Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
[ Dodano: 28 Marzec 13, 12:37 ]
Btw.: "Obecnie zrobiliśmy duży krok naprzód w związku z grą Twierdza: Krzyżowiec 2. Uznaliśmy, że chcielibyście dowiedzieć się, co udało się zrobić:
• Tryb potyczki – gotowy i działający dla 8 graczy
• Tryb Wieloosobowy – Pierwszy test zakończony
• Edytor scenariuszy – ukończony
• Edytor zamków przeciwników komputerowych – ukończony
• System murów – ukończony
• System gospodarki – ukończony
• Mowa/drwina przeciwników komputerowych – bliska ukończenia
To na razie tyle! Mamy nadzieję, że podoba się Wam ta aktualizacja. Obecnie pracujemy nad szlakiem potyczek, nowymi jednostkami oraz machinami oblężniczymi."
S
Z tego co pamiętam, Odyn kiedyś pisał, że nie uważa słowa "zajebiście" za wulgaryzm, więc twoja poprawka jest kompletnie bezpodstawna ;p
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Ostatnio zmieniony przez Siwy 28 Marzec 13, 17:03, w całości zmieniany 2 razy
Chciałem spytać czy wiadomo coś więcej o Stronghold Crusader II?
Jak chcesz być na bieżąco, to śledź Facebooka ( https://www.facebook.com/...saderII?fref=ts ). Jak komuś się nie chce, to mogę przybliżyć parę informacji:
- będzie asasyn znany z pierwszej części SHC
- gra być może będzie w języku polskim, ciekawi mnie, kto odpowiada za tłumaczenie na fanpage i czy spolszczać grę będzie polski dystrybutor, czy może FF.
- praca wre i wiele elementów już mają gotowych.
Przed chwilą "lajknąłem" fanpage SHC2, więc jak pokaże się coś ciekawego to dam znać.
Ok, dzięki. Ja FB nie mam i nie zamierzam zakładać, więc liczę na Ciebie
ps ;p...żeby tylko nie zepsuli tej gry...mogli by tylko podrasować SC i dodac kilka nowych rzeczy...ciekawy jestem co wyjdzie z tego.
Liczę, że następnym razem będziesz zważać na to, że to miejsce publiczne . S
Ostatnio zmieniony przez Siwy 28 Marzec 13, 14:05, w całości zmieniany 1 raz
Jasne, że nie . Ja przeglądam, a nie muszę się rejestrować.
_________________ Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
Gra w: Stronghold Kingdoms
Wiek: 34 Posty: 146 Skąd: z Mazowsza Medale: Brak
Wysłany: 1 Kwiecień 13, 18:49
Hmm, nawet nie wiedziałem, że planują Cruska 2. Całkiem miło. Po rozczarowaniu trójeczką mam nadzieję, że naprawdę wrócą bardziej do jedynki i pierwszego Cruska. Mogą coś tam dodać z SH2 ale jak znowu zrobią klaustrofobiczne mapy to powinni zamknąć Firefly Studios...
_________________ Stronghold: Kingdoms - Sir Arris Cathimon (W3)
Steam: IPL{Strażnik}Arris
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 25 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 13 Kwiecień 13, 20:34
Ja najbardziej bym się cieszył, gdyby w cruxu dwójce była grafika z cruxa jedynki. Żadna grafika z innych twierdz nie podobała mi się jak ta z jedynki i cruxa.
Ja najbardziej bym się cieszył, gdyby w cruxu dwójce była grafika z cruxa jedynki. Żadna grafika z innych twierdz nie podobała mi się jak ta z jedynki i cruxa.
Niestety grafika będzie niedobra bo w 3D, ta gra będzie takim samym failem jak np 3
Spokojnie. Dopiero wpadłeś na forum, a już tak szalejesz. Siwy
Ostatnio zmieniony przez Siwy 14 Kwiecień 13, 14:43, w całości zmieniany 1 raz
Poczytaj przetłumaczony przeze mnie wywiad. Za wiele rzeczy to tam nie ma, jest więcej cieszenia się FF z tego, że są niezależnym dystrybutorem gier.
No i oczywiście przesuń temat kilka stron do tyłu, może znajdziesz coś ciekawego.
Przeszukałem na fb stronghold crusader 2 i jeśli chodzi o jednostki to:
- ze stronghold crusader 1 na bank pozostają
*europejscy miecznicy
*pałkarze
*arabscy łucznicy
*konni łucznicy
*arabscy miecznicy
*assasyni
Gra w: Wszystkie Strongholdy i nie tylko
Wiek: 22 Posty: 123 Skąd: Polska Medale: Brak
Wysłany: 9 Czerwiec 13, 10:29
Już nie mogę doczekać się dokładnej daty premiery
_________________ "Zło to zło. Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte. [...] Ale jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale."
- Andrzej Sapkowski, Ostatnie Życzenie
Przeniosłem na forum, żeby nie było, że nic się nie dzieje
Cytat:
[Wczoraj 22] Bordinio: Jak to nie te czasy ? Teraz każda strategia musi mieć zoom i to najlepiej 360 st. ? Im totalnie nie wychodzą proporcje i w ogóle "życie" w 3D. Jestem pewny, że odświeżony i rozszerzony SC II w 2D zjednałby wielu i to na pewno więcej niż kolejny syf w 3D. Nota bene nie wiem, czy nie zerżneli "silnika" gry z trójki. Praktycznie musieli tylko poprzeklejać kilka rzeczy.
[Dzisiaj 0] Lutel: A powstają w ogóle jakieś strategie w 2D?
[Dzisiaj 0] Siwy: Może właśnie to nisza dla nich i doskonały sposób, żeby zabłysnąc na rynku ;]. Choćby przez to, że gazety pisałyby "Dziwny pomysł pracowników Firefly i powrót do 2d" przyniosłoby im, potrzebny pewnie, rozgłos. A, jak widać choćby po Minecraft'cie etc. gracze mimo wszystko wolą świetna grywalnośc od ładnej, ale topornej gry. O ile się nie mylę, ale LoL, w którego grają teraz chyba wszyscy gracze też nie jest w 3d.
Otóż zauważcie jedną rzecz: mamy czasy, gdzie grafika idzie do przodu, duża ilość osób patrzy najpierw właśnie na oprawę graficzną podczas kupna produktu. Ale nie w grafice sens sprzedaży.
Aby gra mogła mieć małe lub duże niedoróbki graficzne, musi mocno, ale to mocno nadrabiać innymi częściami lub mechanizmami rozgrywki, aby jakiś wynagrodzić mało szałową grafikę, przykłady wymienił Siwy, inny: Diabolo numer 3 (chociaż nie ogarniam zbytnio takiego popytu na grę, że wydawca zaniżył oczekiwania i brakowało towaru). Co prawda nie jestem entuzjastą grafiki, ale jednak te wszechobecne piksele w Minecrafcie mnie odpychają, pominę już całą resztę, bo to nie temat na to.
Co do rozgłosu - to nawet ta zła reklama, odpowiednio podana, może przyczynić się do większych zysków. Naprawdę. Przykład to szum o zakończenie Mass Effect 3, jakiś czas po tym odnotowano wzrost sprzedaży gry, bo coraz więcej osób chciało sprawdzić "co takiego tam jest, że każdemu to się tak nie podoba".
SHC1 został wydany w 2001 roku, gdzie już ludzie słyszeli o grafice 3D, ale nie była ona jeszcze tak powszechna i jeszcze nie wszystkie studia umiały ją dobrze wykorzystać. Na tamte czasy gra była moim zdaniem graficznym średniakiem.
Oczywiście zgadzam się w pełni z tym, że SHC2 powinno wrócić do silnika 2D, ale skoro FF na siłę wprowadza trzeci wymiar, to myślę, że szału nie będzie i nie ma co oczekiwać cudów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum