|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
 |
Edytor map - [kampania] "Okazja"
Maciek - 18 Styczeń 13, 17:51
Zgadłeś! Misja druga wstawiona. Niedługo zamieszczę download.
Micholon - 18 Styczeń 13, 18:07
Więc dam ci radę.Dawaj zwycięstwo i porażkę na początek gry, a potem ustaw warunki i gotowe.Przeszedłem misję pierwszą, nie była trudna(choć straciłem wszystkich łuczników procarzy i niewolników).Mógłbyś trochę ulepszyć krajobraz.Ocena: 7/10
Maciek - 18 Styczeń 13, 18:17
Co Ci nie pasi w krajobrazie? Jeśli uważasz że misja jest za łatwa, zagraj w następną. Umieściłem już download. Ja natomiast idę kreować misję nr.3, gdzie pierwszy raz spotkamy bandytów. Nie zdradzę jaki mają kolor
Micholon - 18 Styczeń 13, 20:24
Ogólnie krawędzie mapy są dobrze zrobione.Ale na środku jest dużo pustego miejsca.
Wiem że to pustynia, ale mógłbyś coś tam dodać.
Maciek - 18 Styczeń 13, 20:30
Oceń fabułę, bo jeszcze tego nie zrobiłeś. Jak Ci się podobają listy młodszego brata na skraju załamania nerwowego? Starałem się w każdym z owych listów podkreślić strach młodego Lumumby ( "Obawiam się najgorszego", lub "Życz mi szczęścia", albo nawet "W pobliżu pojawiły się oddziały niewiernych (...)" ).
Micholon - 18 Styczeń 13, 21:13
Jak już mówiłem wcześniej fabuła mi się bardzo podoba.W oryginalnej kampani Twierdzy pomiędzy misjami były rozmowy dowódców i wrogów.U ciebie zamiast tego są listy, i za to plus.
Myślę nad tym czy także moja kampanię nie dawać w takich "odcinkach"
, bo wcześniej chciałem dać wszystkie odcinki.Druga misja był trochę trudna.Za pierwszym razem przegrałem.spróbowałem jeszcze raz.Przed ostatnia inwazją zniszczyłem cały boczny i tylny mur, a przed bramą zrobiłem maksimum muru.Ledwo się udało.Po za tym inwazje są zbyt szybko tak że nie chciało mi się odbudowywać kopalni żelaza i kamieniłomu.Wyprodukowałem ledwo 1 sztukę żelaza.Ale plus za poziom trudności misji.Tak więc czekam na kolejne misje.
PS: Ja bym się nie obraził gdybyś ty też ocenił moją kampanię, bo nawet nie wiem czy ją przeszedłeś.
Maciek - 20 Styczeń 13, 12:38
@Micholon: Dziękuję za ocenę . Jeśli będę miał wolny czas z wielką chęcią ocenię twoją kampanię pod względem fabuły i grywalności.
Misja nr. 3 wystawiona! Wzorowałem się na Siwym, Firefly i poradniku tworzenia map by Ko
Siwy - 20 Styczeń 13, 14:04
No i gdzie download? Myślałem, że zobaczę co Ci tam wyszło, bo mam chwilę czasu, a tu ni ma .
Maciek - 20 Styczeń 13, 14:26
Ni było, bo testowałem misyję i poprawiałem scenariusz. Teraz już jest Na przyszłość: robię tak z wszystkimi wstawkami ( tzn. najpierw odprawa, minimapa i cel, a potem, po kilku dziesięciu minutach wstawiam download ).
Micholon - 20 Styczeń 13, 15:56
Misja fajna, poziom trudności odpowiedni.
Krajobraz dobry, tylko szkoda że mało miejsc na farmy jest.
A do tego po co kazałes nam zbierać 70 chmielu?.Ja po ostatnim
ataku miałem ledwo 9 chmielu.Nie miałem czasu więc nie skończyłem zbierać chmielu.
PS; Czy kilka kolorów wrogów, podczas jednego ataku, to efekt tej magicznej 9`tki ?
Maciek - 20 Styczeń 13, 15:59
Chmiel na drogę! W następnych misjach będziemy ważyć piwo oczywiście.
Tak, te unikalne szare i niebieski kolorki to efekt magicznej 9'tki.
PS: Już niedługo misja nr. 4. Zaatakujemy w niej obóz/bazę bandytów, aczkolwiek będę musiał eksperymentować z poziomem trudności, bo w oblężeniach słaby jestem...
Zohan - 21 Styczeń 13, 08:26
001 Suwajf Martwy
Krajobraz: 6/10
Ogólnie rzecz biorąc krajobraz jest w porządku ale jest dużo niedopracowań. Za szybko robisz mapki ja też czasami tak mam, że chce jak najwięcej ale tu się jakość liczy dobra mapka to gdzieś miesiąc roboty.
Grywalność:5/10
Za prosto poza tym skoro wydobywają tam kamień to dlaczego nie posiadają tego zamku na wyżynie ? Nie wiem co za baran(król) budował kamieniołomy a w pobliżu nie ma zamku .....
fabuła: 8/10
Naprawdę fabułą świetna akurat ja takiej aż dobrej twórczości nie mam.
różnorodność krajobrazu: 6/10
poziom trudności: 3/10
Łatwo, ale to praktycznie 1 misja więc jest ok.
zamek: 4/10
Nie ma czym się pochwalić zamek lipny ;(
Całkiem nieźle się grało ale dużo do poprawy.
Polecam ci abyś komuś dawał mapki do przetestowania przed wstawieniem tu ja mam swojego testera więc on mi mówi co i jak
002 Ruiny Al Khasis
Tak samo jak wyżej, ale grywalność podniosła się o 1 oraz poziom trudności o 1.
003 Bandyci
Krajobraz: 6
Grywalność: 6
Różnorodność: 7
004 Obóz bandytów
Krajobraz: 7
Grywalność: 9
Różnorodność: 6
zamek:8,5 - Postarałeś się już o wiele lepiej wygląda zamek
Czekam na kolejne mapki ale proszę nie śpiesz się bo śpiech sukcesów nie przynosi.
I załatw sobie testera dobrego
Micholon - 21 Styczeń 13, 11:23
Nie zgodzę się z Zohanem w kwestii trudności misji drugiej.
Według mnie ta misja był o wiele trudniejsza od poprzednich.
Czwartą misję jeszcze przechodzę.
Nie pasuje mi to że "Obóz bandytów", to tak naprawdę zamek bandytów.
Skoro to bandyci to powinni się gdzieś w lesie ukrywać.
Lumumba w liście od brata pisze że gdyby chciał okrążyć zamek straciłby kilka dni drogi.
A czy oblężenie zamku trwa krócej niż kilka dni? Wątpię.
Maciek - 21 Styczeń 13, 11:31
Jeśli zaatakowałby z zaskoczenia zdobyłby zamek szybko. Natomiast przeprawa przez rzekę i gęste wydmy na Zachodzie zajęłaby o wiele więcej czasu niż atak na zamek. Zresztą bandyci przez długi czas dają się we znaki w sułtanacie Malika ( przecież ziemie bandytów leżą w sułtanacie a nie na ziemiach Wigów ), więc możliwe że Lumumba postanowił zająć się tą sprawą? Nie wiem. Ja tylko piszę listy, domniemania pozostawiam graczom
Niestety, las na pustyni za dobrze nie wygląda. Mógłbym ich osadzić w jakimś dużym gaju oliwnym ( patrz na południe od zamku ), ale postanowiłem że na płaskowyżu będą mieli lepszą pozycję obronną.
Dzięki Zohan za oceny
Zohan - 21 Styczeń 13, 12:19
Micholon napisał/a: | Nie zgodzę się z Zohanem w kwestii trudności misji drugiej.
Według mnie ta misja był o wiele trudniejsza od poprzednich. |
dlatego nigdy jurorem nie byles a jak dla ciebie misja trudna to pocwicz
|
|