Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: Strongold Crusader, Stronghold Legends
Posty: 103 Medale: Brak
Wysłany: 22 Styczeń 10, 15:56
SH - tryb skirmish, więcej przeciwników, nowe jednostki (choćby Arabowie ze SHC), inne budynki, kuchnia zamkowa (ze SH2 i SH:L), formacje, więcej sprzętu oblężniczego (tak jak w SH:L)
SH:C - formacje, budynki indywidualne dla Araba i Krzyżowca, więcej sprzętu oblężniczego (tak jak w SH:L)
SH2 - możliwość wyłączenia niektórych współczynników popularności (przestępczość, odpadki, szczury), jakaś kampania skirmisha (tak jak w SH:C - Krzyżowiec: Kampania Główna, lub w SH:L - Szlak Legend)
SH:L - Dłuższy Szlak Legend, polskie dialogi
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 30 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 1 Luty 11, 14:16
Ja chcialbym dodac jedna rzecz do edytora, konkretnie "peace mode". Po ukatywnienu, jednostki przeciwnikow nie atakowalyby naszych jednostek, az do dezaktywacji, albo rozpoczecia mapy.
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Gra w: życie
Wiek: 28 Posty: 652 Skąd: Nowy Sącz Medale: 1 (Więcej...)
Wysłany: 1 Luty 11, 14:26
Więcej możliwości w edytorze do SH, konkretnie: mosty (takie realistyczne), wysokie mury (te trzeba robić na wzniesieniu), poprawienie błędu w edytorze( burzę siedzibę, a lord zachowuje się tak, jakby ona tam była).
1-Najemnicy(mogłoby się ich szkolić w drewnianych koszarach,np. coś w stylu:lekki piechur,topornik,lekki jeździec,sztyleciarz,góral z mieczem dwuręcznym-tyle by wystarczyło z 5)Więcej opcji w edytorze.
Crusek-Lepsze AI,każdy przeciwnik ma innego lorda.Więcej opcji w edytorze.
2-Zmiana zamku przy awansowaniu na poszczególne poziomy,możliwość handlowania z AI(tak ja k w Crusku)Możliwość walki w edytorze.
Legends-Więcej opcji w edytorze.Możliwość walki w edytorze.Lepszy balans frakcji.
Chętnie zagrałbym w Legends osadzone na słowiańskich ziemiach i ze słowiańskimi mitami. Z tego co mi wiadomo, nie ma strategii, która porusza taką tematykę, więc byłoby to coś oryginalnego.
Gra w: Sh+SHC
Wiek: 30 Posty: 259 Skąd: Rumia Medale: Brak
Wysłany: 10 Czerwiec 11, 08:49
Mizerykordia napisał/a:
Chętnie zagrałbym w Legends osadzone na słowiańskich ziemiach i ze słowiańskimi mitami.
Oczywiscie ze jest taka strategia. POLANIE I i II. Polecam pobrac(taka stara gre juz mozna na luzie pobierac, gdyz nie jest mozliwa do kupienia)
_________________ One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Gra w: SH, SHC(wszystkie), SH2 Deluxe
Wiek: 28 Posty: 178 Medale: Brak
Wysłany: 11 Czerwiec 11, 21:55
POLANIE II jest rzeczywiście bardzo fajną grą, bardzo rozbudowana co do kampanii.
_________________ Modlitwa jest największą potęgą świata. ks. Franciszek Jordan Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem - Polska jest Polską, a Polak Polakiem. Adam Mickiewicz
Strzonghold 1:
# więcej budynków
# wysokie i niskie mury
# więcej jednostek (konieczna lekka jazda i lekka piechota uzbrojona w miecze)
# nowoczesny system gry przez internet
# mosty
# możliwość zrobienia co najmniej dwukrotnie wyższego oraz niższego terenu niż można
# drogi
# zarośla na stawach, rzekach i jeziorach oraz płytka i głęboka woda na rzece (brody, płytka woda, głęboka woda)
# statki i łodzie
# kilka rodzajów lordów (do wioski, dużej wsi, małego i dużego miasta)
# katakumby (koszary do rekrutowania duchów)
# Wieża nekromanty (- na popularność, nekromanta, rekrutacja demonów itp., dziura w skarbcu)
# płytkie i głębokie morze ( płytkie do chodzenia, przy plaży)
# drugi rodzaj bagien (coś jak doły kolaczne, po których można chodzić)
# winnice
# chaty rybackie i porty
# kilka rodzajów gospód (większe, mniejsze, itp.)
_________________ I'm Richard the Undead Warlock, Master of Magma, Chief Warlock of the Broders of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of Bones, Master of Fire, Emporor of the Black, Lord of the Undead and the Mayor of the little village up the coast.
Gra w: SH1, SHCrusader, SH2
Wiek: 29 Posty: 157 Medale: Brak
Wysłany: 11 Lipiec 11, 12:34
Zbroja płytowa pojawiła się w XV wieku jako główna zbroja. Podstawowy żołnierz, a wcześniej Rycerz miał Kolczugę, tarczę i włócznię więc chciałbym aby dodali tą... KOLCZUGĘ
Hmm, ja miałbym głównie pomysły do edytora.
- śnieg bez triku na niego
- drewniane kładki bez triku
- zrzeszenia zamku bez triku
- kamienne drogi i bonus do prędkości poruszania się, gdy jednostka idzie po drodze(głównie w zamkach i miastach) we wsiach byłyby drogi słabszej jakości, zależałoby to od rodzaju siedziby głównej, lub w edytorze od woli mapmakera
- wyższe góry i większa możliwość ich edycji
- możliwość robienia zbrojowni, spichlerzy i składów w odległości od siebie
- kamienne domy( nie warsztaty) i łączenie ich z warsztatem np. piekarz ma piekarnie na parterze, a mieszka na piętrze, w CivCity rome coś takiego było.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum