ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie - Popularność
Autor Wiadomość
jaskol95 
Wolny chłop

Wiek: 29
Posty: 65
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 08:16   Pytanie - Popularność

Witam.
Ostatnio przeczytałem fajny poradnik RAHa <http://strongholdnet.gry-online.pl/viewtopic.php?t=86>

I mam kilka pytań.
1. Chatki drwala - Budować około 100?
2. Do 6 punktu wszystko idzie good, mam ok. 300 popa, ale tu sie zaczynają schody: Ile budować tych warsztatów ?
3. Budować w nich tylko kusze? <bez zbroi skórzanych?>
4. Powiedzmy że wszystko zrobiłem dobrze. Mam to 370 pop. i teraz co? ile czasu przed koncem no rush zwolnic karczmy i spichlerze i dać -24?
Jak spróbowałem tak zrobić to miałem 15k ale popularność 0 i mi uciekali z zamku... a zanim mi sie to wszystko odbudowało to mnie zaatakowali i było po grze...

Z góry dzieki za odpowiedź.:P

EDIT: Można jakoś ustawić no rush z botami? Bo chciałbym sobie to potrenować :d
 
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 09:42   

Parę odpowiedzi :

1. Dla 100 osób są na początku domy, drwale to 3 rzędy koło drzew - tyle, żeby nie mieć zastoju przy ognisku - reszta drwali stopniowo, jak grozi zastój.
2. Mam na ten temat inne zdanie - lepsi są płatnerze, bo drewno jest surowcem skończonym i trzeba je potem dokupywać, a żelaza nie. Nie traci się też czasu na przestawianie.
3.Broń jest na sprzedaż - zbroje skórzane się nie opłacają.
4.Zależy od taktyki - z reguły na ok.1-2 min przed końcem no rush jest - 24 podatku,a po tym jak się zrobi wojsko ustawia się znowu na plus.
5.No rush z botami nie jest możliwy - można sobie zrobić mapę treningową : w edytorze robisz na mapie, na której będziesz trenować np.wokół jednego zamku jakąś wodę nie do przejścia, a koło zamku, gdzie będziesz trenować zostaw odpowiednią ilość drzew - resztę wymaż. Zapisz mapę nową nazwą i trenuj z jakimś botem do daty ataku albo ustaw budzik :-)
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 25 Kwiecień 09, 09:48   

Tak się nie da, musi ci pokazać jakiś dobry gracz na żywo jak grać dobrze ;)
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 09:56   

Musi, nie musi - jak się potrafi zrobić 370 pop w 10 minut...
 
 
jaskol95 
Wolny chłop

Wiek: 29
Posty: 65
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 10:02   

hm..

ale żelazo możesz sprzedawać dość drogo, a nie mozna tego powiedzieć o drewnie...

Mam inne pytanie? Opłaca siębudować dużo młynów, żeby zapełnić popa? i w ogóle, Jak robie 1-2 min przed koncem popularnosc 0 -24 podatku to potem co zrobic zeby szybko przychodzili? dawac im łapówki czy spokojnie czekac? ew. jak mam dużo jedzenia to daje racje +4... aha, jak mam te -24 to zgaduje, że muszę uśpić parę zakładów??:P jak tak to co uśpić? tylko karczmy i drwali czy wszystko?

ps. :P jest tu jakiś 'dobry gracz' który mnie nauczy??:D
 
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 10:16   

W poradniku dla początkujących opisałam, dlaczego zbroje.
Młyny się stawia, jak jest dosyć drewna - jak nie to duże studnie.
Ludzie wracają szybciej, im więcej im dasz - osobiście daję max jedzenia, piwo i +7 podatku, ale jak masz dosyć rekrutów, to wystarczy 0 podatku.
Usypiasz młyny, a jak drwale nie pracują to i drwali. Niektórzy usypiają też karczmy . Chodzi o to, żeby ktoś siedział przy ognisku, bo stamtąd uciekają - inaczej zrujnujesz gospodarkę.
 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 11:31   Re: Pytanie - Popularność

jaskol95 napisał/a:
Witam.
Ostatnio przeczytałem fajny poradnik RAHa <http://strongholdnet.gry-online.pl/viewtopic.php?t=86>

I mam kilka pytań.
1. Chatki drwala - Budować około 100?
2. Do 6 punktu wszystko idzie good, mam ok. 300 popa, ale tu sie zaczynają schody: Ile budować tych warsztatów ?
3. Budować w nich tylko kusze? <bez zbroi skórzanych?>
4. Powiedzmy że wszystko zrobiłem dobrze. Mam to 370 pop. i teraz co? ile czasu przed koncem no rush zwolnic karczmy i spichlerze i dać -24?
5.Jak spróbowałem tak zrobić to miałem 15k ale popularność 0 i mi uciekali z zamku... a zanim mi sie to wszystko odbudowało to mnie zaatakowali i było po grze...

