ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[problem techniczny] Druga odprawa
Autor Wiadomość
Baron Von Rychu 
Osadnik


Gra w: Twierdza Krzyżowiec 2
Wiek: 34
Posty: 35
Medale: Brak

Wysłany: 29 Wrzesień 11, 20:34   [problem techniczny] Druga odprawa

Grając po raz kolejny w kampanie i przechodząc misje "Propozycja Szczura" pomyślałem czy można jakoś zrobić tak jak w tej misji ze po tym jak szczur zabił łuczników pojawia się nowa odprawa z nowymi celami.

Wie ktoś jak to zrobić, przy próbie edycji mapy od razu pojawia się cel z zabiciem wszystkich anie "negocjuj ze szczurem", nawet próbowałem save zrobić jak jeszcze łucznicy byli i przerobić go na ".map", ale tam tylko była wiadomość.

Oczywiście mogę zrobić nowe warunki wygranej po jakimś czasie ale wtedy gracz nie jest informowany o nowych celach(z wyjątkiem tych dialogów o piwie dla Węża), ale jak zrobić aby po np. roku pojawiała się nowa odprawa i nowe cele.
 
 
 
Siwy 
Moderator


Wiek: 28
Posty: 1481
Skąd: Nowogród Bobrzański
Medale: 1 (Więcej...)
Srebrny szachista (Ilość: 1)

Wysłany: 29 Wrzesień 11, 20:58   

Jest to IMO po prostu tak zaprogramowane, że najpierw wyświetla mapkę xxxx, na której jest swego rodzaju scenka-filmik, a potem automatycznie od razu przełącza na pakę mission_n.map, czyli na tą mapkę, o której mówisz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz