Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 2 Kwiecień 11, 10:02 Siły Zbrojne [STRONGHOLD]
Witam,
w tym temacie przedstawię Wam wszystkie dostępne w grze Stronghold siły zbrojne.
Łucznicy - Są to standardowe oddzaiły wyposażone w broń dystansową. Brak zbroi sprawia, że łucznicy to jedna z najszybszych jednostek w grze, ale równocześnie niemal całkowicie nie przydatna w bezpośredniej walce. Łucznicy mają daleki zasięg strzału i są bardzo skuteczni w walce przeciw jednostkom, które nie dysponują zbrojami metalowymi.
Kusznicy - Jednostki te poruszają się wolno,długo przeładowują broń i mają krótszy zasięg niż łucznicy. Ostrzał z kusz jes jednak nie zwykle celny, natomiast śmiercionośne bełty z łatwością przebijają nawet metalową zbroję.
Włócznicy - Pierwszy rodzaj wojska przeznaczonego do walki bezpośredniej, który możesz powołac na początku gry. Jednostki te są też wyjątkowo tanie. Z uwagi na brak zbroi włocznicy są szybsi niż żołnierze większosc innych wojsk, przez co najlepiej nadają się do odpychania drabin wroga z murów oraz do kopania fosy. Jest to też jedna z niewielu jednostek, które mogą korzystac z drabin do forsowania murów wrogich zamków.
Pikinierzy - Ciężkie piki i metalowe zbroje spowalaniają ruchy pikinierów, ale własnie dzieki uzbrojeniu ten rodzaj wojsk najlepiej spelnai funkcje jednostki obronnej. Pikinierzy łatwiej znoszą poważne obrażenia i idealnie nadaja sie do blokowania dostępu do rozmaitych obszarów zamków.
Pałkarze - Ci brutalni łotrzy to szybcy żołnierze, którzy potrafią zadawac ciązkie obrazenia - tworzą idelane jednostki szturmowe. Pałkarze nie są jednak mocno opancerzeni, prze co łatwo ulegają broni miotanej (łuki,kusze). Podobne jak włocznicy, pałkarze mogą używac drabin do wspinania się na mury wrogich zamków.
Wojownicy - Elitarne oddziały piesze. Z uwagi na cięzar zbroi wojownicy są najwolniejszą jednostką w całej grze, ale jesli juz dotra do celu, nikt nie będziew stanie ich powstrzmac. Wojownicy mają predyspozycje zarówno do walki defensywnej jak i oensywnej.
Rycerze - Rycerze to świetne wyszkolone,szybkie i zabójcze jednostki. Doskonale nadają sie do przeproawadzania ataków z zaskoczenia - ich żywiołem są dynamiczne wycieczki z zamku,których celem jest zniszczenie wrogiego sprzętu oblęzniczego. KAzdy rycerz potrzebuje konia, którego trzeba dla niego wyhodowac w stajni.
Kopacze - Jednostki specjalne, które potrafią drązyc chodniki minowe pod fundamentami wrogich murów oraz wieżyczek, powodując ich zawalenie się. Kopacze są szkoleni (oczywiscie nie za darmo) w cechu kopaczy.
Drabiniarze Jeśli nie mozesz zburzyc muru, który broni dostepu do zamku wroga, dzieki tym jednostkom uda Ci sie ominąc przeszkodę. Drabiniarze są tani w utrzymaniu, ale bardzo podatni na ogień wrogam, dlatego nalezy starac sie o to aby jak najszybciej przeprowadzic ich pod mury wroga.
Inżynierowie - Najwszechstronniejsze i najbardzije przydatne jednoski w grze. Inżynierowie są niezbedni do budowy i obsługi każdego rodzaju sprzetu oblezniczego zarówno w zakmu jak i w terenie oraz do walki z użyciem wrzącego oleju. Inżynierowie są szkoleni (nie za darmo), w cechu inżynierów.
Czarni mnisi - Tajemnicze postaci , o których własciwie niewiele wiadomo. Od czasu do czasu czarni mnisi pojawiaja sie w twoim zamku,aby udostępnic Ci swoje technologie oraz pomóc w walce.
Są to już wszystkie dostępne jednostki w grze, myślę, że te opisy przydadzą się doświadczonym graczom jak i początkującym, którzy co dopiero zaczeli przygodę z Stroghold.
Wszystkie opisy zostały spisane z książeczki, która została dołączona do gry.
_________________ I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
Ajj, no widzisz, i znowu ktoś mnie ubigł , ale chyba niech zostanie ten temat, może ktoś szybciej sobie na forum sprawdzi.
ps. A czy są wszystkie rzeczy, tzn, czy są jakieś artykuły o pożywiniu,jak najlepiej się rozwijac itp. ?
Bo jeśli nie to mógłbym zrobic pare takich myślę,że przydatnych tematów.
Proponuję, żeby w temacie zabrał głos ktoś ktoś kompetentny, np. koledzy z Teamu i wsparł Bernkowa radą
_________________ I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
_________________ I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 30 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 2 Kwiecień 11, 16:42
Kacper napisał/a:
Wesprzeć radą
Wspiermam rada: Radze czytac oficjalna strone, forum to tylko forum.
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Nie ma potrzeby zaśmiecania forum, skoro wszystko jest pięknie opisane na stronie. Jeśli mimo to chcesz pomóc, gdzieś w Kancelarii Królewskiej jest temat z artykułami do napisania - Twój artykuł może także znaleźć się na stronie.
Gra w: SH1 HD, SHC HD, SH2
Wiek: 26 Posty: 615 Skąd: Poznań Medale: Brak
Wysłany: 2 Kwiecień 11, 20:39
www.slownik-online.pl napisał/a:
[b:faf06d9d35]kompetentny[/b:faf06d9d35] uprawniony do działania, decydowania; mający kwalifikacje do wydawania sądów, ocen; autorytatywny, miarodajny.[/quote:faf06d9d35]
Nie wiem co to ma wspólnego z dawaniem rad. Wszakże twierdzę, iż inteligencją forum są moderatorzy, tak więc nie widzę przeszkód, aby podzielili się oni swoją jakże szeroką wiedzą. Poza tym my jesteśmy zajęci edytorem (a konkretniej to Lowcakur pisze odprawę do pierwszej misji i ogólną do całej kampanii, a ja z braku zajęć gram w SH2) ;P .
I po co ta ironia? Pomóc nowicjuszowi chyba może każdy.
_________________ I znowu polski rycerz dumnie
podejmie złotą rękawicę.
Widziałem ją w blaszanej trumnie,
gdzie wróg rozbitą miał przyłbicę.
Gustaw Kodrąb 1941
Bernkow, taka rada: nie powielaj artykułów tylko pisz swoje, unikalne. Instrukcję obsługi już napisali ludzie z Firefly... i każdy to ma na papierze lub w PDF. Mogę Ci zasugerować kilka tematów o których przydały by się artykuły:
-Podstawowe zasady gry SH 1 multiplayer.
-Szczegółowy (powierzchowny już jest) poradnik o rozwijaniu eko w SHC multiplayer. (5, 10pt)
-Podstawy posługiwania się wojskiem w SHC multiplayer.
-Różnice pomiędzy grą no fs a fs allowed w SHC multiplayer.
-FAQ dotyczący problemów technicznych SHx i połączeniem w multi (Game Ranger, Gamy Spy Arcade)
-Solucje do wybranych misji kampanii SHC.
A jak nie będziesz jeszcze w stanie nic sensownego napisać to bądź aktywny pisząc ciekawe, wnoszące coś do tematu posty i zakładając kreatywne tematy które będą prowokować dłuższą dyskusję.
Bernkow, taka rada: nie powielaj artykułów tylko pisz swoje, unikalne. Instrukcję obsługi już napisali ludzie z Firefly... i każdy to ma na papierze lub w PDF. Mogę Ci zasugerować kilka tematów o których przydały by się artykuły:
-Podstawowe zasady gry SH 1 multiplayer.
-Szczegółowy (powierzchowny już jest) poradnik o rozwijaniu eko w SHC multiplayer. (5, 10pt)
-Podstawy posługiwania się wojskiem w SHC multiplayer.
-Różnice pomiędzy grą no fs a fs allowed w SHC multiplayer.
-FAQ dotyczący problemów technicznych SHx i połączeniem w multi (Game Ranger, Gamy Spy Arcade)
-Solucje do wybranych misji kampanii SHC.
A jak nie będziesz jeszcze w stanie nic sensownego napisać to bądź aktywny pisząc ciekawe, wnoszące coś do tematu posty i zakładając kreatywne tematy które będą prowokować dłuższą dyskusję.
Rozumiem, ale dlaczego wszystko ma byc o mp. ?. Może jakieś porady , typu jak dobrze rozbudowac Twierdze ? , lub mogę zrobic temat, w którym pokaże jak przejśc wszystkie misje w Stronghold ?, co prawda potrzeba trochę czasu (screeny itp.), ale mogę zrobic. Co o tym myślicie ?
Bo gra multiplayer jest trudna i wiele osób nie ma pojęcia jak grać a single player jest bardzo łatwe. Jak dobrze rozbudować, możesz napisać tylko, żeby ciekawie było. I nie wszystko o multi:
Bo gra multiplayer jest trudna i wiele osób nie ma pojęcia jak grać a single player jest bardzo łatwe. Jak dobrze rozbudować, możesz napisać tylko, żeby ciekawie było. I nie wszystko o multi:
Cytat:
-Solucje do wybranych misji kampanii SHC.
Może jednak narazie bym opisał jak przejsc misje w single player ? ,potem spróbuję coś wykombinowac z mp. Co o tym myślisz ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum