Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26 Posty: 460 Skąd: Gdynia Medale: Brak
Wysłany: 30 Maj 10, 17:48
Robisz twoją mapę, włączasz, potem inżynierem stawasz namiot, zapisujesz, przerzucasz do folderu maps (tego save`a), zmieniasz format na *.map (z *.sav). Odpalasz to w edytorze i proszę. ;D
Gra w: różne takie...
Wiek: 27 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 30 Maj 10, 17:49
Robisz mapę, inżynierów na niej. Odpalasz mapę, budujesz inżynierami ten pawilonik czy tam namiot, kasujesz ich, zanim do niego dojdą. Zapisujesz, wychodzisz z gry itp (Standardowe przeniesienie pliku zapisu i zamienienie go w plik mapy)
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Na Stronghold Knights znalazłem dwa ciekawe tricki. Jeden wykorzystuje drewnianą bramę i pozwala m.in. na stawianie niewidzialnych drabin (= wspinanie się po murach i klifach), a drugi pokazuje jak kontrolować niezatrudnionych chłopów
Dla was to pewnie żadna nowość, ale nie widziałem na forum tych tricków, dlatego postanowiłem je pokazać.
Ten trick z chłopami jest tu opisany, a ten drugi widziałem)przejrzałem cały ten dział na stronghold-knights).
Lord Smerf napisał/a:
Pozwól, że Cię wyręczę.
1.Tworzymy wojska, zaznaczamy je i używamy kombinacji klawiszy ctrl+1(może być dowolna cyfra).
2.Zwalniamy jednostki.
3.Chłopów można teraz zaznaczać klawiszem 1(lub inną wybraną przez nas cyfrą) i rozkazywać im zmieniać pozycję.
Uwaga! Trick działa tylko w SH1, w SHC nie można przemieszczać chłopów, lecz tylko ich zaznaczać.
Możesz bardziej wytłumaczyć o co ci chodzi? bo trochę nie rozumiem tzn. drzewo ma się zaczynać czy kończyć na równi z murem? Bo jeśli zaczynać to ja znam sposób.
To trzeba zrobić tak: najwyższe wzniesienie i mur na nim. Na murze ustaw największy kamień(z drogowskazu). Mur zrówna się z skałą.
http://pl.tinypic.com/r/2mr8paf/6
Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26 Posty: 460 Skąd: Gdynia Medale: Brak
Wysłany: 24 Czerwiec 10, 10:04
1. Robisz mur na Max height. Mur ma być wielokrotnością kwadratu muru 4x4
2. Na każdym takim kwadraciku stawiasz dużą skałę.
3. Zewnętrzny mur burzysz macemanami.
4. Jak ten zburzysz, to gumką usuwasz kamienie.
5. Stawiasz pałkarzy na tej wysokości, która została po murze zewnętrznym, i kamienie na pozostałym murze.
6. Koniec
Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26 Posty: 460 Skąd: Gdynia Medale: Brak
Wysłany: 11 Lipiec 10, 14:19
MaxMacior, 1. ,,Hades'' z StrongholdKnights; 2. Jakbyś czytał cały temat to byś wiedział, że Nidorowi chodzi o ,,Himalaya''(SHKnights ). Poza tym nie jestem pewien czy ta piramidka taka fajna (teraz spójrz na mój avatar )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum