|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Drużyna StrongholdNet - Misja nr 2
Siwy - 24 Grudzień 13, 13:46
Ok, zatem usunąłem możliwość kopania fosy i w ogóle szkolenia inżynierów. Zagrałem jeszcze raz na trudnym i wydaje się, że misja jest łatwa... Sam już nie wiem, czy może ją nieco utrudnić. Poczekam jeszcze na ocenę Huntera. Może zmniejszę nieco czas między przedostatnim a ostatnim atakiem, albo ostatni tam ogromny... Muszę pomyśleć.
W każdym razie, wersja Gamma:
Siwy - 4 Luty 14, 17:05
Aha, widzę, że nawet nikt nie ocenił tej wersji Gamma xdd. No nic, zostawiłem tylko dwa miejsca do produkcji smoły, zmniejszyłem jej ilość początkową, dodałem pikinierów, a także ogólnie zwiększyłem ataki, bo wydawały mi się za łatwe, a mimo to przeszedłem raczej na lajcie (przy pierwszych dwóch atakach musiałem się skupić trochę, apotem to już samo poszło praktycznie ganiałem tylko rycerzami xd). Nie wiem jednak, czy po prostu nie jest to kwestia tego, że grałem już po raz... któryś, dlatego proszę o ocenę poziomu trudności:
Kupiec Hrupkuw - 4 Luty 14, 18:33
Nie miałem jakiś większych problemów z przejściem misji, jednak mam kilka zastrzeżeń.
- Pierwszy atak mógłby być minimalnie mniejszy (może o jakieś 15%) i ze 2 miesiące później.
- Przerwa pomiędzy przedostatnim atakiem, a ostatnim jest zbyt mała i myślę, że o dobry rok. Nie zdążyłem się dobrze odbudować po przedostatnim ataku, a już nastąpił następny, na szczęście miałem wystarczająco wojska, aby go odeprzeć.
- Wiem, że nie jesteś fanem losowych wydarzeń, ale to właśnie one czynią misje ciekawszymi, a tutaj atak wilków czy bandytów jak najbardziej się nadaje. W końcu jesteśmy na odludziu, z małym oddziałem żołnierzy, w ruinach starego zamku. Byłoby to odpowiednie utrudnienie w stosunku do wcześniejszych ułatwień.
- Proponuje dodać też już jakieś wiadomości, bo bez nich jakoś tak dziwnie, "smutno" xD
- Usuń te kamienie na wzgórzu od strony, gdzie atakuje wróg. Przeszkadzają w zbudowaniu tam bramy i bardzo to denerwuje. Zdaję sobie sprawę, że być może to celowy zabieg, aby utrudnić trochę grę, ale myślę, że jest on całkowicie zbędny.
Ogólnie poziom trudności jest już dobry, ale proponuje zrobić powyższe poprawki, aby podnieść grywalność.
Kroniki - 9 Luty 14, 17:03
Pierwszy raz zagrałem na normalnym i pierwszy atak mnie pokonał , no ale nic nie zrobiłem przed nim tylko szukałem kamienia. xD Potem zagrałem na łatwym i drugi raz na normalnym i poszło okej. Pierwszy atak był wymagający trochę a potem już szło. Ja bym dodał jakieś miejsce na kamień żeby móc odbudować fortecę, zamiast stawiać wszędzie palisady drewniane i misja mogłaby być trochę dłuższa np. dodać większa przerwę po ostatnim ataku teraz i przeprowadzić jeszcze większy finalny.
Kupiec Hrupkuw - 9 Luty 14, 17:33
Wspólnie ustaliliśmy, że kampania ma zachować jak największy realizm, więc nie ma możliwości budowania kamiennych murów, a jedynie palisady (oprócz misji 9, gdzie musimy odbudować zdobyty zamek) .
Kroniki - 9 Luty 14, 17:59
Rozumiem, mapa jest przyjemna sama w sobie i gra się na początku ze skupieniem, a potem luźno aż do ostatnich ataków. Dobra robota. Ahh irytowało mnie przejście w prawym górnym rogu nad kamieniami. Nie zauważyłem go od razu i moje farmy spotkały pałkarzy.
Siwy - 9 Luty 14, 20:56
W takim razie może wartoby trzeci i czwarty atak nieco zwiększyć? Jak uważacie?
Kroniki - 10 Luty 14, 04:24
Zrób jak myślisz, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Siwy - 13 Marzec 14, 20:17
Dobrze więc. Od czasu wrzucenia wersji Delta zagrałem w tę misję chyba z 10 razy, albo lepiej, zmieniając ilość wojska (głównie w trzecim i czwartym ataku). Ostatecznie dwa pierwsze ataki zostawiłem bez zmian, a trzeci i czwarty trochę zwiększyłem.
W taką wersję (Epsilon) grałem jakoś 4-5 razy. Stwierdziłem, że tyle razy gram już w tę misję, a dodatkowo jestem jej twórcą, więc powinienem potrafić przejść ją na bardzo trudnym. Dwa, albo trzy razy się nie udało ;]. Zagrałem więc na trudnym i przeszedłem raczej na lajcie. Dziś ponownie zagrałem na bardzo trudnym i tym razem udało mi się ją przejść, w skupieniu, jednak bez większych problemów. Mimo wszystko musiałem raczej wszystko dograć w czas i nie robić durnych błędów, ale po tylu rozegranych partiach wszystko budowałem niemal machinalnie...
Zatem proszę Was o jeszcze jedne, ostatnie przetestowanie tej mapy i chciałbym ją już odhaczyć jako zakończoną .
Kupiec Hrupkuw - 23 Marzec 14, 11:25
Postaram się dzisiaj przetestować, choć jestem prawie pewien, że będzie już dobrze, bo poprzednia wersja też już była w miarę ok. Myślę, że dwie mapy (misja 1, misja 4) Nidora są już na dobrym poziomie trudności, ale mógłbyś je ocenić dla pewności. Ja dodałem już daty i odprawę do misji 7, a także poprawiłem misje 9 i jeśli będzie już dobra, to każdemu zostanie po jednej mapie do poprawienia. Tobie misja 8, Nidorowi misja 6, a mi misja 10. Już na prawdę jesteśmy blisko skończenia tej kampanii .
EDIT:
Zagrałem. Misja ogólnie dosyć łatwa, ale na początku wymaga pewnego wysiłku. Myślę, że poziom trudności jest odpowiedni, jednak nadal jestem zdania, że ten kamień w zamku, w miejscu, gdzie (chyba) była kiedyś brama, jest niepotrzebny i tylko denerwuje gracza. Wiem, że nie podobają Ci się wiadomości Wieprza, ale wybierz kilka bardziej ogarniętych i dodaj do misji, bo na prawdę bez tego, jakoś tak smutno Wiadomości od postaci to moim zdaniem bardzo ważny aspekt w Twierdzy, dlatego nie wiem, dlaczego mielibyśmy z nich zrezygnować. W sumie Wieprz bardzo pasuje do Bedynów, którzy mają nawiązywać do Kozaków... wystarczy przeczytać List do sułtana (nawet jeśli to zakłamanie), aby zrozumieć jaka mentalność panowała wśród nich. Szczur jest zbyt słaby i żałosny, a przede wszystkich tchórzliwy. Czy ktoś taki zapanowałby nad bandą hultajów? Wąż tym bardziej nie pasuje. Jego ubiór i sposób wypowiadania się są zbyt charakterystyczne. Wieprz za to jest idealnym kandydatem, rządzi silna ręką, jest brutalny, ale także dosyć potężny.
Nidor - 30 Marzec 14, 17:56
Zgadzam się z Kupcem odnośnie tych kamieni w zamku. Tylko przeszkadzają i denerwują gracza, bo nie może normalnie zbudować prostych murów. Myślę, że po zrobieniu tylko dwóch miejsc na smolne rowy poziom jest dobry.
Co do wiadomości: też jestem zdania, że przydałyby się, aby trochę urozmaicić rozgrywkę. Myślę, że wieprz jest tu jedynym rozwiązaniem. Z tych wszystkich postaci pasuje tutaj najbardziej.
Siwy - 30 Marzec 14, 19:01
Chodzi Wam o te kamienie na południowym wschodzie?
Hm, tylko, że w tej misji walczymy z posiłkami, które miały dołączyć do głównej armii dowodzonej przez Wieprza w misji trzeciej, a ponadto nie wie on, że staczają tu bitwę, więc wiadomości odeń byłyby trochę nie na miejscu .
Kupiec Hrupkuw - 30 Marzec 14, 19:24
Tak, właśnie o te. Skoro tak mówi fabuła to akurat w tej misji wiadomości może nie być, ale w reszcie lepiej jeśli się pojawią.
Siwy - 30 Marzec 14, 19:36
W czym one Wam przeszkadzają xd. Ja wręcz obronę palisady o nie opieram, bo kamieni wróg nie zniszczy .
|
|