ZalogujRejestracjaSzukaj U�ytkownicy MedaleZaloguj si�, by sprawdzi� wiadomo�ciGrupyStatystyki

Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Poradnik trików edytorskich
Autor Wiadomość
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 17 Sierpień 10, 09:23   

http://img440.imageshack....3/screen1lf.jpg


Wie ktoś jak zrobić taką trawę?
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 17 Sierpień 10, 09:40   

Link mi nie działa(popraw go), a chętnie bym pomógł.
 
 
Nidor 
Burżuj

Gra w: Stronghold i Stronghold Crusader
Wiek: 25
Posty: 165
Medale: Brak

Wysłany: 17 Sierpień 10, 09:58   

http://img709.imageshack....2/screen1kt.jpg
 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 17 Sierpień 10, 10:42   

Musisz zrobić maksymalne wzniesienie na pisaku.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
adriannn 
Wolny chłop


Gra w: 1, Crusader
Wiek: 27
Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 18 Sierpień 10, 08:26   

A da się jakoś zrobić aby te chałupy wyglądały jak te zwykłe domki?
_________________
"Tam gdzie wrogów k*pa,
i tam najlepszy szermierz d*pa."
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 18 Sierpień 10, 08:56   

Tak, trza miec ich mnóstwo i każdy ełny, musisz miec ogromne miasto, a one się same zmienią !!!
_________________

 
 
adriannn 
Wolny chłop


Gra w: 1, Crusader
Wiek: 27
Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 06:10   

Jak zrobić takie coś? http://img17.imageshack.us/i/donios.png/

PS. zdjęcie z pracy ponceriusza :p
_________________
"Tam gdzie wrogów k*pa,
i tam najlepszy szermierz d*pa."
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 06:14   

Schodki usuwa się za pomocą wieży kamiennej.
_________________

 
 
adriannn 
Wolny chłop


Gra w: 1, Crusader
Wiek: 27
Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 06:26   

Rzeczywiście, dzięki! Kolejna mapa już w drodze. Mam zamiar poświęcić jej przynajmniej 1 godz. ;)
_________________
"Tam gdzie wrogów k*pa,
i tam najlepszy szermierz d*pa."
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 06:32   

Powinieneś poświęcic przynajmniej jeden dzień :P
_________________

 
 
Threeth 
Dzielny wojak

Posty: 594
Skąd: Bielsko-Biała
Medale: Brak

Wysłany: 20 Sierpień 10, 06:42   

adriannn napisał/a:
Mam zamiar poświęcić jej przynajmniej 1 godz. ;)

Ja np. poświęcam na jedną mapę ponad tydzień.
_________________
>>Moje mapy<<
 
 
adriannn 
Wolny chłop


Gra w: 1, Crusader
Wiek: 27
Posty: 85
Medale: Brak

Wysłany: 10 Wrzesień 10, 18:24   

Mam pytanie - zauważyłem że na mapkach olowka nie ma normalnych sadów, tylko 2 drzewka, bez domku. Jak on to zrobił?!
_________________
"Tam gdzie wrogów k*pa,
i tam najlepszy szermierz d*pa."
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 10 Wrzesień 10, 18:31   

Nie wiem czy mogę ci ujawnić :P
A więc :
- robimy bramę na poziomie 0
- gumką usuwamy wieżyczki (koniecznie obie !!!)
- stawiamy kamienną wieżę na palisadzie przy bramie drew.
- ustawiamy sad domkiem na miejscu wieżyczki i palisady
- gumkujemy bramę i pojedyncze drzewka
_________________

 
 
Adax 
Laureat konkursu


Gra w: Sh1.SHC
Wiek: 26
Posty: 106
Skąd: Za górami...
Medale: Brak

Wysłany: 14 Wrzesień 10, 20:15   

Nowy trik do crusadera:
chodnik
1Robimy płaskowyż
2Stawiamy na nim mur
3Na murze skaly (musą wystawać)
4Usuwamy skały i mur
5na wysokoście ponad max. robimy mur
6cieszymy się chodnikiem

Najwyższy mur
1.robimy płaskowyż
2.na nim kwadrat z muru
3. wyrównujemy teren (na murze)
4.na skałkach dajemy trawę
5.stawiamy na trawie mur
6.mamy mur na wysokości p.max.

Magiczny mur
SH1
1.robimy wysokość max.
2.na w.max. mur
3.na murze skały/głazy (nie mogą wystawać)
4.usuwamy mur,skały
5. nawysokości p.max. stawiamy mur
6.obniżamy teren
7.stoi mur-gdy wrogowie go zniszczą powstanie niezniszczalny mur ze skał.
_________________
Czas leci, czas leci...
Innymi słowy do roboty...
Ech. :p
 
 
przemusio 
Piechur


Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26
Posty: 460
Skąd: Gdynia
Medale: Brak

Wysłany: 14 Wrzesień 10, 21:30   

To wszystko jest, oprócz ostatniego : zapomniałeś dodać iż po zbudowaniu opada na min. wysokość ;) Dobranoc
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz