Listopad 10, 15:21
Statki, które byłyby produkowane przez inżynierów w portach(jak w sh2 maszyny w obozach)
nieuzbrojone, do przewozu żołnierzy i niezależne od gracza kupieckie które działałyby jak wóz w sh2(przewoziły by morzem towary). I funkcja abordażu przez wojsko z tych pierwszych też mile widziana
Bordinio
Ostatnio zmieniony przez Odyn 8 Styczeń 11, 22:04, w całości zmieniany 2 razy
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 12 Grudzień 10, 19:26
Ja chetnie bym widzial pare nowych jednostek, statki, cos do picia w spichlezu(nie tylko jedzenie), oraz jeszcze lepszy edytor jak w SH.
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
A ja chciałbym żeby było dużo zróżnicowanych jednostek,nie tak jak w poprzednich Twierdzach że miecz może mieć tylko knecht i rycerz.Mogłoby być tak że wybieramy dla żołnierza broń i zbroję(np.Zbroja skórzana+Długi miecz i okrągła tarcza.Wtedy jednostka miała by średnią prędkość i dobre obrażenia).Żeby można było tworzyć gotowe schematy naszych wojaków i zapisywać je.Oczekuję dobrego silnika graficznego(żeby nie był ani taki jak z SHL ani taki z Cruska).Obowiązkowo muszą dodać obóz najemników,z jakimiś ciekawymi jednostkami!
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 8 Styczeń 11, 12:07
adi142 napisał/a:
Mogłoby być tak że wybieramy dla żołnierza broń i zbroję(np.Zbroja skórzana+Długi miecz i okrągła tarcza.Wtedy jednostka miała by średnią prędkość i dobre obrażenia).
Takie cos bylo w The Golden Horde, okazalo sie swietnym pomyslem, uwielbialem tworzyc mongolskich kopijnikow badz ruskich zasuwajacych z flanbergiem. W twierdzy takie cos byloby zbyt skomplikowane, poniewaz armie w twierdzy sa spore(do bodajze 1000 luda), a w The Golden Horde armie liczyly co najwyzej 30 ludzi.
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Gra w: stronghold v1.2 z exalibur pack, Crusader 1.2
Posty: 22 Skąd: z Odległej Galaktyki Medale: Brak
Wysłany: 8 Styczeń 11, 18:13
Od SH2 nie ma limitów, w odnowionym SHC też, a takie robienie jednostek byłoby niewypałem. Lepiej by było, jak by wprowadzono medyka- żołnierza leczącego jednostki w swoim zasięgu
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 29 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 9 Styczeń 11, 16:08
Artut97 napisał/a:
medyków
Medycy byli, tak samo jak cyrulicy jako "pielegniarze" i kowale jako "dentysci".
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 9 Styczeń 11, 20:17
Artut97 napisał/a:
Ja od gry oczekuje tego żeby nie było, że jedna deska ze składu zapasów = palisada.
Przecież to tylko symboliczne, nie chodzi o to , aby wizualnie to było widać. Możnaby się od razu kłócić, że drewno w składzie ma inny kolor niż palisada ;/
Gra w: Żadne
Wiek: 27 Posty: 244 Skąd: Zd-Wola Medale: Brak
Wysłany: 11 Styczeń 11, 07:49
Xzarn500, zrozumiałem już to jak powiedział mi Tay, ale z drwalem to akurat trudno nie zrobić, aby zanosił tylko 3 deski zamiast 12/18.
Przypomniało mi się, że mogły być rózne nacje, a nie, że dzieje się np. tylko Anglii. Każda frakcja miałaby inne jednostki budynki formacje, podobne coś z TW.
Jeszcze fajnie by było, jakby lata mijały o wiele dłużej, aby było tak 16 stycznia 1066 i by to wolno mijało, a nie styczeń 1066 i tu zaraz 1067. Jeszcze, aby drzewa, pszenica dojrzewały zgodnie z miesiącami ( mniej więcej ), a nie styczeń, a tu żniwa. Podział na dzień/noc, zmienne warunki pogodowe. W kampanii ciekawe przerywniki filmowe.
Nom to chyba tyle co teraz mi się przypomniało.
_________________ W naszych żyłach Rap płynie non-stop, non-stop
w naszych sercach prawdziwy Hip-Hop, Hip-Hop!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum