Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Witam, w tym temacie będę wstawiać swoje mapy, mogą się pojawiać co tydzień, mogą się pojawiać co 10 miesięcy, ale będą się pojawiać .
Mapa: Twierdza w górach
Fabuła:
Brak
Opis:
Piękna twierdza położona na jednym z licznych w okolicy szczytów gór zostanie wystawiona na próbę przez wroga z sąsiedniego hrabstwa - Węża
Malowniczy krajobraz w całej okolicy, las dębowy na południe od zamku, wioska górnicza na zachód, wielkie pasy i szczyty gór na północ i wschód, dolna rzeki na południowy-wschód, podgrodzie zamku w dolinie rzeki oraz wioska położona wysoko w górach i w końcu główny zamek z wielką okrągłą basztą na szczycie góry - to właśnie nas czeka, kiedy będziemy oglądać mapę.
Klimat jest niesamowity, prawdziwe średniowiecze, oblężenie zamku wygląda bardzo realistycznie i ciekawie, myślę, że to moja najlepsza mapa.
Podpowiedzi:
- trzeba szybko sprzedać żelazo i z rekrutować tyle wojska ile możemy
- ustawić kuszników na murach, zamek będzie oblegany ze wszystkich stron, dlatego też kusznicy powinni być rozłożeni w miarę równomiernie
- więcej kuszników ustawić na okrągłej wieży z balistą, na gramie głównej oraz na murze zamku głównego od strony osady
- wyprodukować jak najwięcej drewna i wykorzystać je do zbudowania wilczych dołów
- zużyć większość smoły na smolne rowy (nie wszystko, będzie potrzebna do wrzącego oleju!)
- z rekrutować łuczników do zamku głównego, aby podpalali smolne rowy
*- (najważniejsze) wyprodukować jak najwięcej inżynierów z wrzącym olejem
Mapa jest łatwa do przejścia jeśli zastosujecie się przynajmniej do kilku podpowiedzi.
Opis: Obroń klasztor przed niegodziwym diukiem De Puce zwanym - Szczur
Klasztor wzniesiony na zboczu góry jest wspaniałą obronną twierdzą, z jednej strony osłania go skalna przepaść, a z drugiej gruby i wysoki mur. Okolica świetnie nadaje się do wypasania krów, nie ma tu wielu szczytów lecz jest sporo głazów i skał. Na północ od klasztoru znajduje się kamieniołom, a na południe niekończące się górskie łąki, od wschodu oraz zachodu rośnie duży mieszany las.
Gra się ciekawie, a klimat jest niepowtarzalny, jeśli interesujemy się średniowiecznymi klasztorami, jest to mapa dla nas!
Podpowiedzi:
*- najważniejsze jest gotowanie oleju, będzie on stanowił 80% naszej siły obronnej
- jak najszybciej przestawić produkcje w warsztatach na kusze i rekrutować kuszników
Opis: Typowa low resowa mapa do SHC multiplayer, wymaga produkcji chleba, to co wyróżnia ją od innych map, jest możliwość produkcji smoły. Dosyć sporo miejsca do walki, można spokojnie bić się katapultami, na środku jest małe utrudnienie. Podkreślam, iż jest to moja pierwsza skończona eventowa mapa.
Gra w: Sh1,ShC,minecraft
Wiek: 26 Posty: 63 Skąd: Kalisz Medale: Brak
Wysłany: 30 Październik 11, 12:28
Bardzo fajne mapki.Dobre ukształtowanie terenu i rozmieszczenia budynków, roślinności,skał.
Krajobrazy:7/10
Zbyt łatwe ataki powinno być ich wiecej i powinny być silniejsze.Chociaż w obronie klasztoru jednak trzeba było coś więcej zrobić, więc...
Grywalność 5/10
nie umiem zbytnio dobrze oceniać,ale jak dla mnie nawet bardzo fajne mapki.
P.S.Urozmaicaj teren i inne rzeczy trikami, bo mało widocznie używasz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum