|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Edytor map - Zrzeczenie się zamku
Lord Smerf - 25 Kwiecień 09, 19:06 Temat postu: Zrzeczenie się zamku Mam pytanie co do tworzenia misji w edytorze (Stronghold "Jedynka" lub Crusader). Jak sprawić, żeby po zabiciu lorda/wszystkich jednostek przeciwnika gracz otrzymał jego zamek we władanie? Wiem, że tak się da, ponieważ jest to w pierwszej misji kampanii historycznej "Wici wojenne" w Crusaderze i w inwazjach w "Jedynce".
Percival - 25 Kwiecień 09, 20:05
Chyba się tak nie da. Sam próbowałem, ale nic z tego nie wyszło.
Lord Smerf - 25 Kwiecień 09, 20:27
W Deluxie jest mapa graczy - nazywa się chyba "Revenge" - po zabiciu jednostek Węża obejmujemy kontrolę nad zamkiem. Sprawdzałem jak to wygląda i próbowałem edytować scenariusz, a tam pisało "Zrzeczenie się zamku", ale nie było tego w liście wydarzeń. Chyba trzeba pokombinować z plikami...
Siwy - 25 Kwiecień 09, 22:57
Kopiujesz mape z misją gdzie jest zrzeczenie, czyścisz i masz, a jak Ci sie nie chce to tu masz tutaj czystą mapę ze zrzeczeniem się zamku...
Sam czyściłem
Lord Smerf - 26 Kwiecień 09, 09:29
Wielkie dzięki .
jankes1124 - 27 Kwiecień 09, 14:38
Siwy: A ta mapa to jaki ma rozmiar, bo nie chcę ściągać, tylko się dowiedzieć? 400x400?
Lord Smerf - 27 Kwiecień 09, 15:18
300x300, ale zawsze można zmienić (w edytorze, tam, gdzie jest napisane "do mapy", używasz kombinacji klawiszy alt+, i zmieniasz).
jankes1124 - 27 Kwiecień 09, 17:31
No dobra wszystko ładnie... Ale w sumie dlaczego nie można tego tak normalnie samemu zrobić w edytorze? Tylko trzeba kopiować...
Lord Smerf - 27 Kwiecień 09, 18:33
Pewnie jakoś można to zrobić inaczej...
Cóż, tylko znależć sposób.
Siwy - 27 Kwiecień 09, 19:53
Nie można. Zwyczajnie, nie dali nam wielu ciekawych opcji Posiłki od fioletowego (misja 'Obrona ojczyzny'); włączenie/wyłączenie czasu; jakaś broń staje się dostępna dopiero w trakcie misji (misja 12, gdzie możemy robić kusze, bo Wilku przyjdzie); Można by jeszcze wymianiać tego trochę
Lord Smerf - 27 Kwiecień 09, 21:08
Twórcy gry też jakoś musieli to zrobić. Sposób jest, tylko trzeba go odkryć.
Siwy - 2 Maj 09, 14:01
Twórcy gry nie zrobili tego w edytorze Twierdzy, ale zwyczajnie napisali tak jak grę Jak jest misja gdzie Wąż nam pomaga za piwko to w edytorze jest jako 'Misja specjalna' i nic tam nie ma, tylko taki napis i data kiedy to będzie...
|
|