StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Edytor map - Poradnik trików edytorskich

Adax - 13 Styczeń 11, 19:31

WYSOKA SIEDIZBA
1.Stawiamy siedzibe rozmiar 3 (SHC-2)
2.Dookoła robimy jakąś wysokość.
3.Stawiamy największe skały (muszą wystawać)
4.Robimy wysokość domyślną, kasujemy skały.

przemusio - 24 Styczeń 11, 15:23

Chodniczek 'magiczny' {SH C}

1. Zbuduj mur na najwyższej (drugiej) wysokości.
2. Zbuduj na nim kamień.
3. Zburz mur.
4. Usuń skałę.
5. Na powstałym podwyższeniu ułóż kamień.
6. Zbuduj nań mur.
Viola ! Masz chodniczek o wysokości zero. (dobre do eyecandy)

~ Po zburzeniu mur wróci do wysokości poprzedniej.


Skryty w cieniu - 25 Styczeń 11, 19:34

Cech inżynierów, bez tej ziemi przed nim (do sh1) :
1.Robimy drewniane bramy tak jak na screenie.

2.Kasujemy wieże i [s]usówamy[/s] usuwamy mur tak jak na screenie.

3.Stawiamy cech inżynierów tak, by nie uciąć domku, kasujemy bramy i mamy fajny cech inżynierów.


Ale pewnie ten trik wszyscy znają.

Uwaga!Jak postawi się kamienny mur na miejscu ziemi, na murze pokazuje się ta ziemia.Jak postawi się na miejscu ziemi jakiś budynek nic się wtedy nie stanie.

przemusio - 25 Styczeń 11, 19:44

Skryty w cieniu, taki trik możesz zrobić z czymkolwiek, z katedrą też, i z fortecą, i z chatą drwala... ale OK ;)
Skryty w cieniu - 25 Styczeń 11, 19:48

Wiem, ale jak zrobisz tak z katedrą to nie można na miejscu przodu czy czegoś nic budować.Ten trik jest przydatny, bo zaoszczędzić można miejsce.
Aragorn - 13 Marzec 11, 20:22

A jest może jakiś tirk umożliwiający zrobienie tego ogniska dla kmieci bez siedziby bądz siedzibę bez ogniska?
Skryty w cieniu - 14 Marzec 11, 10:24

nie ma chyba, że ktoś jednak zna.Ja próbowałem nie wychodziło :-(
przemusio - 14 Marzec 11, 12:39

Aragorn, w SH tak. Trik z bramami drewnianymi http://www.stronghold-kni...article323.html
Aragorn - 19 Marzec 11, 20:16

Fajny trik, ale nie mogę w żaden sposób użyć go do ogniska :-/
Oprócz tego, nie wie ktoś, jak się robi takie mosty zwodzone?

Threeth - 25 Maj 11, 19:32

To jest jeden z najprostszych trików... Budujesz bramę, budujesz most zwodzony, bramę usuwasz gumką i zostaje sam most.

Może trochę późno odpowiadam ale może komuś się przyda.

MaxMacior - 12 Czerwiec 11, 12:23
Temat postu: Machiny na murach
Ten trik służy do robienia machin oblężniczych na murach.
Krok 1:
Robimy najwyższe wzniesienie

Krok 2:
Dajemy na to złoże rud żelaza

Krok 3:
Wokół tego dajemy mur

Krok 4:
Dajemy machinę oblężniczą, ja dałem balistę ogniową

Krok 5:
Urozmaicamy wszystko i cieszymy się z efektu

Aragorn - 13 Czerwiec 11, 07:29

Polecam nieco obniżyć wzniesienie z machiną, bo wystaje. A co do rud żelaza, to są niepotrzebne. Ja zawsze robiłem odrobinę więcej wzniesienia, a nadmiar potem usuwałem.
A za mosty dzięki.

Nidor - 16 Sierpień 11, 14:11

Jak zrobić takie idealne schody jak na tym screenie?

Lord Smerf - 16 Sierpień 11, 14:35

Używa się tu dwóch tricków - jeden na podwyższenie muru(płaskowyż, mur i obniżenie do zera) oraz na obniżenie murów, który jest gdzieś opisany na forum, a w tym wypadku mapmaker powtarzał go na każdej kratce schodów, za każdym razem poziom niżej.
Nidor - 16 Sierpień 11, 21:08

POSIŁKI (SH 1)
Ten trick można zrobić tylko na tej mapie.

W scenariuszu usuwamy wszystko oprócz zrzeczenia się zamku.Dajemy inwazję i ustawiamy zrzeczenie się zamku na miesiąc później i kasujemy warunki.
Efekt:
Po miesiącu od ataku wojska wroga zamieniają się w nasze(razem z kolorem).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group