|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Stronghold Legends - SHL- czy to był dobry pomysł?
DonKamillo - 16 Grudzień 08, 21:21 Temat postu: SHL- czy to był dobry pomysł? Podoba Wam się nowy styl SHL? Lubicie takie klimaty: smoki, olbrzymy itd.? Jak myslicie czy tworcy gry poszli w dobrym kierunku?
HolyKing - 17 Grudzień 08, 07:18
Imo niezbyt, przekombinowane, stronghold to stronghold a nie smoki i jaszczurki
Threeth - 17 Grudzień 08, 12:39
Nie lubię takich gier, jak kolega wyżej napisał Stronghold to stronghold a nie jakieś smoki itd.
Volv - 17 Grudzień 08, 12:46
Ja nawet nie próbowałem jeszcze sh2 xD ... Ale w święta mam zamiar ;p ...
Odyn - 17 Grudzień 08, 13:06
Ja ogólnie nie przepadam na światem fantasy, ale SL mi się spodobało. Jest lepiej dopracowane niż S2, daje ciekawsze możliwości i rozgrywka nie jest monotonna.
DeltiX - 17 Grudzień 08, 21:58
SHL by było świetną grą ze względu na to że jest taką odskocznią od klasycznego nurtu SH gdyby SH2 mogło zasługiwać na miano następcy SHC, a tak to trochę zniesmaczyli graczy bo wszyscy liczyli na jakiś dodatek który by naprowadził serię na dobrą drogę a nie poleciał zupełnie w innym kierunku. Ja czekam na następną część i liczę że będzie to SHC2 ale na poziomie ;].
Pozdro
DonKamillo - 18 Grudzień 08, 15:50
Wystarczy żeby SHC2 nie było gorsze od SHC i żeby nie było takim kombinowaniem na siłe jak to było w przypadku SHE.
MK - 18 Grudzień 08, 19:37
Nie grałem w SHL, więc sie na jej temat nie wypowiem, ale widocznie nie musi być za dobra skoro nikt w nią nie gra przez neta Co do SHC2, to jeżeli nie spieprzą tej gry to może się scena nieco ożywić, ale patrząc na ich najnowsze Strongholdy, to raczej wątpię aby zrobili coś ciekawego ;/
Samir - 18 Grudzień 08, 20:01
MK napisał/a: | Nie grałem w SHL, więc sie na jej temat nie wypowiem, ale widocznie nie musi być za dobra skoro nikt w nią nie gra przez neta Co do SHC2, to jeżeli nie spieprzą tej gry to może się scena nieco ożywić, ale patrząc na ich najnowsze Strongholdy, to raczej wątpię aby zrobili coś ciekawego ;/ |
Hmm nikt nie gra w SL?. A może dlatego, że niezwykłą popularnością cieszy się SHC w 2d?. =).
Osobiście uważam, a wręcz jestem przekonany, że dobra strategia to strategia w 2D. Mi osobiście serie SH2 i SHL nie przypadły do gustu głownie ze względu na widok z perspektywy 3D...
Wracając do SHL to uważam, że dodanie tych smoków, nietoperzy itp. jest smaczkiem który ma wywołać u gracza, a to obłudę, bądź "bananka" na twarzy. Ma być wariantem uwalniającym nas od monotonności i znudzenia jednostkami, które doskonale znamy z poprzednich serii...
DonKamillo - 18 Grudzień 08, 20:49
No tak ale nie każdy takie coś lubi... ale myślę że produkcja SHC2 to jest przyznanie się do błędu że poszli w kierunku 3d i teraz chcą wrócić na dobrą drogę... oby wrócili...
DeltiX - 18 Grudzień 08, 21:06
DonKamillo napisał/a: | No tak ale nie każdy takie coś lubi... ale myślę że produkcja SHC2 to jest przyznanie się do błędu że poszli w kierunku 3d i teraz chcą wrócić na dobrą drogę... oby wrócili... |
Środowisko 3D nie jest złe i mam nadzieję że nie zrobią kolejnego błędu i nie wrócą do 2D. Czemu? Ponieważ to by był krok w tył... Jeżeli zrobią klimatyczną grafikę a kamerę umieszczą w odpowiednim miejscu gra będzie równie dobra jak Crusek w 2d a do tego będą mogli wykorzystać możliwości nowego środowiska. Nie ma sensu robić desperackiego kroku i wracać do 2d mając nadzieję że to naprawi wszystkie błędy a gracze znowu będą się cieszyć...
DonKamillo - 18 Grudzień 08, 21:57
Ale w SHC wytworzył się juz styl gry multiplayer i teraz można by tylko poszerzyć możliwości gry poprzez nowe budynki, jednostki td... i jakby przy shc2 był chat na gsa i wszystko dzialalo normalnie to jestem pewien że świat SHC bardzo by się ożywił...
DeltiX - 18 Grudzień 08, 22:24
Tylko że takie zmiany powinno się wprowadzić w Extreme a nie w squelu SHC. Gdyby zrobiono to o czym mówisz DonKamillo to gra by się stała de facto odgrzewanym kotletem... ShC jest grą prawie że idealną ale to nie oznacza że mają dodać w squelu tylu cyferkę 2 przy tytule. Ja osobiście czekam na coś nowego a nie na grę w stylu Herosy 5 czy Diablo 3...
Samir - 20 Grudzień 08, 13:31
DeltiX napisał/a: | Tylko że takie zmiany powinno się wprowadzić w Extreme a nie w squelu SHC. Gdyby zrobiono to o czym mówisz DonKamillo to gra by się stała de facto odgrzewanym kotletem... ShC jest grą prawie że idealną ale to nie oznacza że mają dodać w squelu tylu cyferkę 2 przy tytule. Ja osobiście czekam na coś nowego a nie na grę w stylu Herosy 5 czy Diablo 3... |
Deltixie drogi pod jakim względem uważasz grę za prawie idealną?.
Odf siebie dodam tylko, że grafika 3d w strategii to jakieś nieporozumienie. Znamy doskonale klimat gier strategicznych w 2d i wiadomo jak to wygląda. Rozumiem nowe technologie graficzne i sięgają po coś nowego, ale osobiście uważam, że Stronghold w 2d z dodanymi nowymi jednostkami poprawionymi bugami znowu cieszyłby się dużą popularnością, jednakże tu się z Tobą zgodzę byłoby to odgrzewanie kotleta ...
Pozdrawiam Cię gorąco
DeltiX - 20 Grudzień 08, 18:45
Samir napisał/a: |
Deltixie drogi pod jakim względem uważasz grę za prawie idealną?.
Odf siebie dodam tylko, że grafika 3d w strategii to jakieś nieporozumienie. Znamy doskonale klimat gier strategicznych w 2d i wiadomo jak to wygląda. Rozumiem nowe technologie graficzne i sięgają po coś nowego, ale osobiście uważam, że Stronghold w 2d z dodanymi nowymi jednostkami poprawionymi bugami znowu cieszyłby się dużą popularnością, jednakże tu się z Tobą zgodzę byłoby to odgrzewanie kotleta ...
Pozdrawiam Cię gorąco |
Sama w sobie idea Crusadera jest doskonała. Nie wiem jakie jeszcze budynki by można było dodać do gry... Jeżeli bym tworzył squela Crusadera to bym zaczął od zera, a to by oznaczało grę która korzysta z tej samej idei ale jest "inna" od poprzednika.
Wracając do grafiki, myślę że problem leży w tym że strategie jako ostatni gatunek przesiadł się z poczciwego i już wysłużonego 2d na 3d, a w naszych umysłach zakorzeniło się to że strategia w 3d to zła strategia czemu? ponieważ twórcy strategi ciągle myślą w 2d a tworzą grę w 3d...
|
|