ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[Stronghold] Koniec Idylli

Jaką ocenę wystawiasz tej mapie?
1/5
0%
 0%  [ 0 ]
2/5
0%
 0%  [ 0 ]
3/5
0%
 0%  [ 0 ]
4/5
0%
 0%  [ 0 ]
5/5
100%
 100%  [ 1 ]
Głosowań: 1
Wszystkich Głosów: 1

Autor Wiadomość
Al Ganonim 
Zasłużony

Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 17 Czerwiec 15, 14:29   [Stronghold] Koniec Idylli

Cześć,

Mam dla Was kolejną, nową mapę do Twierdzy I, w wersji 1.2. Mam nadzieję, że spodoba Wam się rozwiązanie z wioskami okalającymi zamek. Przygotowałem też ultra-niskie mosty. Tak nisko leżących murków nie zrobicie klasycznym obniżaniem przez głazy :) .

Nazwa mapy: Koniec Idylli
Typ rozgrywki: Inwazja
Rozmiar mapy: 400x400
Trudność: 3/5

Miniatura



Opis misji
(kliknij by powiększyć obraz)





- - - Mapa w wersji v0.4 do pobrania TUTAJ - - -



Oddaję w Wasze ręce mapkę, którą przygotowałem specjalnie aby przetestować nowe rozwiązania z wieloma siedzibami oraz z maksymalnie obniżonymi murkami. Teraz mosty są dokładnie na tym samym poziomie co rzeki, piach lub morze. Mapa jest klasyczną misją w stylu przygotuj się i przetrwaj ataki.

Wszelkie komentarze mile widziane.

Do wątku dołączyłem ankietę. Pięknie proszę by oceny wystawiać dopiero po włączeniu mapy u siebie, a nie na podstawie samej miniaturki.

Miłej zabawy!


---------------------------
Zmiany w v0.4 w stosunku do poprzedniej wersji:
- Krytyczna poprawka do optymalizowanych fal inwazji
- Kosmetyczne zmiany w terenie

Zmiany w v0.3 w stosunku do poprzedniej wersji:
- Zoptymalizowane fale inwazji
- Utrudnienie terenu
- Zwiększenie ilości piekarni
- Usunięciu zbugowanego ducha
_________________
WarlikeCrusader
25.11.2006 15.32.00
Tak teraz spotkanie Ala na forum to prawdziwy rarytas.
 
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 1 Lipiec 15, 17:54   

Ta mapa trochę bardziej mi się podoba. W krajobrazie widać podobne błędy, ale tutaj na pochwałę zasługuje ukształtowanie terenu. Mosty prezentują się przyzwoicie i nadają trochę uroku. Zamki nie są kwadratowe, ale nie robią też wielkiego wrażenia. Rzeczka znów nie jest kwadratowa co na +. Z perspektywy całego forum dam 6/10, a porównując do najlepszych map 2.5/10. Więcej napisałem w poprzednim temacie.
 
 
Al Ganonim 
Zasłużony

Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 2 Lipiec 15, 09:54   

Podobnie jak w poprzednim wątku, proszę o wytłumaczenie zarzutów. Czym są "podobne błędy"? W ocenie poprzedniej mapy napisałeś o "niepoprawnym" krajobrazie. To nic mi nie mówi. Jako krytyk, powinieneś wyszczególniać, co Twoim zdaniem jest nie w porządku oraz powinieneś proponować konkretne zmiany tych elementów. Z chęcią przeczytam Twoją konstruktywną krytykę. W tej chwili mam wrażenie że nawet nie włączyłeś tej mapy, bo na niej znajduje się tylko jeden zamek, a nie dwa.

Mapa powstała wyłącznie w celu zaprezentowania pewnego triku. Jestem ciekaw, jak widzą go inni podczas gry.
_________________
WarlikeCrusader
25.11.2006 15.32.00
Tak teraz spotkanie Ala na forum to prawdziwy rarytas.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz