StrongholdNet - forum graczy Stronghold
Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.

Edytor map - [kampania] Podboje Aleksandra

MaxMacior - 22 Listopad 09, 07:10

Ja byłem testerem Lord Smerf, bo Kokoju dał mi mapki więc się nie bój że nie testowałem. Mapa do przejścia, dopracowany krajobraz, wojska też.
Ocena: 10000/10000 :) .

PS: Info o mapie 5 dałem Kokoju

Lord Smerf - 22 Listopad 09, 08:49

Kokoju, pisałem to dość późno. :P

Już zmieniam i usuwam wyrazy mojej nie pewności w infie o mapie. ;-)

Kokoju - 22 Listopad 09, 12:50
Temat postu: 22.11.09 Czterej Władcy
005-Czterej Władcy



Zwycięstwo: Wilk, Diuk Volpe nie żyje
Zwycięstwo: Wilk, Lord Kieł nie żyje
Zwycięstwo: Wilk, Lord Lupus nie żyje
Porażka: Lord nie żyje


"Po dosłownym zrównaniu Teb z ziemią niewiele państw greckich odważyło się zbuntować Aleksandrowi. Ten dowódca miał już niemal całą Grecję u swych stóp, a każdy pokonany pojedyńczy buntownik podsycał jego apetyt na władzę. Pozostało już tylko czterech buntowników, jednak ci wiele już pożyją, i szybko zginą od szabli Aleksandra. Nim jednak się to stanie, wielki władca Macedonii będzie musiał wiele przejść, by pokonać aż czterech wrogów. "

Strategia: Tutaj liczy się głównie czas. Szybka reakcja, pozyskanie oddziału strzeleckiego, i obrona zamku. Dopiero potem atak na wrogów.
*Chociaż Wieprz, Tłusty Baron nie może zginąć, zrujnowanie jego zamku a następnie zostawienie oddziału, by wybijał jego chłopów, może go zatrzymać.
*Mądrze wybieraj wrogów, których zaatakujesz. Niszcząc Wieprza zabiezpieczymy tyły i będziemy mogli na terenach jego budować chatki drwali oraz farmy. Wilk na wschodzie da dostęp do surowców mineralnych, natomiast dwójka Wilków na północy nie jest dobra jako pierwsze cele.
*Dwójką inżynierów obsłuż jedną balistę. Jest bardzo cenna, gdyż w tej misji będziesz mógł mieć tylko ją.
*Podczas walk wielokrotnie przebudowuj zamek tak, aby spełniał lepsze funkcje obronne i pomógł ci odeprzeć ataki wrogów.
*Staraj się też budować mur nie za blisko północnych Wilków. Ich mangonele mogą wyrządzić spore straty.
*Często nadmiar złota wykorzystaj do kupna łuków. W tej misji będziesz potrzebował setki łuczników.

Prace przy mapie:
MapMaker - Kokoju
Testerzy - Lord Smerf, MaxMacior
Poprawki - Brak

Lord Smerf - 22 Listopad 09, 12:57

Kokoju, czy na pewno każdy z nich to Wilk? :D
MaxMacior - 22 Listopad 09, 13:17

Zapomniał dodać wieprza. Ja tego nie przeszłem bo zbyt trudne.
Kokoju - 22 Listopad 09, 13:50

W "Zwycięstwach" nie ma celu zabicia Wieprza, bo Wieprza nie da się zabić, a gra się kończy po zabiciu Wilków. Wieprz to takie "utrudnienie".
Lord Smerf - 22 Listopad 09, 13:53

A, no chyba, że tak. ;)
SERstrong - 4 Grudzień 09, 21:27

kiedy zobaczymy następną misje ??
MaxMacior - 6 Grudzień 09, 17:48

SERstrong napisał/a:
iedy zobaczymy następną misje ??


Na pewno kiedyś będą. Cierpliwości bo mamy takie drobne kłopoty (Bardzo drobne ale ważne) .Więc prawdopodobnie do jutra powinny być wstawione.

thompson - 6 Grudzień 09, 19:21

MaxMacior napisał/a:
Kiedy będą Polskie Szwedy.


