|
StrongholdNet - forum graczy Stronghold Największe polskie forum o grach z serii Stronghold. |
 |
Edytor map - [kampania] Walka O Tron
Zohan - 22 Lipiec 11, 17:31 Temat postu: [kampania] Walka O Tron
[size=30]Kampania : Walka O Tron[/size]
Rok 1193.Armie Pomarańczowych Krzyżów wciąż rosną.Bandyci wykorzystują chaos dzięki czemu też rosną w siłę.Wiele innych Lordów również gromadzi swe armie.Korona nalezy się tylko Tobie, ponieważ król napisał werdykt, w kótrym pisało wyraźnie, że Ty masz dostać koronę.Czy zdołasz nad tym wszystkim zapanować ?
Czerwony - William (Ty)
Pomarańczowy - Pomarańczowe Krzyże
Fioletowy - Bandyci
Żółty - Diuk Benguard Morthel IV
Niebieski - Olaf
Czarny - Wolphe
Zielony - Leśni Ludzie
Akwamaryna - Aqero
Ode mnie:
Kampania będzie się składała z 2 aktów.Będzie to walka o tron(tak jak ten serial Game Of Trones).
AKT 1 - WALKA O KORONĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 1 - Oblężenie Fortecy
Zacznijmy robić postępy.Diuk Benguard Morthel IV siedzi w swojej fortecy.Naszym zadaniem będzie zabicie go i przejęcie zamku.To będzie nasza nowa forteca.
Zwycięstwo:Zabij wrogiego władcę
Przegrana:Twoja armia nie żyje
Porady:
-użyj machin oblężniczych nie tylko w celu zniszczenia bramy
-posuwaj się ostrożnie aby jak najmniej stracić jednostek
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 2 - Niespokojna Noc
Ostatniej nocy pewien wieśniak przybiegł do naszej fortecy i opowiedział nam, że bandyci napadają ich wioskę.Teraz szykują armię w pobliskim grodzie.Pomarańczowe Krzyże wysłali zwiad do tamtej wioski.Musimy zając się tamtymi problemami.
Zwycięstwo:Bandyci wyeliminowani
Przegrana:William nie żyje
Porady:
-im szybciej rozprawisz się z bandytami to nie będziesz musiał się męczyć z Pomarańczowymi Krzyżami.
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 3 - Cypr
Według zapisków króla na Cyprze znajduje się zamek, w którym znajduje się pierścień króla.Ostatnio napadli na ten zamek bandyci.Musimy go zdobyć.
Zwycięstwo:Bandyci zabici
Przegrana:Twoja armia nie żyje
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 4 - Walka na Cyprze
Po zdobyciu pierścienia armie Pomarańczowych Krzyżów wyruszyły na Cypr.Musimy przetrwać.
Zwycięstwo:Armie Pomarańczowych Krzyżów wyeliminowane
Przegrana:William nie zyje
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 5 - Sokola Twierdza
Po udanym odparciu Pomarańczowych Krzyżów, czym prędzej wynieśliśmy się z Cypru. Niedaleko stąd jest sokola forteca od Olafa. Na szczęście go nie ma i pozostawił trochę swoich wojsk.
Zwycięstwo:Przejmij Sokolą Fortecę
Przegrana:Siły oblężnicze nie żyją
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 6 - Walka o Życie
Po przejęciu sokolej Twierdzy musimy obronić się przed krucjatą Pomarańczowych Krzyżów. Olaf na pewno będzie chciał odbić ten zamek. Do broni ...
Zwycięstwo:Obroń Sokolą Twierdzę
Przegrana:William nie żyje
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
TUTAJ OLAF ATAKUJE JAKO KOLOR ŻÓŁTY
------------------------------------------------------------------------
Misja 7 - Skowyt Olafa
Ledwo uszliśmy życiem z Sokolej Twierdzy. Cały czas ściga nas Olaf. Musimy rozbić obóz i przygotować się do obrony.
Zwycięstwo:Inwazja przetrwana
Przegrana:William nie żyje
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 8 - Uskok
W końcu nasi szpiedzy znaleźli obóz barbarzyńców i ich przywódcę GeRak'a. To nasza dobra szansa aby raz na zawsze go pokonać.l Będziemy musieli uważać, gdy jego sojusznicy nas będą atakować.
Zwycięstwo:Zabij GeRak'a
Przegrana:William nie żyje
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Misja 9 - Schronienie
Mamy cały czas szczęście... Jednak musimy znaleźć nowy byt i się w nim osiedlić. Przy okazji zniszczymy naszego wroga Wolphe.
Zwycięstwo:Zabij Wolphe
Przegrana:Armia Williama nie żyje
KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ MAPĘ
------------------------------------------------------------------------
Wkrótce 2 finalne misje i pojawi się przeciwnik Aquero !
mroczny38 - 23 Lipiec 11, 10:38
Nie jestem specem ale ocenie:
1 misja- Krajobraz bardzo ładny. Jeszcze nie ściągnąłem mapki. Ale na minimapce wygląda to bardzo ładnie.
2 misja- Wygląda na trudną misje. Krajobraz ładny.
Ps. Co było na miejscu fosy
Zohan - 23 Lipiec 11, 10:59
Dziękuję za ocenę liczę że zagrasz w misje i kolejne które zrobię również ci się spodobają
mroczny38 - 23 Lipiec 11, 11:20
Nie moge się doczekać
Zohan - 23 Lipiec 11, 11:38
Kolejna misja wystawiona !
mroczny38 - 23 Lipiec 11, 13:45
Już oceniam.
1 misja- Poziom trudoności: łatwy. Krajobraz: Bardzo ładny. Widać że dużo nad tą Misją pracowałeś . Najbardziej podobają mi się te górki ,które zajmują 3/4 planszy . Ogólnie mapka 9/10 i jest bardzo fajna.
Teraz 2 misja - Poziom trudności: średni. Krajobraz: ładny. 1/4 planszy zajmuje fosa . Najlepszy zameczek . Ogólnie misja 8,5/10.
3 misja- Poziom trudności: średni. Krajobraz ładny. Morze z zamkiem ładnie wygląda. Ogólnie 9/10.
4 misja- Poziom trudności: baaaaaaaardzo trudny. Krajobraz: poprzednia misja. Ogólnie 8.5/10.
Jak wystawisz kolejne mapki to ja je ocenie
Zohan - 23 Lipiec 11, 14:23
Oceń jeszcze 2 i 3
Krzyzak - 23 Lipiec 11, 15:03
1 misja - bardzo ładna, idealny poziom trudności
krajobraz : 8,5-10 - górki ładne, lecz drzewa oliwne troche zakrywają - rozumiem ze to oaza ale przydałaby się różnorodność krzywa rzeka która nienaturalnie sie zweza i rozszerza. i te bodajże 2 chwytliwe brody rzeczne tak proste ;D
grywalność: 8-10 - musiałem zrobić siedzibe w edytorze aby mógłbym wykorzystać pieniądze przeznaczone na oblężenie - i zdobylem ten zamek bez wysilku - bowiem przeszedlem przez podzamcze murem - przez wieze na zachodzie - zszedlem schodkami pod siedzibe i zaciachalem lorda
specyfika zamku: 7,5-10 - powiem prawde: nie postarałeś się(taki przeciętny ), a ze wcześniejszych mapek to zamki były ładne - poza tym podzamcze jest połączone z zamkiem poprzez wieżę na zachodnim murze wiec nie trzeba się wysilić aby pokonać wroga
całokształt: 7,5 - mapa do poprawki, poza tym niezła
2 misja - ładna, aczkolwiek ''inna''
łatwa troszke za łatwa...
krajobraz: 8,5-10 - nie zwracałem uwagi na fosę wzgórze niezłe ;P reszta bez zastrzeżen
grywalnośc: 7-10 - troszke za łatwa mogłem powystrzelać nieprzyjaciół jak kaczki kupka łuczników i idziemy no i tam dla wsparcia grupa mieczników
w koszarach jest możliwość rekrutacji kusznikow -> jest też w warsztacie kusza -> warsztat garbarski -> ale nie ma krówek ;P no i te zakopywanie fosy irytujące, lecz wciągające - oddział który zakopie kilka tam kroków, potem następny, następny
specyfika zamku: 7,5-10 - taki przeciętny, śmierdzi sułtanem ;D ale nie spodziewałbym się nigdy tam smoły - to mnie zaskoczyło ;D
całokształt: 8-10 - fajna, prosta i łatwa mapa
3 misja - naprawdę ładna, grywalna - ale tu też nie obeszło się bez błędów
krajobraz: 8-10 - przemyślana, ładny efekt: im bliżej morza, tym więcej trawy
takie placki żelaza średnio wyglądają wybrzeże klifowe takie sobie, przeciętne - ja bym wymagał od ciebie czegoś więcej ale poza tym krajobraz: wspaniały
grywalność: 8,5 - 10 - NIE MA ZACHODNIO-POŁUDNIOWEJ BASZTY! (myślałem że to tak ma być: była walka, bandyci wygrali, burząc basztę- ale nie doszukalem się ruin) po dorobieniu itd zauważyłem kolejny błąd - zbudowałeś zamek który już należy do atakujących ( czyli do nas:) ) możesz nim kontrolować - otwierać brame itd - to jest wielki minus - jak już coś to niech zamek należy do bandytów w fioletowych fartuszkach albo niech to już będą ruiny - to też byłoby nieźle
specyfika zamku: 9-10 - przemyślany, fajny zamek najlepsza jest ta wieża obserwacyjna - wziąłem ją za latarnie morską
całokształt: 9-10
mapa też do poprawki - baszta i przynależność zamku - ale poza tym świetna
ps. przepraszam za moją krytyke - nie jestem doświadczonym mapmakerem więc wręcz nie mógłbym oceniać twoich map
Zohan - 23 Lipiec 11, 15:05
Dziękuję za ocenę liczę że następne będą lepsze .
[ Dodano: 23 Lipiec 11, 18:35 ]
zamek miał być nasz - była to forteca króla.
a baszta rozwalona aby móc wejść do zamku
Oceń jeszcze 4 jakbyś mógł
Krzyzak - 23 Lipiec 11, 19:44
Misja 4
9 lat przygotowań, aż w końcu przywita cię swym żelaznym uściskiem dłoni miecznik... masa mieczników... chmara mieczników... gdy spojrzysz prosto/za siebie/w lewo/w prawo i widzisz miecznika - masz przekichane
grywalność 8,5/10 - nudno przez te 9 lat
krajobraz - to samo co misja 3
specyfika zamku - to samo co misja 3 - wróć..... BASZTA WRÓCIŁA! ;D
* okazało się po rozmowie z autorem (Zohanem) że podczas oblężenia bandyci zniszczyli wieżę i tak im zostało...
ogółem - mocne 9
Rahnen - 24 Lipiec 11, 20:50
Jeszcze kampanii nie przetestowałem ale po minimapkach widać że zapowiada się na ciekawą grę:)
Zohan - 25 Lipiec 11, 07:52
STRONGer,
Myślę, że jak najszybciej zagrasz w moją kampanię i ją ocenisz
Rahnen - 25 Lipiec 11, 15:16
Misja 1
Krajobraz 10/10 - Bardzo dobrze wykonana i przejrzysta mapa.
Grywalność 8/10 - ogólnie dobra
Średnia ocena 9/10 - Z pewnością dużo nad nią pracowałeś, tylko nie zauważyłes że nie masz złota na początku do budowania machin oblężniczych Najbardziej co mi sie na tej mapie podoba to krajobraz. Jesteś doświadczonym mapmarkerem
Misja 2
Krajobraz 8/10 - To trochę nierealne żeby rzeka była połączona z fosą nieprawdaż;-)?
Grywalność 7/10 - trochę nudna i łatwa ale może być
Średnia ocena 7,5/10 - Misja nienajgorsza, mogłeś tylko dać więcej inwazji z silniejszym wojskiem.
Misję 3 i 4 ocenię w najbliższym czasie.
Zohan - 19 Luty 12, 13:37
Odnowiłem linki i dodałem kolejną misję.
Zapraszam do oceniania !
Krzyzak - 14 Marzec 12, 19:54
Witam wszystkich po dłuuugiej przerwie
"Misja 5 - Sokola Twierdza
Po udanym odparciu Pomarańczowych Krzyżów, czym prędzej wynieśliśmy się z Cypru. Niedaleko stąd jest sokola forteca od Olafa. Na szczęście go nie ma i pozostawił trochę swoich wojsk."
Fabuła szczerze -> nie wyjaśnia kilku kwestii że czemu mamy zaatakować Sokolą Fortecę ale to nie fabułą żyjemy lecz grywalnością
Krajobraz (nie patrzyłem na zamek itp!) - ładny, realistyczny - 8,5/10 -- pagórki itp trochę na szybkiego co?
zamek - no tu szczerze się zawiodłem - patrzyłem nie tylko na mury itd lecz na otoczenie zamku itp
Zohan, zamek misji 3 i 4 - genialne, ale tutaj... no za przeproszeniem lipa nie jest tragicznie ale mogło być lepiej bo od kiedy to mury zewnętrzne są "wyższe" od zamku głównego, broniącego siedzibę możnowładcy? zamek główny powinien mieć podkreśloną swoją pozycję skromniutko, oj skromniutko...
Jeszcze te mury zewnętrzne - od kiedy to mury są wznoszone na "pagórku"? niee, może inaczej... chodzi mi o to że stronę zewnętrzną murów rozumiem - doły, rozpadliska, skały nie do przejścia itd... ale czemu w takim razie od środka są też niedostępne dla żołnierzy? za mało schodów umożliwiających na wejście na mury i czy nie wiem... czy "góra'' została wykopana aby można było wybudować podzamcze i zamek główny? jakoś nie spotkałem się z taką koncepcją, dosyć ciekawe ale... nierealistyczne i utrudniające obronę zamku mógłbym tak w nieskończoność: chaotyczne ułożenie murów, wież i ta smoła w środku - SKĄD ONA TAM SIĘ WZIEŁA!! 5/10 - przepraszam, ale stawiam duży nacisk na realizm zamków itd i to mnie peszy...
Grywalność - tu niestety też się zawiodłem - może wcześniej nie zwracałem na to uwagi itp... ale teraz po wyczerpującej lekturze - nasze siły... dosyć nieproporcjonalne... bo żołnierze sami sobie załatwiali oprzyrządowanie - sami sobie kupowali zbroje itp - to okazuje się że jesteśmy naprawdę szlachtą, bo mamy więcej ciężkiej piechoty od lekkiej. za łatwo
po godzinie walk, wycierania potu itd załatwiłem ostatniego żołnierza - i nic, żadnego zwycięstwa, nic!! o co kaman - nie ma warunku zwycięstwa, nie ma zwycięstwa - ogółem 6
ogólnie - 7 bo krajobraz naprawdę robi wrażenie
[ Dodano: 14 Marzec 12, 21:13 ]
Misja 6 - Walka o Życie
Po przejęciu sokolej Twierdzy musimy obronić się przed krucjatą Pomarańczowych Krzyżów. Olaf na pewno będzie chciał odbić ten zamek. Do broni ...
Do broni... jakoś niepewnie to mówimy
krajobraz - brak zmian jest świetny - 8,5
zamek - brak zmian, tylko zmieniony lekko układ obrony przy oazie - 5/10
grywalność - 6,5 - czemu tak nisko? hmmm... za łatwo - gospodarkę już mamy załatwioną, nic nie musimy naprawiać a po ''ciężkim'' oblężeniu powinny być jakieś tam uszkodzenia, braki - chyba że tak szybko naprawiliśmy to ok daalej... wojska które nas atakują.. chyba zapomniały machin oblężniczych bo jakichkolwiek nie zauważyłem super byłoby gdyby np. grad kamieni zasypały zamek doszczętnie a potem resztkami sił bronił się w głównej siedzibie, jak to historycznie ''kiedyś'' było miejsce...
ogółem - słabe 6,5
zawiodłem się... ale i tak uważam że robisz świetne mapy
|
|