|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Stronghold Kingdoms - Nowe informacje
Odyn - 5 Sierpień 09, 21:05 Temat postu: Nowe informacje Na Wiki Stronghold Kingdoms znalazłem trochę nowych informacji Na razie ta strona jest pełna pustych artykułów, tylko z nagłówkami, ale za niedługo można spodziewać się jakiś aktualizacji. Dlatego warto będzie co jakiś czas przeglądać jej zawartość.
W grze znajdziemy kilka nowych budynków (właściwie to nie takich nowych, bo w S2 była większość z nich ):
Ferma drobiu i prosiaków, ogrody warzywne i winiarnia
Reszta bez zmian, dokładnie taka jak w pierwszej grze z serii.
W tym temacie będę umieszczał wszelkie nowinki, które uda mi się odnaleźć. Oczywiście zachęcam do komentowania.
Lord Smerf - 5 Sierpień 09, 21:30
Te budynki nie są aż tak nowe, były już wszystkie w SHL. Miło jednak słyszeć, że będzie w tej grze coś więcej niż w SH1 i SHC.
Jak na razie znane są dwie lokalizacje, w których będzie odbywała się gra: Wielka Brytania oraz Niemcy.
Dodano:
Na stronie http://strongholdkingdoms.wikia.com/wiki/Units zwróćcie uwagę na jednostki strzelające. Czyżby długie łuki miały wystąpić w grze?
speeder11 - 13 Sierpień 09, 08:52
Archers (jednostki strzelające):
- Kusznicy
- Łucznicy
Chyba nie ;p
Przemas lr - 13 Sierpień 09, 09:51
Nic nowego jeśli chodzi o budynki ;p powinni dodać nowe jednostki (topornik itd.)
Kita - 13 Sierpień 09, 13:53
Myślę że to będzie gra wzorowana na SH, więc jednostki będą raczej z tej gry.
HrabiaDrako - 14 Sierpień 09, 15:55
No brakuje paru jednostek jakichś konnych łuczników czy toporników ale mniejsza o to.Wiadomo coś na temat stylu rozgrywki,czyli JAK W TO GRAĆxD?
speeder11 - 15 Sierpień 09, 11:59
Masowa Gra Multiplayer ;] Coś jak Wow, albo Metin, tylko strategia. Budujesz zamki, mają swój czas (wzorując na screenach i wywiadzie). Kraj podzielony na malutkie zameczki, którymi dowodizmy. Nie ma króla,ataki, jakieś ulepszenia. Pomieszanie SH, Traviana/plemion etc.
Z tego co widziałem jest chyba jeszcze bohater którego ulepszamy... Czyli coś jeszcze jak battleknight.
Prescot - 23 Sierpień 09, 11:58
Nowe jednostki to powinny być że np miecznik w wersji lekkiej, średniej i ciężkiej. To samo kusznik np w zbroji, albo łucznik.
Lord Smerf - 23 Sierpień 09, 12:01
Albo chociaż ulepszenia zbroi, mieczy, jak i broni miotającej. Oczywiście jakieś specjalne budynki do badań, najlepiej na dwóch poziomach. Ale to już nie od nas zależy.
Lord Twierdza - 6 Wrzesień 09, 08:31
Przydałaby się mała szkoła dla wyszkolenia kmieci do pracy np. w sadzie czy piekarni.
Większa szkoła np. dla znachora, poborcy podatkowego czy kata (jeśli będzie).
Jakiś budynek, który co jakiś czas odwiedzaliby pracujący nad bronią i szkolili się aby wytwarzać lepszą broń.
Mi pasuje
Prescot - 6 Wrzesień 09, 11:01
Cytat: | Oczywiście jakieś specjalne budynki do badań, najlepiej na dwóch poziomach. Ale to już nie od nas zależy. |
W średniowieczu nie było żadnych specjalnych budynków do badań nad orężem, to kowal modyfikował swoje wyroby (np hartowanie itp)
Lord Smerf - 6 Wrzesień 09, 11:04
No tak, ale chyba każdy warsztat kowalski nie będzie produkował innych mieczy? To byłoby trochę dziwne.
Lord Twierdza - 6 Wrzesień 09, 13:02
Warsztaty mogą mieć poziomy np. od 1 do 3 wraz z postępem badań mogą się powiększać i zmieniać nieco wygląd oraz produkować coraz lepszą broń. Jak w Settlers 5.
Prescot - 7 Wrzesień 09, 13:34
Cytat: | No tak, ale chyba każdy warsztat kowalski nie będzie produkował innych mieczy? To byłoby trochę dziwne. |
1 warsztat a mielibyśmy tam możliwość zmiany rodzaju produkowanej broni, dodatkowe wzmacnianie hartowaniem itp, nie wiem czy to by zrobili ale oby nie zrobili jakiś magicznych broni.
Lord Twierdza - 7 Wrzesień 09, 14:19
Gra ma być bez fantazy to raczej nie zrobią (ja też niechciałbym magicznej broni)
|
|