ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Misja 9
Autor Wiadomość
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 7 Czerwiec 13, 17:13   Misja 9

Przedstawiam Wam screena z prawdopodobnie ostatniej mojej mapki do tej kampanii. Jak zrobię inwazję (po przejęciu zamku) to wstawię download. Mapa oczywiście do poprawek. Drzewa nie są różnego wieku, ponieważ gra się dosyć długo, więc nie widzę sensu czekać, aż będą usychać itd. Po czasie zdobycia zamku drzewa przechodzą akurat najładniejszą moim zdaniem fazę. Zaproponowałem numer misji jako 9, bo zamek leży przy morzu.
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 7 Czerwiec 13, 20:23   

No no no moim zdaniem świetna mapa. Jednak gdy dasz do pobrania to na pewno doczepię się do paru szczegółów :P . Póki co rzucają mi się w oczy dwa łyse głazy na północy, dobrze byłoby koło nich dać jeden-dwa mniejsze. Świetnie zrobione skrzyżowanie traktów :D . Podoba mi się także wybrzeże. Ogólnie bardzo fajna mapa.

Nie wiem jedynie czy takie zamurowywanie skał jest dobrym pomysłem i te tajne wyjście na tyły zamku ogrodzone tylko drewnianą bramą.
 
 
Tay 
Wojownik


Gra w: życie
Wiek: 28
Posty: 652
Skąd: Nowy Sącz
Medale: 1 (Więcej...)
Brązowy szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 8 Czerwiec 13, 19:46   

Świetnie to wygląda, super ten most z bram, nigdy bym na to nie wpadł :D jedyne co ciut mnie razi, że mur bezpośrednio graniczy z morzem (podmywa go xD). Może walnąć tam jakieś kamyczki przed nim? :P
_________________
https://www.speedrun.com/stronghold/run/zgn8770y
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 8 Czerwiec 13, 20:35   

Moim zdaniem właśnie całkiem fajnie, że mur tak opiera się morzu aż. W końcu to potężne fortyfikacje ;) .
 
 
Warlike 
Moderator
Wodzu, prowadź!


Wiek: 31
Posty: 228
Skąd: Gorlice
Medale: Brak

Wysłany: 9 Czerwiec 13, 08:55   

Siwy, czasem w przyrodzie występują ostańce :P . Rozumiem, że mapy powinny być perfekcyjne, ale bez przesady :P .
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 9 Czerwiec 13, 13:22   

Hah, a Ty czego tu xd. Nie jesteś w Drużynie! :P
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 9 Czerwiec 13, 22:04   

Dam download, jednak kiedy skończę. Mur właśnie ma stykać się z morzem, aby tak potężniej wyglądać. Ostańce na północy moim zdaniem jak najbardziej pasują, zobaczysz w grze trochę inaczej wygląda. Nikt się nie wypowiedział na temat zamku, a uważam, że to najważniejsze w tej mapie xD.
 
 
Warlike 
Moderator
Wodzu, prowadź!


Wiek: 31
Posty: 228
Skąd: Gorlice
Medale: Brak

Wysłany: 10 Czerwiec 13, 20:58   

Siwy, wybacz, nie mogłem się powstrzymać :P .
 
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 10 Czerwiec 13, 21:28   

Haha, kurde nie robić mi spamu przy mojej pięknej mapie!
Siwy zapomniałem dodać, że te mury w skale, to rozwiązanie czysto strategiczne, żeby było więcej bram do pokonania, po za tym mi się podoba. To nie jest tajne, tylko po prostu tylne wejście.

[ Dodano: 12 Czerwiec 13, 22:13 ]
http://www22.zippyshare.com/v/56430335/file.html
Tylko nie wiem czy to na 100% ta mapa xD, można testować poziom trudności już.
new link
http://www13.zippyshare.com/v/24811902/file.html

[ Dodano: 22 Czerwiec 13, 13:17 ]
Poprawiona wersja mapy, testować!
http://www49.zippyshare.com/v/35531440/file.html
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 13, 18:49   

W końcu jakieś oblężenie ;) . W odprawie jest 2x "Wyeliminuj wszystkich wrogów", rozumiem, że jest to związane z tym, że wpierw musimy zabić jednostki w zamku, a później trzeba się bronić?
Przyznam się, że przeszedłem tylko pierwszą część, czyli zdobyłem zamek, dalej było tylko gorzej. Drugi i trzeci atak Wilka nastąpiły jeden po drugim i po prostu nie dałem rady.

Mogę dostać jakieś porady jak zdobyć ten zamek? Zrobiłem to zapewne w sposób, którego nie zaplanowałeś. Mianowicie używałem moich 5 łuczników i kuszników i zabijałem kolejnych przeciwników na murach chowając się za murami/wieżami/bramami. Jak wybiłem pół zamku to wtedy wkroczyłem pałkarzami, pikinierami i wojownikami do akcji. Dużo jednostek mi przeżyło, ale trochę to trwało! Gdy próbowałem od razu rzucić się moim wojskiem na ten zamek to przegrałem.
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 13, 19:15   

A więc trochę zmniejszę ataki wojsk Wilka. Lutel, właśnie specjalnie dałem tak mało łuczników i kuszników, żeby zniechęcić gracza do takiego działania :D . Ja zdobyłem zamek w ten sposób, że po prostu na bardzo mały gamespeed przedzierałem się przez kolejne linie obrony, podpalając wcześniej smolne rowy (są tylko na początku) i kotły z olejem. Dodatkowo rozsyłałem odpowiedni siły na wszystkie wieże JEDNOCZEŚNIE i chyba to mnie uratowało. Mogę dodać również więcej jednostek na start, żeby trochę łatwiej było zdobyć zamek.
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 13, 19:27   

Jeszcze pytanie odnośnie inżynierów. Mamy ich ponad 30, a nic nie mogą robić poza wejściem do machin oblężniczych. Po co tylu?
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 13, 21:17   

Na zapas xD, mogę ich odjąć, to nie problem.
 
 
Lutel 
Wojownik


Posty: 724
Medale: Brak

Wysłany: 18 Lipiec 13, 21:54   

W sumie może zabraknąć ich na Bardzo trudnym. Nie sprawdzałem tego.
 
 
Kupiec Hrupkuw 
Rekrut


Wiek: 28
Posty: 417
Medale: Brak

Wysłany: 25 Marzec 14, 16:12   

Przedstawiam Wam najnowszą wersję tej mapy. Oprócz poziomu trudności poprawiłem także krajobraz i wprowadziłem kilka innych zmian. Nie można budować palisady, ale można robić mur kamienny, wieże i bramy, a kamień, który dałem na start wystarczy na trochę więcej niż tylko naprawienie zniszczeń, jakie wyrządziliśmy przy ataku na zamek. Polecam stworzyć mur kamienny odgradzając tył zamku od wroga, bo tam właśnie zrobiłem trochę miejsca na rozbudowę wioski. Dodałem też bramę w miejscu, gdzie wcześniej był spichlerz, aby cała gospodarka lepiej działała, choć moim zdaniem wygląda to o wiele gorzej niż wcześniej i jeśli poziom trudności będzie łatwy, to może usunę tę bramę i powrócę do pierwotnego stanu. Zniszczoną wieże na tej wyspie w kształcie jakby fiordów można potraktować jako zniszczoną latarnię morską podczas ataku najeźdźców. Mam nadzieje, że misja będzie sprawiała chociaż mały problem do przejścia, ponieważ jest to już przedostatnia misja, więc powinna być w miarę trudna. Ogólnie po poprawkach stwierdziłem, że to chyba moja najlepsza mapa jaką w ogóle wykonałem, choć "Brama do piekła" także bardzo mi się podoba xD . W każdym razie zapraszam do testowania.
http://www37.zippyshare.com/v/19165401/file.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz