StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Historia Grattandu - Talenty

Kokoju - 7 Lipiec 09, 18:18
Temat postu: Talenty
Walka: (z tym talentem zaczyna Wojownik)
Walka Podstawowa: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 5
Walka Zaawansowana: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 7 (ale w połączeniu z walką podstawową NIE daje 9 Obrażeń dodatkowych. Tak samo z innymi talentami)
Walka Ekspercka: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 9
Walka Mistrzowska: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 13
Walka Arcymistrzowska: Zwiększa Obrażenia Walki Wręcz o 16 oraz powoduje podwójny atak (z uwzględnieniem na obronę przeciwnika)

Łucznictwo: (z tym talentem zaczyna Łowca)
Łucznictwo Podstawowe: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 6
Łucznictwo Zaawansowane: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 9
Łucznictwo Eksperckie: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 12
Łucznictwo Mistrzowskie: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 16
Łucznictwo Arcymistrzowskie: Zwiększa Obrażenia Dystansowe o 20 oraz powoduje podwójny strzał

Magiczna Broń: (z tym talentem zaczyna Paladyn)
Podstawowa Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 3 obrażenia magiczne
Zaawansowana Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 5 obrażeń magicznych
Ekspercka Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 7 obrażeń magicznych
Mistrzowska Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 9 obrażeń magicznych
Arcymistrzowska Magiczna Broń: Broń zadaje dodatkowe 13 obrażeń magicznych

Potworobójca: (z tym talentem zaczyna Wiedźmin)
Podstawowy Potworobójca: Postać dostaje +2 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +1 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Zaawansowany Potworobójca: Postać dostaje +4 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +1 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Ekspercki Potworobójca:Postać dostaje +5 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +3 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Mistrzowski Potworobójca: Postać dostaje +6 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +4 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki
Arcymistrzowski Potworobójca: Postać dostaje +8 do ataku przeciwko dzikim potworom oraz +6 za każdego zabitego dzikiego potwora. Efekt utrzymuje się do końca walki

Zatrucie: (z tym talentem zaczyna Skrytobójca)
Podstawowe Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 1 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Zaawansowane Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 2 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Eksperckie Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 3 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Mistrzowskie Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 4 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)
Arcymistrzowskie Zatrucie: Atak postaci zatruwa wroga zadając mu co turę 6 obrażeń magicznych (efekt nie kumuluje się)

Magia Ładu: (z tym talentem zaczyna Czarodziej)
Magia Ładu Podstawowa: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 1 poziomu
Magia Ładu Zaawansowana: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 2 poziomu
Magia Ładu Ekspercka: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 3 poziomu
Magia Ładu Mistrzowska: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 4 poziomu
Magia Ładu Arcymistrzowska: Pozwala uczyć się zaklęć Magii Ładu 5 poziomu

Magia Natury: (z tym talentem zaczyna Druid)
Magia Natury Podstawowa: Pozwala uczyć się Magii Natury 1 poziomu
Magia Natury Zaawansowana: Pozwala uczyć się Magii Natury 2 poziomu
Magia Natury Ekspercka: Pozwala uczyć się Magii Natury 3 poziomu
Magia Natury Mistrzowska: Pozwala uczyć się Magii Natury 4 poziomu
Magia Natury Arcymistrzowska: Pozwala uczyć się Magii Natury 5 poziomu

Duchowieństwo: (z tym talentem zaczyna Kapłan)
Duchowieństwo Podstawowe: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 1 poziomu
Duchowieństwo Zaawansowane: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 2 poziomu
Duchowieństwo Eksperckie: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 3 poziomu
Duchowieństwo Mistrzowskie: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 4 poziomu
Duchowieństwi Arcymistrzowskie: Pozwala nauczyć się Magii Duchownej 5 poziomu

Czarnoksięstwo: (z tym talentem zaczyna Czarnoksiężnik)
Czarnoksięstwo Podstawowe: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 1
Czarnoksięstwo Zaawansowane: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 2
Czarnoksięstwo Eksperckie: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 3
Czarnoksięstwo Mistrzowskie: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 4
Czarnoskięstwo Arcymistrzowskie: Pozwala nauczyć się M. Destrukcji poziom 5

Nekromancja: (z tym talentem zaczyna Nekromanta)
Nekromancja Podstawowa: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 1
Nekromancja Zaawansowana: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 2
Nekromancja Ekspercka: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 3
Nekromancja Mistrzowska: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 4
Nekromancja Arcymistrzowska: Pozwala nauczyć się Magii Cienia poziom 5

Demonologia: (z tym talentem zaczyna Demonolog)
Demonologia Podstawowa: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 1
Demonologia Zaawansowana: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 2
Demonologia Eksperscka: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 3
Demonologia Mistrzowska: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 4
Demonologia Arcymistrzowska: Pozwala nauczyć się Demonologii poziom 5


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group