Z góry dzieki za odpowiedź.:P

EDIT: 6.Można jakoś ustawić no rush z botami? Bo chciałbym sobie to potrenować :d


1.Nie wiem ile ja tych chatek buduje, ale na pewno sporo :] Na mapce 2v2 event map to minimum 3 rzędy drwali, jak grasz 1v1 to te drzewa u góry tez zagospodaruj.
2.Zazwyczaj robi się kusze,zbroje, albo i to i to. Jak masz mnóstwo drewna, to oczywiście możesz postawić sporo kusz, tak według mnie 15-20. Zbrojarzy stawiaj tak 2 na jedną kopalnie żelaza. I z tego i z tego ładna kasa idzie :]
3.Zbroi skórzanych nigdy nie rób na multi, zazwyczaj nie masz tyle zieleni, żeby krówki hodować :P Więc tylko, i wyłącznie kusze. One mają być na sprzedaż, a nie na kuszników.
4.Pewien bardzo miły gracz powiedział mi, że na 10pt podatki daje się tak w kwietniu ostatniego roku :) Jeszcze powiem, że drwali zwalniaj w listopadzie-grudniu, a nie jak już syreny zatrąbią. W styczniu się 10pt kończy. (nie wiem jaki to jest rok)
5.Jak dajesz podatki na -24, to zwalniaj ludzi z młynów i studni :P Wtedy pójdą pod ognisko, i to oni będą znikać, a nie ci co pracują.
6.Niestety, ale nie można. Możesz po prostu grać normalnie do pewnego stycznia (roku nie pamiętam, ale to na oko pozna się bez problemu. I jak już ten styczeń się zacznie, to jest po 10pt.
PS Pisałem to wcześniej, ale dopiero teraz mogłem to dokończyć i wysłać. Większość informacji już w poprzednich postach jest.
 
 
 
HolyKing 
Burżuj

Wiek: 31
Posty: 201
Skąd: TP
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 25 Kwiecień 09, 12:24   Re: Pytanie - Popularność

Driller napisał/a:
jaskol95 napisał/a:
Witam.
Ostatnio przeczytałem fajny poradnik RAHa <http://strongholdnet.gry-online.pl/viewtopic.php?t=86>

I mam kilka pytań.
1. Chatki drwala - Budować około 100?
2. Do 6 punktu wszystko idzie good, mam ok. 300 popa, ale tu sie zaczynają schody: Ile budować tych warsztatów ?
3. Budować w nich tylko kusze? <bez zbroi skórzanych?>
4. Powiedzmy że wszystko zrobiłem dobrze. Mam to 370 pop. i teraz co? ile czasu przed koncem no rush zwolnic karczmy i spichlerze i dać -24?
5.Jak spróbowałem tak zrobić to miałem 15k ale popularność 0 i mi uciekali z zamku... a zanim mi sie to wszystko odbudowało to mnie zaatakowali i było po grze...

Z góry dzieki za odpowiedź.:P

EDIT: 6.Można jakoś ustawić no rush z botami? Bo chciałbym sobie to potrenować :d


1.Nie wiem ile ja tych chatek buduje, ale na pewno sporo :] Na mapce 2v2 event map to minimum 3 rzędy drwali, jak grasz 1v1 to te drzewa u góry tez zagospodaruj.
2.Zazwyczaj robi się kusze,zbroje, albo i to i to. Jak masz mnóstwo drewna, to oczywiście możesz postawić sporo kusz, tak według mnie 15-20. Zbrojarzy stawiaj tak 2 na jedną kopalnie żelaza. I z tego i z tego ładna kasa idzie :]
3.Zbroi skórzanych nigdy nie rób na multi, zazwyczaj nie masz tyle zieleni, żeby krówki hodować :P Więc tylko, i wyłącznie kusze. One mają być na sprzedaż, a nie na kuszników.
4.Pewien bardzo miły gracz powiedział mi, że na 10pt podatki daje się tak w kwietniu ostatniego roku :) Jeszcze powiem, że drwali zwalniaj w listopadzie-grudniu, a nie jak już syreny zatrąbią. W styczniu się 10pt kończy. (nie wiem jaki to jest rok)
5.Jak dajesz podatki na -24, to zwalniaj ludzi z młynów i studni :P Wtedy pójdą pod ognisko, i to oni będą znikać, a nie ci co pracują.
6.Niestety, ale nie można. Możesz po prostu grać normalnie do pewnego stycznia (roku nie pamiętam, ale to na oko pozna się bez problemu. I jak już ten styczeń się zacznie, to jest po 10pt.
PS Pisałem to wcześniej, ale dopiero teraz mogłem to dokończyć i wysłać. Większość informacji już w poprzednich postach jest.

Najbardziej opłacalne są kusze...
Wiem bo kiedyś z Rahem na stoperze liczyliśmy.. do robienia zbroi nawet nie trzeba stawiać.. mniej opłacalne.. kusze, stawiasz kusze i hajs tam leci.. a żelazo zależny na jakiej mapie..
Drobne poprawki
- Bordinio
_________________
Team Poland

" I Kiedy Wróg Poszedł Do Nieba, Ja Zostałem W Piekle"
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 25 Kwiecień 09, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 12:54   

A nie warto i tego i tego? Czy to żelazo sprzedawać i za złoto zdobyte stawiać kusze?
 
 
 
speeder11 
Szlachcic


Posty: 329
Skąd: Stronghold Crusader
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 25 Kwiecień 09, 14:34   

Ja teraz stawiam jedynie kusze, a full żelazo sprzedaje ;)
_________________
Sesja RPG - Xevius Latenius, złodziejaszek, 234 złota.
 
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 17:38   

HolyKing napisał/a:
Najbardziej opłacalne są kusze...
Wiem bo kiedyś z Rahem na stoperze liczyliśmy.. do robienia zbroi nawet nie trzeba stawiać.. mniej opłacalne.. kusze, stawiasz kusze i hajs tam leci.. a żelazo zależny na jakiej mapie..



Kusze są tylko wtedy bardziej opłacalne, gdy warsztaty stoją w dobrym miejscu tzn. blisko składu i zbrojowni, ponieważ pracownik oddając kuszę wraca do warsztatu, a płatnerz nie - on od razu idzie do składu po żelazo.Odległości do drewna i żelaza na składzie też nie są bez znaczenia. Kto nie wierzy niech zbuduje po 1 warsztacie i popatrzy . Każdy i tak zapomina czasem dokupić drewna, ale to inna sprawa :-P .
Płatnerze są tańsi o 10 drewien, bezproblemowi, zbroje są w tej samej cenie co kusze, ja kuszami tylko dorabiam, ale żeby zamiast...nie no, serio...po co sobie życie komplikować?...
 
 
jaskol95 
Wolny chłop

Wiek: 29
Posty: 65
Medale: Brak

Wysłany: 25 Kwiecień 09, 18:53   

T-Rex napisał/a:



zbroje są w tej samej cenie co kusze, ja kuszami tylko dorabiam, ale żeby zamiast...nie no, serio...po co sobie życie komplikować?...


Wiem, że specjalistą nie jestem ale zbroje są w tej samej cenie co kusze, a żelazo nie jest w tej samej cenie co drewno..:P

Więc chyba bardziej opłaca się robić kusze:p
 
 
 
T-Rex 
Burżuj

Gra w: Crusader multi
Posty: 197
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 26 Kwiecień 09, 00:48   

Ok - racja, że żelazo jest droższe w sprzedaży i ja też się pomyliłam, bo warsztaty kosztują tyle samo.

Ale jeszcze parę szczegółów :
O ile warsztat z kuszami nie stoi przy składzie po stronie zbrojowni, to płatnerz jest 2 razy szybszy ze zbroją niż ten z kuszą ( idzie raz po żelazo, a tamten 3 razy po drewno i nie wraca do warsztatu jak tamten). Zakładam, że odległości do surowców na składzie i do zbrojowni są te same. Czym dalej stoją warsztaty z kuszami ( a muszą), tym większa przewaga płatnerzy w szybkości - zysk z 1 kuszy + reszty ze sprzedanego żelaza nie przebija zysku z 2 stalowych zbroi.
 
 
Driller 
Burżuj


Wiek: 31
Posty: 241
Medale: Brak

Wysłany: 26 Kwiecień 09, 01:34   

Właśnie w kuszach wadą jest to, że 3 razy muszą ludki chodzić po drewno. Więc im więcej się stawia zakładów, tym mniejsza wydajność...
 
 
 
jaskol95 
Wolny chłop

Wiek: 29
Posty: 65
Medale: Brak

Wysłany: 26 Kwiecień 09, 07:35   

Może i racja... Z resztą czasem może przynieść za 1 razem 2 zbroje, a kuszy chyba nie..:P to ja juz nie wiem XD...

HolyKing może niech się wypowie dlaczego kusze są lepsze?;p bo ja już nie wiem...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz