StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Edytor map - [mapa] Mapy By Threeth

Hunter - 8 Kwiecień 10, 06:57

Hatlaw.

Cóż rzec, jak dla mnie łatwa. Nie trzeba się natrudzić, bo twierdza jest tymi kamieniami otoczona, tylko trzeba umiejętnie postawić łuczników i sobie zagrodzić ten mostek. Muru nie przebili, 10% jednostek moich poległo... Krajobraz "skalisty", ale fajny. 7.5/10

Threeth - 4 Czerwiec 10, 17:36

http://www.speedyshare.co...2297/Kerhad.rar
http://www.megaupload.com/?d=9ROPA0GH


Zamek Kerhad
Trzeba odeprzeć ataki Wieprza. Nie ma jakiejś konkretnej fabuły.

Oceniajcie też moje poprzednie mapy.

Inwazja Wieprza.

http://www.speedyshare.co...zja_Wieprza.rar
http://www.megaupload.com/?d=ITRGEDR9

Hatlaw


http://www.megaupload.com/?d=J66GYORK

przemusio - 4 Czerwiec 10, 17:57

Kerhad :
Krajobraz jest bardzo dobry. Każdy szczególik dopracowany. Ta mapa nie była tworzona od ,,tak''.
Spędziłeś nad nią na pewno dużo czasu. Strzelałeś z trebuszy, bo sprawdzałem. Bród na rzeczce jest w idealnie dobranym miejscu dla wołu. (Zauważyłem, że bardzo lubisz tworzenie kamiennych mostów :P ). Skład zapasów i spichlerz w centrum (+). Użyłeś HEX`z (+).
Mapa jest bardzo dobra :D

Threeth - 4 Czerwiec 10, 18:07

Dzięki za ocenę, jeszcze gameplay oceń(z tymi mostami to zgadłeś a poza tym ładnie się prezentują). Jeśli będziecie mieli problemy z przejściem to dodam porady, ale wydaje mi się, że mapa nie jest bardzo trudna.
przemusio - 4 Czerwiec 10, 18:18

Threeth , mógłbyś napisać :
1. Jak trebusz wrzucić na mur i
2. Czy w SH 1 da się zmieniać kolor pojedynczych jednostek ???

Ocena za grywalność tommorow ;)

Threeth - 4 Czerwiec 10, 18:27

1. Trzeba zrobić wzniesienie na równi z murem(1 kratka).
2. Nie da się.

Nie ma za co :)

olowek - 4 Czerwiec 10, 18:58

Kerhad

Ho ho, niezła rozp...ducha :) Wróg atakuje ze wszystkich stron pełną parą, dobrze, że można robić smolne rowy. Na początku spokojnie, gra rozkręca się pod koniec, wtedy zaczyna się prawdziwa obrona twierdzy. Jedyny mały błąd to chyba to, że wojska wroga wychodzą z prawej, po czym przechodzą na lewą stronę i wtedy atakują. Podczas przechodzenia z jednej strony na drugą strzelcy wybijają większość wojsk. Jest to chyba problem AI, nie mapmakera :)

Do krajobrazu nie mam zastrzeżeń, jak najbardziej mi się podoba :)

Mógłbyś też napisać jakąś małą fabułę, ale i tak jest super

9.5/10

Hunter - 5 Czerwiec 10, 13:02

Kerhad.

Mapa ciekawa, ładnie zrobiona, dobrze poustawiane drzewa i rośliny, ogółem wszystko bardzo realistyczne. Co do poziomu trudności to trochę trudna, nie dałem rady przejść za pierwszym razem :( A czemu w koszarach mamy możliwość tworzenia miecznków jeśli nie mamy jak budować zbrój i mieczy?

9/10

Threeth - 25 Czerwiec 10, 20:27

Chyba nie dokończyłeś zdania. Co do poziomu trudności, to wystarczy odpowiednio poustawiać rowy smolne i w odpowiednim momencie je podpalić.

Wydaje mi się, że jakieś warsztaty w zamku ustawiłem, ale jak widać nie.

[ Dodano: 25 Czerwiec 10, 22:26 ]
Odświeżam, bo chcę żeby ktoś ocenił.

Siwy - 19 Sierpień 10, 08:56

Hatlaw
Zamek wyszedł świetny! Naprawdę super, prawdziwa średniowieczna warownia, która góruje nad oblegającymi... Super. Krajobraz jest nawet dobry, ale mogłoby być troszeczkę więcej małych wzniesień, aby go urozmaicić. W zamku jest 5 kwadratowych baszt. Proponowałbym dać ze dwie mniejsze gdzieś, albo okrągłą najlepiej też, bo 5 takich samych wież to trochę lipa :P . A co mnie zdziwiło to kolor Węża, czemu on jest zielony, tak jak my ? Nie rozumiem ;]. Ogólnie bardzo fajna i grywalna mapa.

Threeth - 19 Sierpień 10, 10:21

Wąż jest zielony, bo w mini fabule on dowodzi oddziałem, który nam się zbuntował.
Siwy - 27 Sierpień 10, 21:57

Zamek Kerhad


No nie powiem, żeby była to najłatwiejsza misja w jaką grałem... ;] Mieli lekką przewagę liczebną no i jakimś cudem mnie ubili xD. Gdyby nie było ostatniego ataku to udałoby mi sie utrzymać siedzibę z kilkoma żywymi pikinierami.

Zalety:
- grywalność, fajnie sie grało
- ładny zameczek i myslę, że taki mógłby istnieć w średniowieczu

Wady:
- mogłoby być nieco łatwiej
- wydaje się, że krajobraz jest ładny i przyjemny dla oka, lecz nieco monotonny.... same drzewa, skały i takie kamyczki jakby, mógłbyś dać jakieś wzniesienia itp.
- dałbym nieco mniej trebuszy na murach
- brak jeleni na mapie, chociaż mozna myśliwych i jedna chatka nawet stoi (pierdoła, ale tylko tyle zdążyłem zapamiętać, bo potem była napierdalanka)

Ogółem:
Całkiem dobra mapa do gry, lecz nie powiem, aby mozna było zachwycić się krajobrazem - myślę, że stać Cię na lepszy. Poziom trudności mógłby być nieco niższy. Dobrze, że nie można budować wszystkiego, lecz kusze, zbroje skórzane czy łuki można udostępnić moim zdaniem. Fajnie pomyslałeś, aby nie można było budować murów, bo w sumie kto w trakcie oblęzenia odbudowałby mur w rzeczywistości ? ;) Ogólnie dobrze, ale mogłoby być lepiej z krajobrazem.

PS. Dodaj może do mapki tą fabułę z tym Węzem, co ? ;P

Threeth - 19 Grudzień 10, 00:09

Odświeżam, bo ostatnio dołączyli nowi użytkownicy, a temat zakopał się w tym dziale. Pobierać z Megauploada(linki nie wygasły). Jak ktoś oceni to może nabiorę ochoty na wrzucenie mojej niedokończonej mapy :D .
Hunter - 17 Sierpień 13, 20:56

Przepraszam z góry moderatorów, że odkopuję stary temat.

Przeglądam sobie dzisiaj wstecz dział 'Edytor map', aż natrafiłem na temat Threetha. Robił on kiedyś całkiem dobre mapki, a ostatnio był aktywny na forum. Mam tu małe zapytanie, czy będzie kontynuował swoje prace w bliższym czasie? Za parę miesięcy wychodzi Crusader 2, tak więc myślę, że forum trochę odżyje, a wtedy przydałoby się paru dobrych ludzi którzy zadbali o polską scenę nowego strongholda ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group