|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Edytor map - [Stronghold] Koniec Idylli
Al Ganonim - 17 Czerwiec 15, 14:29 Temat postu: [Stronghold] Koniec Idylli Cześć,
Mam dla Was kolejną, nową mapę do Twierdzy I, w wersji 1.2. Mam nadzieję, że spodoba Wam się rozwiązanie z wioskami okalającymi zamek. Przygotowałem też ultra-niskie mosty. Tak nisko leżących murków nie zrobicie klasycznym obniżaniem przez głazy .
Nazwa mapy: Koniec Idylli
Typ rozgrywki: Inwazja
Rozmiar mapy: 400x400
Trudność: 3/5
Miniatura
Opis misji
(kliknij by powiększyć obraz)
- - - Mapa w wersji v0.4 do pobrania TUTAJ - - -
Oddaję w Wasze ręce mapkę, którą przygotowałem specjalnie aby przetestować nowe rozwiązania z wieloma siedzibami oraz z maksymalnie obniżonymi murkami. Teraz mosty są dokładnie na tym samym poziomie co rzeki, piach lub morze. Mapa jest klasyczną misją w stylu przygotuj się i przetrwaj ataki.
Wszelkie komentarze mile widziane.
Do wątku dołączyłem ankietę. Pięknie proszę by oceny wystawiać dopiero po włączeniu mapy u siebie, a nie na podstawie samej miniaturki.
Miłej zabawy!
---------------------------
Zmiany w v0.4 w stosunku do poprzedniej wersji:
- Krytyczna poprawka do optymalizowanych fal inwazji
- Kosmetyczne zmiany w terenie
Zmiany w v0.3 w stosunku do poprzedniej wersji:
- Zoptymalizowane fale inwazji
- Utrudnienie terenu
- Zwiększenie ilości piekarni
- Usunięciu zbugowanego ducha
Kupiec Hrupkuw - 1 Lipiec 15, 17:54
Ta mapa trochę bardziej mi się podoba. W krajobrazie widać podobne błędy, ale tutaj na pochwałę zasługuje ukształtowanie terenu. Mosty prezentują się przyzwoicie i nadają trochę uroku. Zamki nie są kwadratowe, ale nie robią też wielkiego wrażenia. Rzeczka znów nie jest kwadratowa co na +. Z perspektywy całego forum dam 6/10, a porównując do najlepszych map 2.5/10. Więcej napisałem w poprzednim temacie.
Al Ganonim - 2 Lipiec 15, 09:54
Podobnie jak w poprzednim wątku, proszę o wytłumaczenie zarzutów. Czym są "podobne błędy"? W ocenie poprzedniej mapy napisałeś o "niepoprawnym" krajobrazie. To nic mi nie mówi. Jako krytyk, powinieneś wyszczególniać, co Twoim zdaniem jest nie w porządku oraz powinieneś proponować konkretne zmiany tych elementów. Z chęcią przeczytam Twoją konstruktywną krytykę. W tej chwili mam wrażenie że nawet nie włączyłeś tej mapy, bo na niej znajduje się tylko jeden zamek, a nie dwa.
Mapa powstała wyłącznie w celu zaprezentowania pewnego triku. Jestem ciekaw, jak widzą go inni podczas gry.
|
|