ZalogujRejestracjaSzukaj Użytkownicy MedaleZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin Oficjalnego Turnieju StrongholdNet
Autor Wiadomość
Bordinio 
Moderator


Gra w: Obecnie w żadną.
Posty: 1039
Medale: Brak

Wysłany: 4 Czerwiec 12, 16:18   Regulamin Oficjalnego Turnieju StrongholdNet

[center:e43ba9825c][size=24:e43ba9825c][color=gold:e43ba9825c][b:e43ba9825c]***Oficjalny Turniej StrongholdNet***[/b:e43ba9825c][/color:e43ba9825c][/size:e43ba9825c][/center:e43ba9825c]

[center:e43ba9825c][img:e43ba9825c]http://www.filipmarkiewicz.pl/varia/oficjalny_turniej_shnet.png[/img:e43ba9825c] [/center:e43ba9825c]

[size=17:e43ba9825c]T[/size:e43ba9825c]urnieje SHC organizowane są przez ekipę strongholdnet.gry-online.pl [u:e43ba9825c]w ostatnią sobotę każdego miesiąca o godzinie 20.00 czasu GMT +1 lub GMT +2[/u:e43ba9825c] (zależnie od czasu zimowego/letniego). Na podstawie wyników każdego z turniejów tworzony jest ranking ogólny zawodników, którzy przynajmniej raz wzięli udział w turnieju. Zgłoszenie chęci przystąpienia do turnieju oznacza akceptację poniższego regulaminu i obliguje to przestrzegania poniższych zasad.

[center:e43ba9825c][i:e43ba9825c][size=18:e43ba9825c]**Zasady ogólne**[/size:e43ba9825c][/i:e43ba9825c][/center:e43ba9825c]

1. Organizatorem turnieju jest ekipa [i:e43ba9825c]strongholdnet.gry-online.pl[/i:e43ba9825c] i każda osoba reprezentująca administrację forum ma prawo do własnego interpretowania poniższych punktów regulaminu. W przypadku reklamacji działania moderatorów ostateczne zdanie należy do administratora - [color=orange:e43ba9825c][b:e43ba9825c]Odyna[/b:e43ba9825c][/color:e43ba9825c].
2. Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili przez administrację forum.
3. Każdy z uczestników turnieju musi posiadać konto na forum [i:e43ba9825c]strongholdnet.gry-online.pl[/i:e43ba9825c] które jest podstawą komunikacji we wszystkich sprawach związanych z turniejem.
4. Każdego uczestnika turnieju obowiązuje ogólny regulamin forum z którym każdy powinien się zapoznać:
[code:1:e43ba9825c]http://strongholdnet.gry-online.pl/viewtopic.php?p=11#11[/code:1:e43ba9825c]
5. Szczególny nacisk ze strony organizatorów będzie kładziony na bezkonfliktowe podejście do relacji z innymi graczami. Karane ostrzeżeniem/wykluczeniem z turnieju lub nawet banem będzie prowokowanie [b:e43ba9825c]bez konstruktywnych[/b:e43ba9825c] kłótni z innymi graczami lub administracją. Ze względu na rekreacyjny charakter turnieju surowo zabronione jest protekcjonalne podejście graczy z większym doświadczeniem do początkujących adeptów SHC.
6. Każdy gracz zgłaszający się do turnieju musi przestrzegać zarówno w wypowiedziach publicznych na forum jak i w rozmowach prywatnych podczas gry podstawowych zasad [i:e43ba9825c]savoir vivre[/i:e43ba9825c].

[quote:e43ba9825c]Savoir-vivre czyli ogłada, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie.[/quote:e43ba9825c]

[b:e43ba9825c]Jakiekolwiek objawy chamstwa nie będą tolerowane. [/b:e43ba9825c]
7. W turnieju mogą brać udział również obcokrajowcy pod warunkiem, że będą w stanie sprawnie komunikować się na forum w języku polskim przynajmniej używając translatora. Poprawna polszczyzna nie jest wymagana ale w przypadku problemów z komunikacją wszelkie problemy będą rozstrzygane na niekorzyść tego który nie był w stanie sprawnie porozumiewać się po polsku.

[center:e43ba9825c][i:e43ba9825c][size="18:e43ba9825c"]*Przebieg turnieju*[/size:e43ba9825c][/i:e43ba9825c][/center:e43ba9825c]

1. Jeśli nie podane zostało inaczej w aktualnościach dotyczących danego turnieju, zapisy odbywają się od godziny 20.00 do 20.20.
2. O godzinie 20.30 organizatorzy podają drabinkę turniejową oraz zasady rundy. W przypadku nieparzystej liczby graczy występuje [i:e43ba9825c]wolny los[/i:e43ba9825c] czyli jeden z zawodników awansuje bez gry.
3. Każda para ma na rozegranie partii 60 min od momentu podania drabinki przez administrację.
4. Po każdej grze gracze podają w odpowiednim temacie wynik partii wraz ze screenem końcowym ze statystykami (obowiązkowo - niezrobienie screena przez żadnego z pary grającej równa się wykluczeniem obydwu zawodników)
5. Każda kolejna runda ma swój odrębny temat i jest od nowa losowana przez administrację po otrzymaniu wszystkich wyników z rundy poprzedniej. Zasady kolejnej rundy podawane są przy podaniu drabinki.
6. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów (np. technicznych, braku porozumienia) każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie przez jednego z moderatorów. W przypadku zaskarżenia decyzji przez stronę pokrzywdzoną, następuje zebranie gremium administracji, obsługującej on-line dany turniej, które rozsądza kwestię decyzją, niepodlegającą dyskusji. [b:e43ba9825c]Owa decyzja jest wiążąca[/b:e43ba9825c].
Każda taka sytuacja sporna ostatecznie będzie opisywana publicznie na forum w celu uniknięcia oskarżenia o stronniczość ze strony organizatorów. Jeśli administracja zdecyduje, że wina leży po obu stronach obydwaj gracze zostają zdyskwalifikowani a gracz który w następnej kolejne trafi na zwycięzce ze zdyskwalifikowanej pary otrzymuje [i:e43ba9825c]wolny los[/i:e43ba9825c].
7. Najpóźniej w chwili rozpoczęcia zapisów podany jest główny prowadzący danego turnieju który jest odpowiedzialny za przebieg i organizację turnieju oraz w pierwszej kolejności rozstrzyga wszelkie problemy.
8. Zasady każdej z rund są podawane razem z drabinką i są to ogólnie przyjęte zasady "SHC multiplayer". [b:e43ba9825c]Zasady są ustalane niejawnie i nie podlegają dyskusji po podaniu przez administrację. Z naszej strony zapewniamy, że staramy się aby zasady były różnorodne i nie niosące śladu rutyny. Będą miały one na celu sprawdzać umiejętności graczy na różnych płaszczyznach, ale generalizując stronimy od zasad potocznie uważanych w środowisku "pro" graczy za "noobowate". [/b:e43ba9825c]
9. Minimalna ilość graczy do rozegrania turnieju to 2 osoby.


[center:e43ba9825c][i:e43ba9825c][size=18:e43ba9825c]Ranking[/size:e43ba9825c][/i:e43ba9825c][/center:e43ba9825c]

1. Zasady tworzenia rankingu mogą z czasem ulec pewnym modyfikacjom.
2. Za udział w każdym turnieju przyznawane są punkty:
[code:1:e43ba9825c]1 pkt za zwycięstwo w grze turniejowej
1 pkt za awans do półfinału
2 pkt za awans do finału
2 pkt za wygranie finału
2 pkt za wygranie klasyfikacji na najlepszy bilans jednostek[/code:1:e43ba9825c]
3. Ranking ma charakter roczny i jest resetowany po ostatnim turnieju w roku kalendarzowym. Trzech najlepszych graczy rankingu dostaje tytuł "Mistrz SH-net 20xx" oraz analogicznie "v-mistrz..." a wyniki rankingu przenoszone są do rankingu wszech czasów czyli rankingu zbiorczego zamkniętych do tej pory rankingów rocznych.
4. Czołowa trójka graczy każdego turnieju otrzymuje tytuł "Mistrza :miesiąc: 20xx"


[size=9:e43ba9825c]Tekst stworzony przez : [u:e43ba9825c]DonKamillo[/u:e43ba9825c]. ( zostały wprowadzone drobne poprawki )[/size:e43ba9825c]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz