|   | 
								StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold.  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Crusader, Warchest i Extreme Multiplayer - [problem] Końcówka pt 
						
												 Cezarek1998 - 10 Listopad 11, 21:19 Temat postu: [problem] Końcówka pt Jak w temacie, czemu zawsze pod końcówkę pt, kiedy mamy już dużego popa nie "karmimy" poddanych, zwiększamy podatki na -24, sprzedajemy wszystko,  i usypiamy? Rozumiem, usypianie ma być po to żeby zyskać chłopów, ale po co cała reszta?
 
Wiem jestem noobem , w cruska multi gram 2 dni  
												 Lutel - 10 Listopad 11, 21:27
  Żeby mieć złoto, za które rekrutujesz jednostki. To tak w skrócie.
 
 
- nie karmimy ludzi, bo po co skoro i tak popularność wynosi 0 (lepiej zachować jedzenie)
 
- duże podatki = duża ilość złota
 
- usypiamy żeby mieć z czego rekrutować jak słusznie zauważyłeś, ale również dlatego, żeby z racji negatywnej popularności nie tracić pracowników, tylko chłopów siedzących przy ognisku
 
- sprzedajemy wszystko (a raczej to co niepotrzebne lub produkowane żeby sprzedać, np. kusze, zbroje), aby mieć złoto
 
 
Cytując klasyka - "kasa Misiu, kasa..."
												 Cezarek1998 - 10 Listopad 11, 21:36
 
  	  | Lutel napisał/a: | 	 		  Żeby mieć złoto, za które rekrutujesz jednostki. To tak w skrócie.
 
 
- nie karmimy ludzi, bo po co skoro i tak popularność wynosi 0 (lepiej zachować jedzenie)
 
- duże podatki = duża ilość złota
 
- usypiamy żeby mieć z czego rekrutować jak słusznie zauważyłeś, ale również dlatego, żeby z racji negatywnej popularności nie tracić pracowników, tylko chłopów siedzących przy ognisku
 
- sprzedajemy wszystko (a raczej to co niepotrzebne lub produkowane żeby sprzedać, np. kusze, zbroje), aby mieć złoto
 
 
Cytując klasyka - "kasa Misiu, kasa..." | 	  
 
A jak to wszystko zrobimy to tworzymy wojsko, i znowu gramy że tak to nazwę "normalnie" (Podwójne racje, podatki na zero)?
												 Lutel - 10 Listopad 11, 21:48
  Dokładnie, tzn. podatki ustawiamy na zero, aby przywrócić popularność, później oczywiście znowu powinniśmy nałożyć niewielkie podatki, głównie -8 do popularności. 
 
Cała nasza strategia opiera się na tym co stworzymy w ciągu czasu pokoju (pt), w czasie walki trudno skupiać się na dowodzeniu wojskiem i zarządzaniu gospodarką.
												 Cezarek1998 - 11 Listopad 11, 08:42
  OK, dzięki wielkie   
 
Temat do zamknięcia.
												 
					 | 
				 
			 
		 |