ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
[pomysły] Star Wars w Strongholdzie.
Autor Wiadomość
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 08:05   [pomysły] Star Wars w Strongholdzie.

Co wy na to?
Venator i stacja kosmiczna:
http://img12.imageshack.us/img12/150/staewars1.jpg
http://img413.imageshack..../starwars2b.jpg
http://img408.imageshack....9/starwars3.jpg
 
 
Maciek 
Taktyk


Wiek: 24
Posty: 1103
Skąd: Głogów
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 08:08   

Dlaczego w stacji są farmy? :-P A dookoła pełno bagien?
_________________
Przesyłam Ci ziarno gorczycy, abyś mógł posmakować i zaakceptować gorycz mego zwycięstwa - Aleksander Macedoński w liście do Dariusza III.
 
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 08:12   

Farmy, bo ludzie muszą jeść,a bagna bo to kosmos.

[ Dodano: 20 Sierpień 10, 08:13 ]
Brzydkie? :-(

[ Dodano: 20 Sierpień 10, 10:32 ]
Dodałem ogon i dopalacze venatorowi :-) .
http://img23.imageshack.u.../starwars2q.jpg

Oto statek Lorda Vadera:
http://img841.imageshack..../starwars1w.jpg
http://img827.imageshack....9/starwars3.jpg
http://img40.imageshack.u.../starwars4d.jpg
http://img199.imageshack..../starwars5h.jpg
 
 
Drizzt 
Burżuj

Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29
Posty: 157
Medale: Brak

Wysłany: 21 Sierpień 10, 17:30   

Z daleka, w minimapie odwzorowanie kształtu ci dobrze wyszło :) Oby dwóch krążoniwków
 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 25
Posty: 360
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 26 Sierpień 10, 11:31   

Dobre, może zrób moda.
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
Pipowski 
Wędrowiec

Gra w: SH1,SHC
Wiek: 27
Posty: 15
Medale: Brak

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 26 Sierpień 10, 12:23   

DarnokOk, przecież trzeba było zrobić poruszające się zamki a moim zdaniem to jest nie możliwe/bardzo trudne.Widziałem na YouTube mody to są tak zaawansowane że tylko tekstury zmieniają.
 
 
DarnokOk 
Rekrut

Wiek: 25
Posty: 360
Skąd: Kraków
Medale: Brak

Wysłany: 27 Sierpień 10, 12:28   

Wiem, ale mi się podoba to, co zrobił nidor i mnie te farmy wkurzają z wyglądu bo to nie kosmiczne xD
_________________
Mam tyle lat, a nadal czuję się jak dziecko. I git 🤡
 
 
Janek 
Wędrowiec

Gra w: Crusader - Crusader Extreme
Wiek: 33
Posty: 22
Skąd: Kozienice
Medale: Brak

Wysłany: 2 Wrzesień 10, 12:00   

Pomysł ciekawy i fajnie wykonany ale jest jeden problem :/ nie ma jak tego obrócić w życie aby gracze mogli z tego korzystać i to wszystko psuje :/
_________________
Nie mam pomysłu na ciekawy PODPIS więc niech będzie o taki xD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz