Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 13 Czerwiec 13, 17:02
Oto kolejna misja do której się przyłożyłem robiłem ją ponad tydzień, po jedną dwie lub trzy godziny dziennie. Mam nadzieję że będzie o wiele lepsza od poprzednich.
Zwycięstwo: Zabij wrogiego Dowódcę, Oczyść przełęcz z wilków, przetrwaj ataki wroga. Porażka: Lord nie żyje.
Kilka dni po odpędzeniu oddziałów Arasha i ukończeniu zamku, posłaniec dostarczył ci list od króla. Nakazał ci wyruszyć na północ i pomóc oblężonej stolicy kraju. Po drodze miałeś jeszcze odbić Kerran, jedno z silniej ufortyfikowanych miast, a także zablokować przełęcz która jest jedną z głównych dróg na południe kraju. Wyruszyłeś natychmiast z oddziałem łuczników i zbrojnych. W liście otrzymałeś też kilka wskazówek co do walki z ludźmi Arasha. Jego militarne sukcesy zawdzięcza szkoleniu wielkich mas łuczników, którzy łatwo poradzą sobie z lekkozbrojnymi oddziałami. Łucznicy to też główne narzędzie do oblężeń, dzięki czemu Arash zdobywa zamki bez niszczenia ich. Po kilku dniach marszu na choryzącie było widać już wielką górę na której leżało silnie ufortyfikowane miasto Kerran. Atak od tej strony nigdy by nie poskutkował gdyż od tej strony wejście na górę jest niedostępne. Ominęłeś więc miasto szerokim łukiem, po drodze mijając dużą armię Arasha, i osiedliłeś się po drugiej stronie góry za rzeką. Postanowiłeś założyć tam zamek, i stamtąd zaatakować Kerran. W okolicy widać duże grupy bandytów a nawet niedaleko miasta znajduje się mały zamek zajęty przez buntowników. Akurat zauważyłeś że zamek został zaatakowany przez wojska Arasha i grupy bandytów, więc jak najszybciej rozpocząłeś budowę zamku.
Podpowiedzi:
-Zbuduj wszystkie potrzebne budynki i poślij zbrojnych na południe by wytępili tamtejszych bandytów a następnie na zamek rebelii.
-Zbuduj dobry zamek najlepiej używając wzniesień i blokując słabe punkty przez które wróg może dotrzeć do siedziby.
-Zbuduj dużo warsztatów łuczniczych zadbaj o jedzenie, by móc dawać swym ludziom więcej jedzenia i ściągać podatki. Szkól tez zbrojnych. Wróg będzie miał dużo łuczników.
-Gdy ataki wroga miną(będą ich dwa) zdobądź miasto i przełęcz(musisz dobrze zaplanowac atak.)
Od razu po minimapie widać, że bardziej przyłożyłeś się do tej misji. Mur już zrobiony trochę ciekawiej i bardziej pomysłowo, a i jakiś pomysł na ułożenie budynków też był. Ten zameczek na środku mapy też już lepiej wygląda niż poprzednie. Mosty zrobione fajnie, ale czy dobrze wkomponowane? Ciężko powiedzieć, ale ogólnie są na plus. Przy krajobrazie widać, jak bardzo starałeś się odwzorować nasze mapy. Nie kieruj się nimi, aż tak bardzo, one też mają wiele niedociągnięć i nie są idealne, jednak stanowią dobrą podpowiedź. Sam musisz znaleźć swój styl. Chyba największy postęp zrobiłeś w kładzeniu skał, te zbocza wyglądają nieźle, ale moim zdaniem te małe kamyki u ich podnóża nie są już potrzebne. Podłoże jest już dużo lepsze, ale jeszcze nie idealne, popracuj jeszcze nad rozmieszczeniem krzaczków i drzew. Zrobiłeś spory postęp, ale jeszcze dużo przed Tobą i mam nadzieje, że następne mapy będą jeszcze lepsze. Chciałbym zobaczyć spod Twojej ręki taki większy zamek, który da się zdobyć od każdej strony.
Gra w: SH1, SHK, Gothic 1,2,3
Wiek: 26 Posty: 134 Medale: Brak
Wysłany: 16 Czerwiec 13, 12:59
Fajnie że nareszcie moje mapy zostały bardziej docenione, ale było by tez dobrze gdybym dostawał oceny za grywalność mapy. Czy nie jest za łatwa/trudna itd. Postaram się nie kierować tak bardzo waszymi mapami. Na większy zamek będziesz musiał jednak poczekać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum