Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 17 Czerwiec 15, 14:29 [Stronghold] Koniec Idylli
Cześć,
Mam dla Was kolejną, nową mapę do Twierdzy I, w wersji 1.2. Mam nadzieję, że spodoba Wam się rozwiązanie z wioskami okalającymi zamek. Przygotowałem też ultra-niskie mosty. Tak nisko leżących murków nie zrobicie klasycznym obniżaniem przez głazy .
Nazwa mapy:Koniec Idylli Typ rozgrywki:Inwazja Rozmiar mapy:400x400 Trudność:3/5
Oddaję w Wasze ręce mapkę, którą przygotowałem specjalnie aby przetestować nowe rozwiązania z wieloma siedzibami oraz z maksymalnie obniżonymi murkami. Teraz mosty są dokładnie na tym samym poziomie co rzeki, piach lub morze. Mapa jest klasyczną misją w stylu przygotuj się i przetrwaj ataki.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Do wątku dołączyłem ankietę. Pięknie proszę by oceny wystawiać dopiero po włączeniu mapy u siebie, a nie na podstawie samej miniaturki.
Miłej zabawy!
---------------------------
Zmiany w v0.4 w stosunku do poprzedniej wersji:
- Krytyczna poprawka do optymalizowanych fal inwazji
- Kosmetyczne zmiany w terenie
Zmiany w v0.3 w stosunku do poprzedniej wersji:
- Zoptymalizowane fale inwazji
- Utrudnienie terenu
- Zwiększenie ilości piekarni
- Usunięciu zbugowanego ducha
_________________ WarlikeCrusader 25.11.2006 15.32.00 Tak teraz spotkanie Ala na forum to prawdziwy rarytas.
Ta mapa trochę bardziej mi się podoba. W krajobrazie widać podobne błędy, ale tutaj na pochwałę zasługuje ukształtowanie terenu. Mosty prezentują się przyzwoicie i nadają trochę uroku. Zamki nie są kwadratowe, ale nie robią też wielkiego wrażenia. Rzeczka znów nie jest kwadratowa co na +. Z perspektywy całego forum dam 6/10, a porównując do najlepszych map 2.5/10. Więcej napisałem w poprzednim temacie.
Podobnie jak w poprzednim wątku, proszę o wytłumaczenie zarzutów. Czym są "podobne błędy"? W ocenie poprzedniej mapy napisałeś o "niepoprawnym" krajobrazie. To nic mi nie mówi. Jako krytyk, powinieneś wyszczególniać, co Twoim zdaniem jest nie w porządku oraz powinieneś proponować konkretne zmiany tych elementów. Z chęcią przeczytam Twoją konstruktywną krytykę. W tej chwili mam wrażenie że nawet nie włączyłeś tej mapy, bo na niej znajduje się tylko jeden zamek, a nie dwa.
Mapa powstała wyłącznie w celu zaprezentowania pewnego triku. Jestem ciekaw, jak widzą go inni podczas gry.
_________________ WarlikeCrusader 25.11.2006 15.32.00 Tak teraz spotkanie Ala na forum to prawdziwy rarytas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum