Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
wiecie co chyba nie za bardzo zrozumieliście sens gry może rzeczywiście twórcy gry nie pomyśleli
o grze multiplayer ale za to kampania jest genialna gdyż dzięki mocom możemy walczyć z tysiącami jednostek i musimy w odpowiednim momencie ich używać dzięki temu jest ciekawiej i nie wydaje mi się by mogli zrobić lepszy dodatek
Dodano: 2008-12-31, 16:56
z resztą dziecinę jest krytykowanie gry tylko dlatego że mamy słaby komputer
_________________ Davo
Ostatnio zmieniony przez davo 18 Marzec 09, 13:34, w całości zmieniany 1 raz
Mylisz pojęcia. To nie na słabym komputerze źle chodzi tylko na dobrym chodzi normalnie. Trzeba mieć genialny komp żeby to chodziło. A moce są głupie bo psują średniowieczny klimat gry. Czy były wtedy jakieś moce?
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 4 Styczeń 09, 16:55
Mogli zrobić tak:
Np. włócznik dawałby za jednym zamachem 10 włóczni i chłopi by szybko przychodzili. Daliby też misje kampanii, gdzie np. jest inwazja 10000 a. zbrojnych, alob sterujemy 1000 kezyżowcami
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
Rzeczywiście po włączeniu gry nieźle się zawiodłem. Nie ma zbyt wiele nowych rzeczy a te całe ''moce'' są do niczego. Np. deszcz strzał z nieba można wyczarować nawet jak nie mamy łuczników. Szczerze to nie jest aż tak źle, ale mogło by być lepiej.
Moim zdaniem dobrze, że to jednak zrobili. No rzeczywiście moce to żal, ale duże liczby jednostek to nadrabiają. Muliła mi się tylko misja ''The host''.
_________________ Davo
Ostatnio zmieniony przez Bordinio 23 Luty 09, 18:57, w całości zmieniany 3 razy
Co do różnic, to masz te moce, oraz koszary magiczne. Nie ma już limitu jednostek. Niby fajnie, ale niezbyt fajnie wyglądają kilkutysięczne armie No i oczywiście nowa kampania jest, i paru przeciwników nowych. Warto zagrać w tą gierkę, trochę inaczej się gra niż w zwykłego krzyżowca.
mikul napisał/a:
jska jest ta gra czym sie rozni os crusadera oplaca sie ja sciagac?
Lubie tluc odzialy wroga a zwlaszcza wybijac je z dystansu wiec pomyslalem ze to gra dla mnie. Czytam a tu jakies MOCE, samoprodukujace sie jeadnostki. Sorry mi styka juz po tym. Wole zapamietac strongholda jako bardzo dobra gre bez udziwnien.
Ogromnym dla mnie minusem jest to ze nie poprawili jakosci botow poczawszy od ich umiejetnosci ekonomicznych konczac na walorach bojowych. Jestem przekonany ze takie zmiany ozywilyby znacznie gre i raczej tego ludzie oczekiwali.
Ja przyznam szczerze że włączyłem extreme tylko na 5-10 minut Kiedyś, jak mi się będzie nudziło, może pogram trochę, ale nie wcześniej niż na matury, albo w wakacje A z tymi botami fakt, szkoda że nie ma lepszych.
Gra w: CS 1.6
Wiek: 26 Posty: 54 Skąd: Napewno nie traficie Medale: Brak
Wysłany: 23 Czerwiec 09, 14:28
Mi się stronghold extreme nie podoba pasek z prawej strony kompa tylko psuje grę panowie z FireFly schodzą na psy. Noi jeszcze ta ogromana ilość wojsk do 10000 NIE NO TO JUŻ PRZSADA wole dobrą starą twierdze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum