Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Gra w: różne takie...
Wiek: 28 Posty: 505 Skąd: I tak nie trafisz... Medale: Brak
Wysłany: 7 Styczeń 09, 14:10
SeriousPandzior napisał/a:
Tak Czes, to zrozumiałe. Ja nie powiedziałem, że tak od razu. Ale jeśli każdy będzie grał sam, to zrobi się Chaos i gra może trochę odrzucać z tego powodu. Wiesz, we dwóch raźniej chociażby. Charakter i bóstwo też może na to wpływać. Typowo osobę złą może zdenerwować zachowanie lidera (dobrego) to zacznie walczyć o ten tytuł lub zdradzi, albo odejdzie. Tak samo osoba neutralna może wymagać zapłaty za wynajęcie na najemnika do jakiegoś zadania, przez co kogoś może to sprowokować.
Jedne co mi się nie podoba, to to, że All Filipo mówił, że gra nie jest w ogóle liniowa, a tak na początku każdy znajduje się w tym samym miejscu (W tym samym czasie) i każdy ma to samo zadanie (Nawet nie było czegoś takiego, że się na to nie pisze). Nawet nie jest wytłumaczone dlaczego. Chyba, że to dopiero początek, a potem coś się rozwinie. Ale i tak możnaby ten początek zmienić.
O, właśnie. Należy też pamiętać o rasach, także. Np. leśny elf lub człowiek nie powinien nabrać zaufania do mrocznego elfa, skoro mroczne elfy wykorzystują jako niewolników setki ludzi, no a przodkowie mrocznych elfów to wygnane leśne elfy za zdradę/kłusownictwo itp., jednak mroczne elfy z wysokimi lub leśnymi elfami się pogodzili (choć nie całkowicie). Z kolei ludzi i elfy (leśne lubwysokie) powinny żyć w zgodzie z lidźmi. Można dać takie coś, że każdy wybrałby swój ''cel życiowy'' (ja wziąłem takiw opisie)
_________________ „-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! […] Gdzież jest ten piorun, który by was liznął swym językiem? Gdzież jest ten obłęd, który by wam zaszczepić należało? Patrzcie, ja was uczę nadczłowieka. On jest tym piorunem, on jest tym obłędem!”
"Poczytaj sobie o Dragons&Dungeons" - Po co mam to czytać? W grze opartej na tych zasadach jest wszystko, i jest to w praktyce, a nie będę wkuwał na pamięć jakiś tekstów, bo to nie jest potrzebne. Założę się nawet, że Ty nie czytałeś ale mniejsza z tym.
Wy gracie, to Wy tworzycie fabułę, zasady (W pewnym sensie) i klimat. Każdy powinien robić co chcę i podział na tury jest trochę nie praktyczny. Ale, żeby ogarnąć dobrą grę, trzeba być dobrym GM'em. Bo najważniejsze jest jak się zacznie. Wtedy się w o wczuje i jak będzie nie typowo to Bard zrobi coś takiego. "Zauważył Nieumarłych strażników jeśli uda mu się ich rozbawić piosenką "wlazł kotek na płotek" to może uniknąć walki." Teraz rzut kości, etc. Bo to trochę można porównać do tego jak się zaczęło. Nikt nie ma nic do powiedzenia, po prostu ma wykonać to zadanie i na tym cała zabawa w RPG polega.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum