Na forum.stronghold.net.pl wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli jeszcze nie masz dość tego typu komunikatów, więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies. zamknij
Wysłany: 31 Grudzień 10, 13:34 Konkurs na mapę do Stronghold #3
TEMAT: najładniejszy krajobraz w trybie swobodnej budowy.
REGULAMIN:
-mapa musi być zrobiona w sh1
-wszystkie triki są dozwolone
-mapy muszą być zrobione w trybie swobodnej budowy
- Oczywiście zabronione jest wstawianie nieswoich prac, w wypadku wykrycia oszustwa, uczestnik zostaje zdyskwalifikowany z konkursu
-mapa musi mieć rozmiar 300x300
Jurorzy:
-Lowcakur
-Odyn
-Willhelm III
-brennus
-Artut97
KRYTERIA OCENY
- krajobraz(w podpunktach!) Kategorie na plus:
a) różnorodność krajobrazu- chodzi tu o to, czy nie ma pustych miejsc w krajobrazie i zastosowanie różnych typów podłoża(1/10)
b) pomysłowość- zastosowanie trików, ruin, mostów, ogólnie niestandardowych elementów(1/10)
c)realizm krajobrazu(1/10)
Kategorie na minus:
d) chaotyczność-mapa wygląda strasznie chaotycznie(wszystko bez ładu i na oślep zrobione) (0/-4)*
e) monotonność krajobrazu - cały czas coś się powtarza, np jeden typ podłoża i drzew jest na całej mapie(0/-4)*
f) kwadratowość krajobrazu- np rzeka jest kwadratowa(tylko rzeka) wystawiamy ocenę -1/-4, jeśli więcej np kwadratowe wzorki z podłoży to -2/-4 itp. (0/-4)
-Komentarz do ogółu mapy, nie wlicza się do średniej.
* w tych kategoriach wolno dawać tylko punkty na minus, które są odliczane od średniej. Nie trzeba dawać na minus, jeśli w danej mapie nie ma kwadratowych elementów dajemy 0 punktów na minus(przykład).
Kilka słów na temat wyglądu mapy. Jeśli mapa będzie miała opcje budowy zamku i osady, a wcale nie musi i nie wpływa to na ocenę(NOWE), to ruiny muszą być innego koloru niż gracz(w tym wypadku należy zmienić tryb na inwazje przez alt+, i po umieszczeniu ruin zmienić z powrotem) Natomiast jeśli mapa nie ma opcji budowy, ruiny mogą być koloru gracza.
Postanowiłem troszeczkę zmienić system nagród. Jeśli będą 4 mapy wystawione(wątpię) to będą nagrody tylko za 1 i 2 miejsce(!), natomiast jeśli pięć lub więcej to system będzie normalny. Nagroda to oczywiście kolor i ranga za pierwsze miejsce, no i wpis do Hali Sławy
PRACE WSTAWIAMY 21.01.2011!
Obowiązują teraz zasady z tego tematu. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, ew. nie podoba mu się nowy system ocen, niech pisze w starym temacie, ten jest do map.
Ostatnio zmieniony przez Odyn 27 Styczeń 11, 18:24, w całości zmieniany 3 razy
Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26 Posty: 460 Skąd: Gdynia Medale: Brak
Wysłany: 31 Grudzień 10, 13:49
Mam dwie uwagi:
1. Proponuję odsepawrować fabułę od kategorii na minus, bo wygląda jakby takową miała być
Threeth napisał/a:
f) kwadratowość krajobrazu- np rzeka jest kwadratowa(tylko rzeka) wystawiamy ocenę -1/-4, jeśli więcej np kwadratowe wzorki z podłoży to -2/-4 itp. (0/-4)
-fabuła- skala /4 - pomysłowość fabuły
2. Z wysyłaniem mapy mogłoby być tak jak Ci pisałem. Czyli :
21.01.11 - Wszyscy wysyłają Ci link do map na PW, łącznie z fabułą [chodzi o to, żeby wysłali tak, jak miałby wyglądać ich post]
21/22/23.01.11 - Wystawiasz cały temat z mapami.
To taka moja propozycja, rób co chcesz
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 31 Grudzień 10, 14:00
Rozumiem, że na mapie nie musi być specjalnego miejsca dla rozwoju osady, gdyż jak napisałeś Threeth, mapa nie musi mieć opcji budowy tzn. że nie musimy budować budynków??
W północno-zachodnim narożniku mapy znajduje się dwuspadowy wodospad, skąd płynie rzeka dzieląca mapę pod skosem na pół. Nieco poniżej wodospadu jest duży kamieniołom. Całą północną część mapy zajmuje spora wyżyna, na której dominuje mieszany las sięgający drugiego kamieniołomu w północno-wschodnim rogu. W dolnym biegu rzeki wybudowano kamienny most łączący oba brzegi bystrej rzeki – jest to jedyne miejsce, gdzie można przez nią przejść. Po wschodniej stronie rzeki, zaraz za mostem, jest wysoka góra, na której leży jedyne złoże rudy żelaza.
Gra w: czasami zrobię mapę na konkurs (SH/ SHC),
Wiek: 26 Posty: 460 Skąd: Gdynia Medale: Brak
Wysłany: 21 Styczeń 11, 15:46
Christmas Fortress
- 'Święta tuż, tuż, a prezenty nie gotowe.' - w tej mapie wcielamy się w postać Św. Mikołaja (tego ''coca-colowego''), który zaspał na Boże Narodzenie i nie ma fabryki prezentów.
- 'Święty Mikołaju ! Elfy ustawiły już choinkę !' - podpowiedź – buduj między choinką, a opuszczoną kopalnią.
Przemusio - zmień rodzaj mapy na krajobraz (single), bo aktualnie jest jako mapa multiplayer . Zanim ją znalazłem, to troche potrwało (była robiona już dość dawno, bo wchodząc w mapy przez edytor była chyba na 10 miejscu - mam ustawione wg daty modyfikacji)... ;]
[ Dodano: 21 Styczeń 11, 15:58 ]
Swoją drogą to bardzo szybko ją skończyłeś . Ja wtedy jeszcze nawet nie zacząłęm... Dopiero pierwszy projekt powstał na drugi dzień po ukończeniu Twojej, a potem i tak ten projekt porzuciłem ;P.
Gra w: Stronghold 1
Wiek: 29 Posty: 217 Skąd: Przeworsk Medale: Brak
Wysłany: 21 Styczeń 11, 17:04
Wybrzeże
W mapie wyłączyłem możliwość tworzenia budynków, gdyż nie ma na niej zbyt dużo miejsca na dobrą rozbudowę, nie ma także żelaza i jest mało drzew. Fabuły nie chciało mi się tworzyć, ale jak nie trzeba to nie ma .
W lewym dolnym rogu na cyplu są niewielkie ruiny, a w centralnej części mapy mało widoczne ruiny mostku łączącego ląd z wyspą, na której są ruiny wieży.
Moja mapa nie może sie równać z waszymi jest do kitu
Sokoli Szlak (nie miałem lepszej nazwy )
Wiem, mapa jest niechlujna, ale to przez to że zrobiłem trochę 1 stycznia a potem leniuch, i dopiero 20 stycznia i dziś skończyłem.
Ludek jest w ruinach bo on przetrwał
I jescze jedno, to kółko jeleni w ruinach przez to że mi się w edytorze nie pokazują jelenie i nie mogę usunąć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum