Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
No ja wiem, że jak by tak było, że przynosił by tylko 3 deski, to by było ciężko, ale ja podawałem tylko drugi przykład takiej symboliki, jak wyżej opisana.
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 11 Styczeń 11, 17:54
krzysiu1505 napisał/a:
Zapomnieliście jeszcze dodać że zima być powinna
Nikt nic nie zapomniał. Każdy pisze co chce zobaczyć w SH 3. Ja bym chciał przede wszystkim żeby nie przesadzali z opcjami (w SH 2 czasem się gubiłem - za dużo tych zbieraczy gówien, szczurołapów itd.).
Tak, w SH2 było zdecydowanie za dużo opcji. Przy tym małe mapy i ograniczona liczba ludzi w zamku czasem niezbyt przyjemna rozgrywka.
Swoją drogą powinni dopuścić istnienie większych map niż w poprzednich częściach, jak na razie mały rozmiar map był dla mnie dużym rozczarowaniem. Jak już jesteśmy przy mapach - przejrzysty edytor z uporządkowanymi opcjami(nie to, co w SH2 i SHL) - ta seria w dużej mierze utrzymuje się dzięki mapom tworzonym przez graczy.
Gra w: 1 Deluxe, Crusader, 2, Extreme
Wiek: 29 Posty: 67 Skąd: Ostrów Wielkopolski Medale: Brak
Wysłany: 13 Styczeń 11, 19:01
Napewno musi być wprowadzony spryt walki, nie jak w poprzednich walkach że kto ma większą armie to wygrywa, oczywiscie to już w jakiejś mierze było ale to nie było jeszcze to no i komputer musi nas czymś zaskoczyć ;p
Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 31 Posty: 283 Skąd: Radom/Kraków Medale: Brak
Wysłany: 16 Styczeń 11, 20:22
Ciekawym pomysłem byłby rozwój indywidualnie każdego (!) żołnierza - wiecie, lepsza broń, doświadczenie, etc. Tylko, że pewnie gra by strasznie wolno chodziła, ale jakie urozmaicenie. A jeśli nie wszystkich, to przynajmniej rycerzy - trochę jak kapitanowie w H3:WoG.
_________________ "Crux - półmityczna legenda forum" - Siwy
"...na dłuższą metę nie opłaca się ufać żadnym politykom, zaś w krótkiej perspektywie co najwyżej tym, którzy nie mają nic do stracenia (a póki Crux nie założy nam jakiejś nowej Żelaznej Gwardii, o tych ostatnich możemy tylko pomarzyć)" - Lord Smerf
-wolałbym grafikę 2 d ale racze mnie ma szans
-żeby nie było elementów takich jak Lancelot czy inni fantastyczni rycerze; przez to gra robi się bardziej bajkowa
-po pokonaniu przeciwnika , zamek i pozostali przy życiu wojownicy przechodzili by na naszą stronę
- zmianę pory dnia i roku
-formacje wojsk (nie musi ich byc duzo) np. mur z tarcz, klin, żłów itp.
-pory dnia, bez pór roku
-wiecej opcji niz w SH1 ale mnie niz w SH2
-napewno kampanie z fabułą
-wiecej jednostek i realizm
Gra w: Stronghold 2
Posty: 51 Skąd: Czestochowa Medale: Brak
Wysłany: 27 Luty 11, 09:40
A mnie to się podoba, że będzie mgła wojny Będzie można rzucać płonące siano (?) żeby oświetlić teren przed zamkiem ! W nocy będzie można się skraadać ! Jak fajnie Mnie osobiście wystarczy większy limit wojsk ( 1000 to był chyba jakiś żart ) i większy limit populacji
Gra w: SC,SCE,S1,SK,S2
Wiek: 25 Posty: 6 Medale: Brak
Wysłany: 5 Kwiecień 11, 18:29
Ja myśle ze chciałbym zeby były nowe jednostki jak zwiadowca itd. i nie fantastyka tak samo jak w shl i zeby misje były różne np. nie tylko zabij wrogiego lorda tylko zdobądż ileś złota itd.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 5 Kwiecień 11, 20:36
Duncan napisał/a:
Hmm ja trochę nieobczajony w temacie będą w SH3 zwierzęta?
Jeśli nie to ja proponuję to .
Nie wiem czy grałeś w poprzednie części, ale tam w każdej były zwierzęta. W SH3 na 100% będzie tak samo.
Ta mgła wojny naprawdę zapowiada się więcej niż fenomenalnie. Z każdym wywiadem gra się wydaje coraz lepsza i rzeczywiście może być najlepszą z serii. Pozostaje mi tylko wierzyć, że wejdzie na mój stary śmierdzący komputer...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum