|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
|
Crusader, Warchest i Extreme Multiplayer - [poradnik] HK odpowiada...
HolyKing - 24 Styczeń 09, 10:37 Temat postu: [poradnik] HK odpowiada... Pytajcie mnie w tym temacie o waszych wątpliwościach dotyczących gameplaya, np jak co i gdzie i kiedy
GL HF
Masosz - 24 Styczeń 09, 14:12
płatnerz, kusze,włócznie - co najlepsze ?
Sir Michu - 24 Styczeń 09, 15:11
Kusze
Staraj się rozwijać swoje wypowiedzi ;p
- Bordinio
Masosz - 24 Styczeń 09, 15:40
Skąd taka pewność ? Jaką przewagę mają kusze nad blachami i włóczniami ?
Sir Michu - 24 Styczeń 09, 15:59
Ja oczywiście mówie o swoich osobistych odczuciach.
Skąd pewność? Kusznicy są przeważnie do obrony, ale można ich także wysłać pod mury wroga. Jaką mają przewagę? Postawisz kuszników na murach i nawet rycerzy już nie ma, a co do rycerzy, przydają się tylko na szybkie wypady, aby zniszczyć przeciwne wojska, lub żęby szybko dobie do katapult w celu ich zniszczeni. W każdym razie do szybkich ataków. Ale czemu mnie nie przekonują?
Tylko z jednego powodu - Zrobisz sobie powiedzmy armię 30 rycerzy i 50 kuszników i 3 katapult.
Najpierw rozkażesz kusznikom, aby podeszli pod mury, a ponieważ są wolni dopiero po jakimś czasie rozkażesz to samo rycerzom i katapultom. Katapulty zniszczą mury, kusznicy łuczników, a ryceze wkroczą. Wkroczą i co? Nie mogą ani wejść na budynek gdzie jest "władca", ani na mury i mogą się przydać tlyko do usunięcia osób do których mogą podbiec, a kusznicy mogą nawet z dystansu strzelać w tego właśnie władcę.
To jest oczywiście moje własne zdanie, każdy może mieć inne.
P.S. sory za błędy
P.S. 2 Co do włuczni - nawet jakbyś miał 200 włóczników, to jakichś 40, albo ze szczęściem nawet mniej kuszników na murach od razu by ich zmiotło.
P.S. 3 Ale moja ulubiona jednostka ogółem to pałkarz.
Masosz - 24 Styczeń 09, 16:32
Cytat: | Najpierw rozkażesz kusznikom, aby podeszli pod mury, a ponieważ są wolni dopiero po jakimś czasie rozkażesz to samo rycerzom i katapultom. Katapulty zniszczą mury, kusznicy łuczników, a ryceze wkroczą. Wkroczą i co? Nie mogą ani wejść na budynek gdzie jest "władca", ani na mury i mogą się przydać tlyko do usunięcia osób do których mogą podbiec, a kusznicy mogą nawet z dystansu strzelać w tego właśnie władcę. |
Podchodzący kusznicy też wiele nie zdziałają. Twój przeciwnik może mieć kuszników wysoko na wieżach, a chyba rezultat walki kusznik pod murem vs kusznik na wieży jest z góry wiadomy. Ponadto takich samotnych kuszników można łatwo zlikwidować assasynami. Tak więc nie zachwycałbym się uniwersalnością kuszników.
To jest oczywiście moje własne zdanie, każdy może mieć inne.
Wracając do tematu, pisząc płatnerz, kusze, włócznie - co najlepsze chciałem zadać pytanie typu: co najbardziej opłaca się budować w trybie multiplayer w celu dorobienia sobie troche złota.
Przepraszam że od razu tak tego nie sprecyzowałem.
HolyKing - 24 Styczeń 09, 19:22
A więc, jak wiadomo kusze są lepsze od wloczni, np mozna ac platnerzy kilka, ale kusze sa najwydajniesze
speeder11 - 25 Styczeń 09, 07:31
Kusze... choć później można dostawić kilka płatnerzy.
Teraz ja mam pytanie. Czy w grze na 10 pt, low rec, 2k używać katów (rush)??
HolyKing - 25 Styczeń 09, 07:44
zalezy co robi przeciwnik..
MK - 25 Styczeń 09, 13:12
Co jest lepsze włócznicy czy niewolniki ???
speeder11 - 25 Styczeń 09, 13:52
Chodzi o multi? Czy single? Do single do podpalania niewolniki... włócznicy tak wogóle lepsi
HolyKing - 25 Styczeń 09, 13:52
MK, to jest poważny temat a nie miejsce na tego typu żarty...
Next please
Masosz - 25 Styczeń 09, 14:52
Czy moge w swoim zamku dowolnie budować wc w czasie gdy wróg jest w moim zamku ? Czy moge go przyblokować z 3 stron i wpuścić sins od strony 4 ?
HolyKing - 25 Styczeń 09, 15:08
w swoim zamku mozesz robic co chcesz
Marori - 25 Styczeń 09, 18:19
HolyKing'uuuuu powiedz mi dlaczego są takie zasady grania na GSA np. z tymi krowami itp... Nie rozumiem dlaczego nie można używać wszystkiego .
|
|