ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
ŚWIAT MONARCHII!
Autor Wiadomość
daniel22 
Mistrz Gry TWC


Wiek: 31
Posty: 10
Medale: Brak

Wysłany: 28 Wrzesień 10, 22:08   ŚWIAT MONARCHII!



Cóż to jest KAMPANIA ONLINE…? Kampania online, to gra strategiczna jak każda inna np. Twierdza, seria Total War, z tym, że rozgrywana jest za pośrednictwem forum, strony WWW pomiędzy żywymi graczami, których zaradność przekracza wszelkie sztuczne inteligencje w grach. Dzięki temu gra się żywiej, raźniej, jest więcej emocji, w późniejszych etapach rozgrywki.

Od razu zapewniam że dotrzymam stabilność rozgrywce, a już na pewno rozgrywce testowej z 8 frakcjami! Tak, Ciebie tez Kacprze się to dotyczy. Nie po to poświeciłem wiele czasu na tę strone WWW i nowy system by teraz rezygnować z tego po trzech dniach. ; )

Świat Monarchii to nic innego jak odmiana kampanii online. Wybieramy państwo nad którym chcemy objąć władze. W testowej wersji mamy 8 frakcji :
• Wikingowie
• Słowianie
• Imperium Franków
• Asturia
• Kalifat Kordoby
• Kalifat Abbasydów
• Bułgarzy
• Cesarstwo Bizantyjskie


Gra rozpoczyna się w 801 roku, kiedy Europa pogrążona w wojnach plemion, dalszych emigracjach ludów azjatyckich, stagnacji Imperium Franków. W tej wlaśnie sytuacji musi znaleźć się dobry władca – sprytny, inteligentny, rozgarnięty ze zmysłem dyplomatycznym i taktycznym. Do zadań namiestnika danej frakcji będzie należeć :
• Rozbudowa miast i państwa – budowanie w nich konkretnych budynków, zmienianie podatków, struktury, ustroju państwa
• Dbanie o politykę zagraniczną – wszelka rodzaju dyplomacja
• Prowadzenie wojen – co oczywiście nie jest konieczne… lecz w tym świecie.. ; )
• Prowadzenie polityki państwowej związanej z utrzymaniem porządku, rozwojem handlu i kultury w kraju


Jak to wszystko się odbywa? Gracz loguje się na wskazanej stronie systemowej, odbiera informacje na temat jego państwa : będzie tam wykaz prowincji, ich budynkow, armii, jednostek itp, itd. Następnie ma określony czas: 3-4 dni, na wysłanie rozkazów, również poprzez specjalny formularz na tejże witrynie, zgodnie z zasadami wytyczonymi. Dzięki temu, rozwój naszego państwa jest tajny a inni gracze nie wiedzą o naszej infrastrukturze i wojsku. Całą jednak dyplomacje, rozmowy na temat samej rozgrywki, wiadomości z niej płynące – odnajdziemy na forum, dzięki czemu mamy możliwość bezpośrednich spotkań z graczami. Schematycznie rzecz biorąc:

Rozpoczyna się nowa tura (1tura=2lata) => wchodzimy na strone i odbieramy informacje o kraju => planujemy, wysyłamy rozkazy => czekamy na zakończenie tury, podsumowanie i odbieramy informacji znów.
Jest to pętla nieskończona. : )


STRONA WWW (tymczasowy adres) : http://demehlem.pl/daniel/sm/

CO ZROBIĆ ABY WZIĄŹĆ UDZIAŁ W GRZE?
Należy wysłać zgłoszenie na PW (prywatna wiadomość na forum) w którym należy zamieścić :
1. Kraj który chciałbyś objąć.
2. Dlaczego akurat go?
3. Scharakteryzować klimatycznie swojego władce, przykłady możesz zobaczyć w tym temacie na forum : http://www.strongholdnet....wie-p,3211.html
Co ma się tam znaleźć? Historia wymyslona Twojego króla, jak doszedł do władzy, jego rodzina krótko opisana.
W ciągu dnia lub dwóch dam Ci odpowiedź czy zostajesz przyjęty, na to czy inne państwo.