Każdy ma prawo się zapytać kiedy będą nowe mapy, z resztą od wieków żadnej nowej nie było. Nie odpowiadaj tak ludziom jak chcesz popisywać sie ciętą ripostą rób to na innym forum.

MaxMacior - 7 Grudzień 09, 16:11
Temat postu: Misja 006 - Wyniszczenie Traków
Misja 006 - Wyniszczenie Traków

<-LINK

"Przyszła już pora na ostateczne rozwiązanie sprawy Traków. Aleksander wybrawszy teren nieopodal Trackich szlaków sprowokował ich do ataku, dając sobie tym samym szansę na zdziesiątkowanie ich oddziałów. Jednak żołnierz nie rzecz - jeść musi, toteż żołd jak zwykle nieco kosztuje. Mając w posiadaniu trochę żyznych terenów, powinno się je jakoś wykorzystać. Tutejsze ziemie wspaniale nadają się na uprawę chmielu, więc od razu od osadzenia się, należałoby zacząć go uprawiać i za zgromadzone złoto ostatni już raz pokazać pazury Trakom."

Zwycięstwo: Wszyscy wrogowie i inwazje wykorzystane.
Porażka: Śmierć lorda

Strategia: Broń murów, umieszczając swoje wojska do walki wręcz na zewnątrz blisko murów.

*Uważaj, gdyż brak atakujących wojsk mimo zapowiedzi nie oznacza, że takowe nie nadeszły. Asasyni są niewidoczni dopóki nie podejdą blisko, i są zagrożeniem dla twoich łuczników.
*Broń się i buduj kadzie z wodą, by obronić się przed pożarami.
*Parę ulepszeń zamku może wiele wnieść i obronić twoje farmy przed wrogiem.
*Zbieraj zapasy żywności. Często pożary i wrogie wojska mogą zniszczyć twoje farmy.


Maker - Kokoju
Testerzy - ponceriusz, MaxMacior, wojownik123
Poprawki - Brak
_________________________________________________________________________
Ps: Jeśli coś pominąłem lub kogoś to proszę to zgłosić. Nie mam wielu informacji o testerach i reszcie. Tak więc proszę mówić.

Kubala - 14 Grudzień 09, 19:17

Co do misji trzeciej... (sorki, że tak późno, ale dopiero zobaczyłem tę kampanię). To trochę nie fair, że inwazję w pewnym momencie się kończą i mamy jakby swobodną budowę. Chodzi mi o to, że np. Porażka: Upłynął czas. Mamy czas do ostatniej inwazji, a jak nie uzbieramy złota, to przegrywamy. Poza tym wszystko super.
MaxMacior - 14 Grudzień 09, 19:22

Kubala napisał/a:
Co do misji trzeciej... (sorki, że tak późno, ale dopiero zobaczyłem tę kampanię). To trochę nie fair, że inwazję w pewnym momencie się kończą i mamy jakby swobodną budowę. Chodzi mi o to, że np. Porażka: Upłynął czas. Mamy czas do ostatniej inwazji, a jak nie uzbieramy złota, to przegrywamy. Poza tym wszystko super.


Chodzi o to że w pewnym momencie twoi wrogowie już nie mają więcej wojsk i nie mają cię już czym atakować. Bo jak by cały czas atakowali to by było nielogicznie bo tak szybko to nie można zdobyć wojska. Chcieliśmy zachować tu trochę realizmu. Ale jeśli MapMaker miał coś innego na myśli niech powie o co chodzi.

Kubala - 20 Grudzień 09, 18:20

Dobra...
Wiem o co chodzi, nie pomyślałem.
Czekam na następną misję.

de_skating - 23 Grudzień 09, 20:34

Mógłby ktoś odświeżyć linki? Ponieważ niestety "wygasły", a Chciałbym spróbować swych sił :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group