|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Edytor map - Opowieść o zwykłym żołnierzu [kampania]
Kupiec Hrupkuw - 19 Listopad 13, 21:24 Temat postu: Opowieść o zwykłym żołnierzu [kampania] Temat nieaktualny.
Volda - 21 Listopad 13, 15:48
Hm ciekawe opisy, misje też Szczególnie podoba mi się 3 misja. Jeszcze nigdy nie widziałem mapy w, której byłaby taka czysta bitwa, na otwartym polu
Kupiec Hrupkuw - 26 Listopad 13, 16:54
Dzięki , tak ją zrobiłem, bo najpierw pisałem fabułę i ta tego wymagała. Dodałem 4 misje, ostatnią "krótką". Ta misja to moment przełomowy w kampanii, ale jak się później okaże nie ostatni .Kampania będzie miała 6 misji i jeszcze kilka na prawdę zaskakujących zwrotów akcji i mam nadzieje ciekawe zakończenie.
EDIT: Dodałem kolejną misje. Już niedługo powinienem dodać ostatnią, której fabuła jest ostateczną pieczęcią boleści głównego bohatera.
Hunter - 28 Listopad 13, 10:06
Misja 1.
Fabuła nie jest zła, widzę że akcja nawiązuje do fabuły z "Kampanii Mistrzów". Akcje z "rżnięciem" niewiernych, choć brutalne, są prawdziwe. Dziwi mnie jednak fakt, iż dezerter przyłączający się do innej grupy armii zostaje porucznikiem tylko ze względu na swoje podpowiedzi Ja umieściłbym takiego w karcerze i ew. wypytał się o sytuację na froncie. Za fabułę 4/5.
Krajobraz jest solidny i bardzo ładnie zrobiony. Naturalne trawy i wzniesienia, urozmaicony krajobraz, wszystko tak jak ma być. Do tego godziwe miasteczko. Za pejzaż 5/5.
Grywalność jest niestety najsłabszym punktem misji. Na starcie mamy bardzo łatwą do obrony pozycję, wystarczyło postawić wieżyczkę dla łuczników, odgrodzić brody, a dzięki pomocy miotaczy ognia pierwszą inwazję mamy z głowy. Potem tylko zrobiłem mur z wież, na których zmasowałem łuczników, ustawiłem prędkość na 90, a potem poszedłem do ubikacji, wiedząc, że każda inwazja wroga rozbije się o moją obronę. Do tego wszystkie surowce mamy za linią obrony, więc nie musimy bać się o gospodarkę. Mogłeś umiejscowić część surowców bardziej z dala od siedziby . Za grywalność 2/5.
Łączna nota to 3,5/5 (70% ). Mapa byłaby świetna, gdyby nie niski poziom trudności i nudne odpieranie ataków przez 3/4 rozgrywki, kiedy nie musimy robić NIC, gdyż zamek sam się obroni. Pozdro i życzę dalszego tworzenia wspaniałych mapek
Kupiec Hrupkuw - 1 Grudzień 13, 17:56
Dzięki za ocenę. Muszę przyznać, że aż tak mocno nie starałem się przy robieniu map do tej kampanii, toteż poziom trudności może być lekko niezrównoważony, a mapy nie dopracowane. Dodałem ostatnią misje. Niestety nie miałem pomysłu jak ciekawie zrobić w niej krajobraz, ponieważ to już na granicy Sarmacji i nie mogło być tam pustyni. Można ten krajobraz potraktować jako stepy . Można powiedzieć, że kampania jest już ukończona, ale jak już wcześniej mówiłem, jej najważniejszym elementem jest fabuła.
Volda - 1 Grudzień 13, 21:08
No cóż. Historia wciągająca i bardzo udana. W mapki wszystkie nie grałem więc nie oceniam. Ogólnie miła odmiana od zwykłych kampanii
PS: a moją nową misją nikt się nie zainteresuje.... i jak tu się rozwijać?
Dawidos - 6 Grudzień 13, 22:04
Zagram i zobacze. Mogłbys już wstawić cały link chyba : "Pobierz całą kampanie (po opublikowaniu całej, link stanie się aktywny)."
|
|