Zasady i regulamin rozgrywki, bardzo ogólny :
OGÓLNE :
1. Mistrz Gry, czyli ja, ma racje w każdym przypadku. Rozstrzyga wszystkie spory, prowadzi nacje Państwo Kościelne.
2. Uczestnik zabawy Świat Monarchii może posiadać pod swoją opieką tylko jedną nacje! Jeśli zostanie zauważone podwójne rejestrowanie się, nastąpi wyrzucenie natychmiastowe z zabawy.
3. Świat Monarchii jest to kampania online, prowadzona przez internet, forum, komunikatory itp. i nie ma ona wogóle wpływu na działanie świata rzeczywistego. Jest to tylko zabawa.
4. Obrażanie, obelgi na innych uczestników zabawy nie będą tolerowane (oczywiście poza zabawą).
5. Kampania online jest prowadzona w systemie turowym, dzięki czemu mamy przeważnie dużo czasu na reakcje na ruchy wroga.
6. Jedna tura w kampani online trwa ok. 3-5 dni, zależy od zangażowania uczestników oraz czasu wolnego Mistrza Gry.
7. 1 tura= 2 lata w grze
8. Kampania online jest jednym ze spotkań z innymi graczami i porozumiewaniem się z nimi. Każdy gracz chciałby odczytać nasze posty na forum i wiadomości w komunikatorach. Dbajmy o nasz język ojczysty.
9. Przypominam że kampania online nawiązuje do danego okresu, w tym wypadku średniowiecza przez co proszenie jest o zachowanie odpowiedniego klimatu na forum.
10. Uczestnicząc w kampanii online zgadzasz się na regulamin zabawy, oraz zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
11. W grze obowiązuje jako waluta : DENAR, skrót ‘d’.

RELIGIA :
1. W zabawie Świat Monarchii występują 3 rodzaje religii : Islam, Chrześcijaństwo i Pogaństwo.
2. Religia w zabawie nie ma żadnego wpływu, na nasze uczucia religijne w życiu codziennym.
3. Religia w Świat Monarchii jest tak zbudowana że nie obraża niczyich uczuć religijnych, jeśli ktoś ma inne zdanie na ten temat, to może opuścić krąg zabawy.
4. Spory w religi katolickiej są rozwiązywane przez aktualnego Papieża, w tym wypadku Mistrza Gry.
5. Każda religia może wypowiedzieć tzw. Świętą wojne innej frakcji będącej poza swoją religią. Zasady Świętej wojny, u katolików krucjat ustala Papież, u muzłumanów dżihadów imanowie. Inne frakcje ustalają sami zasady świetej wojny.
6. Każda religia posiada równe uprawnienia w zabawie.
7. Wszystkie spory "zabawowe" pomiędzy religiami rozstrzyagają frakcje wierzące w dane religie.

BITWY - CZYLI SYSTEM MISTRZA GRY:
1. Bitwy są w pełni zautomatyzowane systemem zorganizowanym przez Mistrza Gry.
2. Do wyniku bitwe nie można mieć żadnych pretensji ponieważ są one rozgrywane równo dla każdej frakcji.
3. Wynik bitwy zależy od : jednostek biorących udział w bitwie, generałów, morali jednostek i zmęczenia, klimatu, pogody, umiejętności jednostek, doświadczenia i terenu.
4. Systemu rozgrywania bitwe nie zna nikt inny poza jego twórcą czyli Mistrzem Gry.

GENERAŁOWIE :
1. Liczba gwiazdek (*) obok imienia generała podaje jakie umiejętności i doświadcznie ma dany generał.
2. Generał ma bardzo duży wpływ na styl i wynik bitwy.
3. Aby otrzymać nowego generała należy wysłać zapytanie do rady królewskiej swojego kraju (poprzez forum) o nadanie tytułu nowemu generałowi.
4. Generał może paść ofiarą przekupstwa.
5. Wy wyadku śmierci generała, cała armia prowadzona przez niego wraca do najbiższej rodzimej prowincji.
 
 
 
Crux 
Moderator
In hoc signo vinces!


Gra w: Stronghold, Stronghold Crusader
Wiek: 30
Posty: 283
Skąd: Radom/Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 2 Październik 10, 18:42   

Co, rzuciła cię dziewczyna? :(
_________________
"Crux - półmityczna legenda forum" - Siwy

"...na dłuższą metę nie opłaca się ufać żadnym politykom, zaś w krótkiej perspektywie co najwyżej tym, którzy nie mają nic do stracenia (a póki Crux nie założy nam jakiejś nowej Żelaznej Gwardii, o tych ostatnich możemy tylko pomarzyć)" - Lord Smerf
 
 
 
Adax 
Laureat konkursu


Gra w: Sh1.SHC
Wiek: 26
Posty: 106
Skąd: Za górami...
Medale: Brak

Wysłany: 4 Październik 10, 20:58   

Fajny pomysł ale się nie rozdwoję. :)
_________________
Czas leci, czas leci...
Innymi słowy do roboty...
Ech. :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz