Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Z mojej strony, to fajnie że robią Twierdze 3, ale z drugiej strony.... Często tak jest, że zapowiadają "Ale to będzie fajowa gierka" albo " O kurn* już jutro i gramy w twierdze..
A tu taka niespodzianka że jej w ogóle nie będzie, albo będzie za iles tam miesięcy...
Stronghold 3 był pewny moim zdaniem, gdyby tylko gra miała dobrą kampanię (może dalszy ciąg historii z "jedynki"?), porządny tryb potyczek, rozbudowane opcje rozbudowy zamku (już w dwójce było nieźle, ale zawsze może być lepiej) i przydałby się w końcu porządny silnik 3d, bez bugów na każdym kroku. Jeśli spełnią te kryteria to będę zadowolony
_________________ "Co cię nie zabije to może cię pokaleczyć"
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 27 Lipiec 10, 15:29
Bartimus, jeśli w ogóle wprowadzą pory roku i dnia, to np.(tak myślę) jabłka będziesz mógł zebrać tylko jesienią, na zimę musiałbyś robić zapasy, ewentualnie polować na zwierzynę. Więc wcale nie jest powiedziane, że zbrojny tak jak w crusku będzie robił "2 kroki w 50 dni". Żeby wprowadzić pory roku moim zdaniem musieliby zwolnić tempo rozgrywki w porównaniu do cruska (żeby lata tak szybko nie leciały, bo dostalibyśmy ciężkiej choroby oczu od migających co pół sek. pór dnia), nie wiem jak leci czas w dwójce czy legendach, ale szybko to sprawdzę, bo dziś kurier przywiózł mi Antologię Plus
Do tej pory nigdzie nie było żadnych przesłanek o porach roku. Ale nawet jeśli by było, to raczej tylko symbolicznie, tak jak upływ czasu np. w Crusaderze. Przecież w SC wojsko (szczególnie zbrojni) mogą maszerować przez zamek kilka miesięcy i nikomu to nie przeszkadza... Gdyby w S3 pory roku różniły się tylko wyglądem krajobrazu i budynków, to jak dla mnie wcale by nie było to złe rozwiązanie.
Natomiast pory dnia będą na pewno i zapowiadają się ciekawie. W nocy, w miejscach nieoświetlonych pochodniami będziemy mieli znacznie mniejszą widoczność, przez co wróg (lub my) będzie mógł się zakradać do zamku.
Malcolm, grafika faktycznie wygląda na tych screenach nieco kiepsko jak na obecne czasy. Ale to w końcu bardzo wczesna wersja, w której ledwo skończyli implementację dnia i nocy. Mam nadzieję, że jeszcze dopracują wygląd...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum